[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:23

San, wat fijn dat het zo goed gaat met king!

Faye! wat een gaaf dierrrr!!!

Scheiden, praat me er niet van.. kerel gaat er met 10d. (aan lego en tranformers en ps2 + 100 spellen)vandoor.
Moest mijn paard van hem terug kopen. en ook nog eens 5000d aan hem betalen.
Leuk trouwen voor een jaar. Ik kijk wel uit. Achterlijke zool. nu hebben we een huis gekocht, mijn schuld is ingelost. krijg nu nog 2d van hem, zal ik wel nooit krijgen..

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:28

pff jeetje dat is nog al wat.. gelukkig bn je van hem af! raar gedrag... daar trouw je niet voor :\

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:35

siemxfunny: Ja leuk he voor de kar? Heb er ergens wel zin in maar geen haast als ik zo het weer buiten zie haha. Ik ga haar in zwartewaal naar een kennis brengen. Brengen we Grace erheen en sluiten de laatste twee weken zelf aan met Grace beleren. Zo leer je het op het end saampjes. Ervoor wil ik eff kijken voor mijn koetsiersbewijs.

Ik ben de opleiding psychiatrisch verpleegkundige aan het doen. Laatste half jaar. 20 december krijg ik mijn diploma en gaan alle vlaggen uit en remmen los. Vrees dat ik dan een katertje krijg van 3 dagen :o

Sandra1984

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:35

tja sommige mannen! Gelukkig zijn er nog goeie!!
Naast mij zit de kerel waar ik al bijna 3 jaar mee getrouwd ben..
en tja geld hebben we niet dat wandelt in de wei hahahahahaha

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:37

Citaat:

_/-\o_

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:37

OOOOOOOOOOOOHMYYYYYYY volgens mij kwam mn droompaard voorbij :~

ik vind valkkleurig zooooooooooooooooooooooo prachtig <3

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:41

fayem89 schreef:
pff jeetje dat is nog al wat.. gelukkig bn je van hem af! raar gedrag... daar trouw je niet voor :\

Nope, er ging 9jr verkering aan vooraf, trouwen meost van mij niet zo nodig, maar hij wilde dat vanwege zijn stervende moeder (waar ik toch al een rothekel aan had) laat ik zijn vreemdgaan, ghb mengen en sexfeesten naar even achterwege laten. ->> daar is de deur, aju!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:43

Jeetje, niet niks Snackie! Ik ga dat programma niet kijken, buitendat ik het onzin vind om dat zo voor de tv te doen, hou ik t dan niet droog :n

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:43

Sandra1984 schreef:
tja sommige mannen! Gelukkig zijn er nog goeie!!
Naast mij zit de kerel waar ik al bijna 3 jaar mee getrouwd ben..

Goeie die laatste!

Enne, waardeer het graag, misschien gaat alles niet altijd even snel, maar je kunt er beter zo 1 hebben,dan 1 die je aan alle kanten belazerd.

Ben ook zo blij met mijn huidige kereltje. die is recht voor zijn raap, en zo lomp dat hij alles zegt _O-

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:48

:(:) voor andrea

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:50

is ook, frank kan ik soms wel vervloeken omdat ie iets niet doet of omdat ie loopt te zeuren.
maar weet dat ie van mij houdt en ik hou van hem.. heb liever een zeurende man dan een vreemdgaande man.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-12 21:50

He bah.. Scheidingen lijken me rot! Balen snackie!

Ik ben al weer bijna 4 jaar getrouwd.. Gaat zo snel!

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:52

ik zeg ook altijd tegen mn vriend "ik hou voor altijd van je" maar na dat met mn ouders geloof ik t zelf niet helemaal meer dat dat kan :n

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 21:54

Ik ben al bijna 22 jaar getrouwd en ik ken Erwin al 30 jaar.
Net op Jack gereden. Het ging niet zo heel erg lekker. Hij is aan het uitproberen. Is nogal gespannen, waardoor ik ook gespannen wordt. Ik denk dat een onzekere ruiter met een jong nog onzeker paard niet zo'n goede combinatie is. Nu zit ik dus weer te balen op de bank.
Als ik les heb kan ik nog redelijk rijden, maar zonder les ben ik zelf niet ontspannen en Jack dan dus ook niet. Maar ik heb het geld niet om elke dag lessen te nemen.
Manlief begeleid me op dit moment niet, omdat dat de laatste keer ook niet meer werkte.
Ik weet het allemaal niet meer...

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:00

Over die palomino gesproken , lijkt me een luchtje aanzitten.....
Ben aan de navraag geweest , langere tijd al terug en de paarden met die kleuren beginnen in Engeland zowiezo pas bij Euro 8.000,-( hier in NL Euro 6.000,- en die was niet eens echt bijzonder mooi , alleen de kleur .....

Ik ben wel helemaal gek van die kleur en zal er zeker ook eentje ( minimaal) gaan proberen te fokken ... !!!!

Ik ben druk in mijn hoofd voor a.s zaterdag.
Heb er superveel zin in een hele dag Tinkers !!!

Nu nog even voetbal afkijken , hahaha , manlief ziet dat graag , dus kijk even mee en dan mooi op bed
heb bereslecht geslapen vannacht ... hopelijk vannacht wat beter !

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:00

ik ben er wel over uit, ik wil later een valkkleurig paard, begin bij elk paard van die kleur te kwijlen :~

VandeMol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:01

oh ..... over dat scheiden gesproken ....
Ik ben verplicht gescheiden van mijn eerste man ... kanker ....2010
En nu heb ik de 2e liefde van mijn dromen mogen ontmoeten ... en wij zeggen de hele dag van elkaar te houden en doen dat dan ook volop !
Zelfs de kinderen beginnen het nu ook tegen ons te zeggen , dat is mooi en fijn om te horen , als je kinderen tegen je zeggen dat ze van je houden !

Lekker slapen voor straks !
En tot morgen .

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:07

@lepel: als je met ziet lopen wel even 'hoi' zeggen he :P

SulJinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:10

;)
fayem89 schreef:
Agnita: jaa moet je zeker doen, en ik wil best een rit voor jullie gidsen, ken de bossen hier op mn duimpje, je kan er makkelijk verdwalen en tochten van 2 1/2 a 3 uur maken.. de tink van mijn moeder is erg rustig op het strand, wilt wel lekker galloperen maar zal nooit gemeen zijn! desnoods kunnen we dan ook nog een keer ruilen als je het echt spannend vind.. :D

Nou Faye, vind dat helemaal geen slecht plan van je :)*. Als ik nou (als m'n pootje weer een beetje mee wil werken) lekker met Sul aan de slag ga en dan aan het eind van de zomer (als de stranden weer open zijn voor ruiters) een paar dagen richting Burgh Haamstede kom met 'm ............ daarvoor wilde ik tenslotte een tink, om heerlijke strand- en bosritten mee te gaan maken ...... ooit ;) Hoop snel weer met 'm aan de slag te kunnen. Ik hou je idee in ieder geval in gedachten!

Kailonne, klinkt bekend. Ben gelukkig in de bak wel een stuk zekerder geworden nu ik een zadel heb, waar ik veel steviger in zit. Ik heb een filmpje van Sul met JP op z'n rug. Ik kijk dat filmpje regelmatig en als ik dan zie hoe JP rijdt en dat Sul het dus wel degelijk allemaal kan (met een goeie, zekere ruiter op z'n rug), krijg ik daar zelf ook altijd weer een "boost" van. Zal het fimpje hier eens plaatsen ..... (sorry, niet zo'n hele goeie kwaliteit) http://www.youtube.com/watch?v=ALZ2ZTCN ... ature=plcp

Hier ook alweer bijna 18 jaar getrouwd en gelukkig nog steeds gelukkig.
Laatst bijgewerkt door SulJinty op 11-04-12 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:11

Lepel, dat is echt heel mooi idd.
Wat naar om te horen dat jullie zo rot uit elkaar gehaald zijn :(:) het spijt me voor je.

Dames, geniet van elke dag, en zodra hij je bedriegt, op wat voor manier dan ook, gewoon kaalplukken en helemaal afmaken. Dat had ik ook moeten doen, maar dat was dus andersom..

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:11

Samen vallen en opstaan Heidy,dat is erg moeilijk.
Als je gespannen bent is het miss handig om wat anders te gaan doen dan rijden?(wandelen,longeren,gewoon poetsen en knuffelen?)
Soms helpt het ook als je gaat zingen of fluiten(ademhaling).
En anders toch lekker onder begeleiding rijden. +:)+

Fayem,samen kopen?hi,hi,prachtbeest!

Hier ook aan het mennen,Bert heeft zijn koetsiersbewijs.Ik vind het zelf nog weleens spannend,voor mij gevoel heb ik er veel minder over te zeggen dan dat ik erop zit... <<)

Afbeelding

Bo voor de kar.

Afbeelding

En Madelief in haar beleerfase,gaan we nu weer mee verder.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:12

Kailonne schreef:
Ik ben al bijna 22 jaar getrouwd en ik ken Erwin al 30 jaar.
Net op Jack gereden. Het ging niet zo heel erg lekker. Hij is aan het uitproberen. Is nogal gespannen, waardoor ik ook gespannen wordt. Ik denk dat een onzekere ruiter met een jong nog onzeker paard niet zo'n goede combinatie is. Nu zit ik dus weer te balen op de bank.
Als ik les heb kan ik nog redelijk rijden, maar zonder les ben ik zelf niet ontspannen en Jack dan dus ook niet. Maar ik heb het geld niet om elke dag lessen te nemen.
Manlief begeleid me op dit moment niet, omdat dat de laatste keer ook niet meer werkte.
Ik weet het allemaal niet meer...

Al is het maar iemand in de bak die tegen je praat, en jou aan de praat houdt, dat scheelt soms al een hele hoop :j

Sandra1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:18

niet te druk maken als het een keer niet lukt ey!!
Ik ben ook onzeker, king een onzeker oud paard :P
buitenrijden was een ramp en ik ben met beenpijn afgestapt van het weekend.. maar ik zie het positief.. ik ben nu wel tot in het bos gekomen, de vorige keer nog niet eens tot aan de rand!

weet je wat mij heel erg hielp. weet niet of Jack makkelijk vast blijft staan op de poetsplaats..
omdat ik t al eng vond om soms op te stappen heb ik king vastgeknoopt op de poetsplaats(met een 6dubbele knoop) en ben er gewoon op gaan liggen. zo ontspanden we allebei(king had ook wat te eten hoor, dus die vond het wel prima)
paar dagen later lekker in de longeerring erop gaan zitten, verder helemaal niets, ging ie stappen prima, maar wel op tijd stilstaan en wat eten.
en nu.. als ie stil blijft staan met opstappen, dan gaat t goed

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:19

SulJinty schreef:
Zal het fimpje hier eens plaatsen ..... (sorry, niet zo'n hele goeie kwaliteit) http://www.youtube.com/watch?v=ALZ2ZTCN ... ature=plcp

Hier ook alweer bijna 18 jaar getrouwd en gelukkig nog steeds gelukkig.

Oeh wat is hij in het begin stout zeg, maar daarna loopt ie wel fijn ja!

Jayney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 22:27

Mooi beestje die palomino maar vertrouw de prijs inderdaad niet, het is veel geld maar weinig voor zo een kleur. Gebeurt ook best vaak dat andere mensen paarden van iemand anders gaan zitten verkopen via internet en dat zij dan eerst geld willen zien en het paard krijg je natuurlijk nooit want die is niet van hun :')

Nee hoor ik fok zelf uit mijn meisje wel een Palomino dat is niet zo ingewikkeld met vos, zet er een cremello op en je hebt een palomino :D Vind alleen vaak veel palomino's te licht van kleur blijven waardoor ze vaak vies ogen...Nee mijn droom is toch uit mijn eigen meisje een Silverdapple of valk veulen te fokken en die ook aan te houden voor mezelf *D (heb alleen de hengst nog niet gevonden met goede bouw en kleur )

Voor de rest lees ik alles morgen bij ben nu kapot en ga lekker slapen morgen ochtend weer naar Erynn :)