Oh, kom maar eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind. Alles gekregen, van de goede Sint. Een pop met krullen in haar haar, een snoezig kleedje kant en klaar, drie kaatsenballen in een net, een letter van banket. Oh, kom maar eens kijken, wat ik in mijn schoentje vind. Alles gekregen van de goede Sint
Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht want we zitten allemaal even recht Misschien heeft U nog even tijd voordat U weer naar Spanje rijdt Kom dan nog even bij ons aan en laat uw paardje maar buiten staan.
D_Travis
Geplaatst: 05-12-09 01:24
Nou hebben we dat ook weer gehad
weltrusten!!!
Grit
Geplaatst: 05-12-09 07:33
Goedemorgen!!!!
Och gossie, Dagmar in haar eentje Sint binnen gehaald
Zo werken
Eevee
Geplaatst: 05-12-09 09:52
Good Morning ik droom nog een beetje......
Lekker aan het zingen geweest gisteravond gezelli.
Ik ga zo weer ffies aan de slag met de site, even foto's veranderen. Straks naar stal en hopelijk nog rijden (als het droog wordt) In ieder geval Milo knuffen Vanavond pakjesavond, heb er nu al weer zin an
Grit werkse
mnkortleve
Geplaatst: 05-12-09 10:15
Goedemorgen.
Wat is het weer nat buiten. John zei gisteren dat ze nu toch echt s'nachts naar binnen moeten, want het word te gek in het land. Dus ik ga vandaag de stallen maar in orde maken. Ik ben benieuwd of ze willen.
grrr
Geplaatst: 05-12-09 10:19
Goeiemorgen lieve mensen!
'k Ga een poging doen het weer bij te houden. Ik had echt geen tijd om op jullie te reageren, dus heb zelf ook maar niet echt meer gepost. Maar 't is weer weekend, dus vanaf nu doe ik weer even mee...
Hier is het ook lekker nat Mirjam, maar wij hebben in het najaar nog een heel stuk van de paddock om laten zetten in wit zand, en dat is gelukkig nog droog. Ze lopen ook nog in het land, maar dat groeit elk jaar na de winter eigenlijk wel weer mooi op.
Banbay was gisteren trouwens braaf, als sintpaardje!
mnkortleve
Geplaatst: 05-12-09 10:23
D_Travis Jij heb je nog best uitgeleefd voor het slapen gaan.
Grit Werkse.
Eevee Lekker met Milo kroelen vandaag.
grrr Hier is de bak ook nog droog, maar ik heb ze liever in het land en daar gaan ze overdag gewoon weer in als het aan mij ligt. Ik vind het wel gezellig als ze s'nachts binnen staan kun je wat vaker gaan knuffelen.
grrr
Geplaatst: 05-12-09 10:26
Ja, dat heeft altijd wel iets gezelligs he, als ze je lekker op staan te wachten. Wij hebben alleen een grote schuilstal, en verder staan ze dan in de paddock die doorloopt naar het land, waar ze dus voorlopig nog in mogen. Jongens ik ben gewoon een beetje hyper, zondag ga ik op Kascha rijden... en les krijgen.
mnkortleve
Geplaatst: 05-12-09 10:32
Wij hebben hier niets om te schuilen. Als het overdag te gek word zet ik ze of in de bak of op het pad dat is ongeveer 800 meter lang dan kunnen ze de kantjes nog even opeten. Leuk dat je op Kascha ga rijden, doet ze het verder goed?
goedemorgen eindelijk een dagje rustig straks lekker samen eten, dan boodschappen doen, mn gedicht afmaken , dan naar thuis thuis voor suprise avond. en tussendoor misschien nog even stofzuigen, maar lekker niet werken en niets aan het huis doen.
Dana zat net naast met en had een sroefje gevonden, toch maar afgepakt, en ze speelt graag met papier. (of met mn hand die aan het typen is) ze eet wel veel vind ik een heel bakje per dag en ook een bakje water. (de katten thuis eten niet zo veel brokjes en drinken denk ik minder, maar die komen ook buiten en misschien dat ze daar drinken.) ze is echt enorm leuk en lief. (al liep ze gister idioot miauwend door het huis ) (ze praat nogal graag) we weten alleen niet of ze geholpen is en weten ook niet echt hoe we daar achter gaan komen, het asiel wist het niet en we moesten het maar uitzoeken. ook zijn we er achter dat je niet onder aan haar buikje mag komen (verder wordt ze juist heel graag geaaid) ik zal snel eens wat foto's maken voor bokt (al knijpt ze steeds haar ogen dicht van de flits )
Chanel_
Geplaatst: 05-12-09 10:45
Goede morgen
Dagmar, gisteren nog lekker aan het zingen geweest
Marleen, Banbay gisteren braaf voor de kar . Morgen lekker op kascha rijden, spannend
Mirjam,vandaag de paardje naar binnen. Duimen dat ze het niet erg vinden
Grit, werkse vandaag
Eefje, vandaag naar stal toe Vanavond pakjes avond vieren
Maartje, ben wel benieuwd naar de foto's van je kat Veel plezier vanavond
Zo naar stal toe. Daarna naar de opa en oma van me vriend,helpen met alles inpakken. Die gaan binnekort verhuizen naar een aanleunwoning. En vanavond lekker gourmetten
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 05-12-09 10:52
Goedemorgen!
Wat een water is er weer gevallen, je zou bijna een ark bouwen. En dan van alles 2 he. 2 zwart effen, 2 zwart bonten, 2 vossen, 2 vosbonte etc.
Succes met verhuizen vandaag Leon!
Koe bij Mirjam overleden en enge uitvals verschijnselen bij migraine. Man van een collega van me trekt ook scheef weg als ie erge migraine heeft, echt heel eng. Kunnen ze er wel wat aan doen voor je? Kan het niet zijn dat je in afwachting van de uitslagen van de dokter wat spanning hebt opgebouwd, waardoor je er nu weer last van hebt?
Hoopte vorige week al dat ze Bart ooit een nummer van Mika zouden geven. Maar hij loste het ook heel leuk op.
Annique nog gefeliciteerd!
Er zijn bijna net zoveel tinkertopics als stamboeken...
Dagmar hier Sinterklaas gevierd.
Gaaf Marleen, zondag op Kascha lessen!
Raar dat het asiel niet even checkt of ze geholpen is, Maartje. Maar zo te horen heb je er veel plezier van!
Lekker gourmetten Chantal en oma en opa helpen verhuizen.
ja is erg raar om zomaar, misschien niet geholpen katten, uit te delen (tegen veel geld ) weet nu ook niet of we het zulf kunnen laten controleren, kan dat met een scan? (van buitenaf kun je zo weinig zien)
mnkortleve
Geplaatst: 05-12-09 11:05
_Rhiannon_ Ik weet niet of ze er wat aan kunnen doen. John heeft vd week ook weer gemixd en dan heb ik ook erge last van migraine.
draaakje Ik denk niet dat ze dat kunnen zien zonder dat ze haar open maken. Even afwachten of ze krols word, is het niet zo dat mocht ze niet geholpen zijn dat je op hun kosten haar kan laten helpen?
Oh, super Leon! Dus je bent aan het verhuizen? Wie maakt de foto's? SUcces hoor!!!
mnkortleve
Geplaatst: 05-12-09 11:10
snowdon o ja vandaag verhuizen, succes hoor.
_Rhiannon_ De gier onder de roosters door elkaar mixen met de trekker zodat hij weer egaal van dikte word en hij hem over kan rijden naar de mestzak. Alleen als hij aan het mixen is komen er nogal veel dampen vrij en daar kan ik niet zo best tegen.
Ik ga even naar de kringloop ik had gisteren een gordijn gekocht, maar die is net te smal en er hingen er 2 dus ik hoop dat de andere er nog hangt.