Hmmm als ik dat zo lees dan krijgt Jessie in het vervolg ook gewoon de volle - 700 kg- spuit. Inderdaad liever wat te veel dan wat te weinig. Hoewel ik niet vermoed dat ze een wormbesmetting heeft Jes is nooit fitter geweest
Vandaag was het weer een ramp. Hij heeft Ziggy helemaal kapot gebeten. Hij heeft weer allemaal wondjes op zijn kaak, waar pittbull dundee aan gehangen heeft. Van het voorjaar moet hij er aan geloven. Dan raakt Dundee zijn ballen kwijt. Begin het een beetje zat te worden.
Geen idee eigenlijk, maar merk de laatste tijd wel vaker dat de Boktcensuur soms wat hapert.
Volgens het meetlint dus niet, maar goed, dat zegt vrij weinig. En Flynn dan? Die krijgt nou voor 400 kilo, en is zo'n 1.50 hoog nou. Maar met weinig body.
Je hebt een rekensom op internet staan, dan meet je de borstomvang en de lengte van borst tot staart en dan kan je het zo uitrekenen. kan je zo op google opzoeken.
Sterkte, peet Ik hoop dat het allemaal snel weer mee mag zitten.
Marleen, Mirthe weer niet goed
Luxe hoor een verplaatsbaar kussen voor Spoeky, nog even spannend dus hoe het met haar gaat verlopen
Wat een leukerd is May en wat een mooie opfok! Waar is dat?
Lieve foto Paintlinger
Het bevalt ze geloof ik wel op hun nieuwe stek Dianne, bak ziet er netjes uit
Das schrikken TK, gelukkig is ie thuis gebleven, je moet er toch niet aan denken dat ie weg is Logisch dat je het even gehad hebt op je werk
Ingrid lekker naar kerstmarkt geweest.
Chantal gefeliciteerd, een jaar verkering Mooie jas hoor!
Eva zware stage week en brommer weer bij de dokter.
Muds lekker met Muddy in de ring gewerkt, Coral nog even het lint gesloopt.
Gezellig zo'n kat die precies duidelijk kan maken wat ie wil, Berdien. Mijn kat heeft me al zo goed afgericht dat een vragende blik van de tv naar mij genoeg is om de tv aan te doen voor haar.
Arjan een dag later thuis
Joyce eindelijk internet thuis
Verder even gestopt met bijlezen, anders haal ik jullie nooit in
Vanmorgen iets grappigs meegemaakt bij de wei, was half 7 Ilse haar ontbijt aan het geven toen ineens een katje van een paar hofjes verder achter me stond. Dus ik met m'n stomme kop 'poesje!' om vervolgens niet meer van het beest af te komen. Kopjes geven, tegen me op springen en maar spinnen. Op een gegeven moment doe ik de autodeur open om m'n laarzen te verruilen voor m'n schoenen, springt ie zo op m'n stoel met z'n modderpootjes. Dus ik til hem uit de auto en hij springt er gelijk weer in, nu op de achterbank, overal pootafdrukjes. Ik hem er weer uitgetild en ksssst geroepen, waardoor ie alleen maar harder ging spinnen en kopjes geven Ik durfde niet weg te rijden, want hij liep zo om de auto te draaien. Op een gegeven moment ben ik al springend in m'n handen gaan klappen, toen rende ie 2 meter weg en ben ik gauw ingestapt en weggereden
Het is maar goed dat er 's ochtends niet veel mensen zijn daar, moet toch een apart gezicht geweest zijn.
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 08-12-08 21:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Nouja, schatje.... Erg energieke hond die omdat ik een deken over ons heengooide maar ging liggen, kon ze tenminste nog wat zien..., in het bos mag ze dan los, rennen dat ze doet is echt heerlijk! De paarden zijn gelukkig gewend dat ze ertussen door vliegt, ze geniet dan echt!
Vince afgelopen zomer, ietsiepietsie te vadsig. Hij is ongeveer 1.54. Met zadel op had ik twee enorme vethompen die voor het zadel uit geperst werden. Is nu ook nog een beetje en zal ook zo blijven, maar het is nu te overzien. Hij moet wel rond blijven!
Hij is nu zo'n 80 kg lichter en zo vind ik hem mooi. De bijsingel aan het dressuurzadel kan nu weer gemakkelijk in het eerste gaatje, eerder ging die niet dicht . Als ik ontworm, is het voor 700 kg. Ik heb zijn mest laten testen en tot het komende voorjaar hoeft het niet, dan weer een nieuwe test. Ik denk zelf dat de meeste hun tinker te zwaar schatten. Vooral als ik lees dat Say volgens de weegschaal 580 is kg. is.
haha moet ik bij Sem niet doen, die is zo jaloers als ik met Ziggy bezig ben. Ze begint dan als een gek te blaffen en te happen in de sokken als Ziggy iets verkeerds doet naar haar zin.
stennisje hahaha wat een grappige kat. Zo 1 hebben we hier ook in de schuur lopen. Ze begint zelf aan je vinger te knabbelen omdat ze het aaien zo lekker vind.