Ja gelukkig wel, en gelukkig is hij nou ook echt van mij. Maar heb het wel flink geschoten met ze, moet er nog eens goed over na denken of ik ze nog een keer gezellig mee naar stal neem, Flynnie kijken
Hij stond al vier maanden bij mij ja, maar hij is oorspronkelijk voor mijn tante gefokt. Daar heeft hij een maand gestaan, hij is er heen gegaan toen hij zeven maanden was. Daar heeft hij een maand binnen gestaan, want "hij was hengst" mijn kleine plukkie wist niet eens wat het woord betekende, laat staan dat hij het wás Nou ja, dat ging dus niet, en mijn tante was bang van hem. Dus hij kwam weer terug. Is nooit helemaal officieel geregeld, maar er werd ook niet gezegd dat hij mij stond totdat hij verkocht zou worden, dat had ik ook niet gedaan. Iets met emoties enzo En nou dus dit weer. Maar goed, hij is gewoon van MIJ nou, en hij gaat ook NIET meer weg. Is mijn paard
Gelukkig Berdien dat het nu zo geregeld is. Wel een beetje vreemd idd! Lekker makkelijk voor hen zo.. Maar nu bezitster van TWEE paarden! Nu denkt iedereen dat je rijk bent, da's hier ook altijd zo...