Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
fayem89 schreef:pff jeetje dat is nog al wat.. gelukkig bn je van hem af! raar gedrag... daar trouw je niet voor
Sandra1984 schreef:tja sommige mannen! Gelukkig zijn er nog goeie!!
Naast mij zit de kerel waar ik al bijna 3 jaar mee getrouwd ben..
en tja geld hebben we niet dat wandelt in de wei hahahahahaha
fayem89 schreef:Agnita: jaa moet je zeker doen, en ik wil best een rit voor jullie gidsen, ken de bossen hier op mn duimpje, je kan er makkelijk verdwalen en tochten van 2 1/2 a 3 uur maken.. de tink van mijn moeder is erg rustig op het strand, wilt wel lekker galloperen maar zal nooit gemeen zijn! desnoods kunnen we dan ook nog een keer ruilen als je het echt spannend vind..
Kailonne schreef:Ik ben al bijna 22 jaar getrouwd en ik ken Erwin al 30 jaar.
Net op Jack gereden. Het ging niet zo heel erg lekker. Hij is aan het uitproberen. Is nogal gespannen, waardoor ik ook gespannen wordt. Ik denk dat een onzekere ruiter met een jong nog onzeker paard niet zo'n goede combinatie is. Nu zit ik dus weer te balen op de bank.
Als ik les heb kan ik nog redelijk rijden, maar zonder les ben ik zelf niet ontspannen en Jack dan dus ook niet. Maar ik heb het geld niet om elke dag lessen te nemen.
Manlief begeleid me op dit moment niet, omdat dat de laatste keer ook niet meer werkte.
Ik weet het allemaal niet meer...
SulJinty schreef:Zal het fimpje hier eens plaatsen ..... (sorry, niet zo'n hele goeie kwaliteit) http://www.youtube.com/watch?v=ALZ2ZTCN ... ature=plcp
Hier ook alweer bijna 18 jaar getrouwd en gelukkig nog steeds gelukkig.