Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
.Wat hectische toestanden op een andere groep.Heb bereikbaarheidsdienst dus een crisiplek voor een jongere moeten organiseren en pesoneel opgevangen.
desillies schreef:hheeee
bonte ,leef je nog
ik zie op je site al 79 foto's van de keuring in Zeeland.....
ik ben erg benieuwd naar de rest!!
deze zien er alweer super uit
In de verte hoorde ik die 2 nog brullen in de wei. Buurpaarden gingen ook gezellig meedoen.
desillies schreef:hheeee
bonte ,leef je nog
ik zie op je site al 79 foto's van de keuring in Zeeland.....
ik ben erg benieuwd naar de rest!!
deze zien er alweer super uit
Citaat:Ik heb net ook al even zitten kijken naar de foto's, heb er al 1 gezien die ik hééééél groot wil hebben

Ik hoop dat het snel weer weg trekt.

daarna heb ik een voerwagen aangeschaft. Is ook veel makkelijker om alles te voeren.
Jelle reageerde gelukkig goed zo van nou leuk hoor, bleef ook eten dus voor Kristel was het super.
, om 12 uur wakker geworden, bed ingerold en verder geslapen, tot nu toe, dus een hele vooruitgang
Jean schreef:
Ik had een paar wijntjes gedronken ben in de stoel in slaap gevallen, om 12 uur wakker geworden, bed ingerold en verder geslapen, tot nu toe, dus een hele vooruitgang
_/-o_
voor wie het nodig hebben!
).

Slapen wil nog steeds niet, mn hoofd loopt een beetje over, en ik kan mezelf 's avonds niet aanzetten om de laptop nu eens uit te zetten en het schoolwerk te latenliggen voor de volgende ochtend
Maar goed, een voordeel is wel dat ik de nieuwe opleiding echt superdesuper leuk vind 

Haha, nu maar hopen dat ze er ook iets aan kunnen doen, want daar zijn ze nog niet zo positief over...