Marleen, hoelang was het eigenlijk rijden voor jullie hierheen?
mnkortleve
Geplaatst: 16-08-09 21:33
Resi_lover Wij duimen hoor!! Hij heeft ook het super karakter van papa.
_Rhiannon_ Morgen werken.
Mallow De samenstelling van de melk zal anders zijn omdat er 8 weken leeftijdsverschil in zit maar kwaad kunnen dat geloof ik niet. Chabo is te koop hoor.
D_Travis Ijsjes mmmm lekker dat koop ik niet, alleen een grote 2,5 liter bak voor op zondag.
Kan overal, veluwe, strand, loonse en drunense duinen, campina, oosterhout, weerribben, zaanstreek, etc Maar ik denk wat anders over de afstanden binnen NL, dat vergat ik even.
mnkortleve
Geplaatst: 16-08-09 21:41
Strand, bossen, duinen, veluwe wat klinkt dat geweldig.
Ik heb hier trouwens al weer een kat staan wassen dezelfde als de vorige keer nu zat ze helemaal onder het kroost en stinken.bbblllll
als jullie ooit hier in de buurt gaan wandelen lijkt me dat wel gezellig. wij hebben ook een hondje (lhasa apso) ze is alleen niet altijd lief naar andere honden omdat ze bang is, maar ik kan haar ook thuis laten
wat goed ellieellende!!!
fijn dat je zo heerlijk hebt gereden grrr, en een fijn inrij adres gevonden, goed man!
hier ook een fan van witte magnums en die met nootjes, vind vooral die kleintjes lekker, die grote zijn zo uh.. groot
Ik moest er gewoon aan denken toen ik vanavond met Tobias door het bos liep. Weer eens de tijd vergeten en zo anderhalf uur langer weggeweest dan de bedoeling haha. Maar Tobias heeft wel voor het eerst uit z'n eigen gezwommen en nog de vijver overgestoken ook