Ik ben zo langzamerhand aan het kijken voor een eventueel nieuw zadel voor Hendrik. Ik kwam zelf uit op de Throwgood griffin, die van €468 geloof ik. Dit omdat deze speciaal voor de wat ronder geribte paarden zijn, en het leek me dus een ideaal zadel voor Hendrik. Iemand ervaringen? Of ideeën voor een ander merk zadels wat goed op tinkers ligt?
Ben vandaag weer op de been, kan goed lopen dus ik kan weer eens wat doen. Vanmorgen boodschapjes gedaan en vanmiddag eindelijk eens bij Amy kijken, tenminste als ze dr paddock niet uitgewaaid is..
Thorowgood zijn goede zadels.. Zitten ook superlekker! En het is een voordeel dat ze ook voor brede paarden zijn en niet duur.. Met dat Fish systeem enzo kan je ze ook precies op maat maken. Maar laat wel iemand komen met verstand, zodat ie het precies op maat kan maken.
@Biancaaa, wat balen zeg dat je kleine geopereerd moet worden zoiets is nooit leuk, doe rustig aan, en succes! @IkbenMarije, wij hebben dat zadel gehad voor lord, pas nog verkocht want hij lag veel ste krap op hem en het was de breedste boom na 2 keer er mee rijden liep hij al niet lekker , en ja er was door een proff naar gekeken maar we durfde hetgewoon niet meer aan. Nu hebben we een wintec Isabel werth en die ligt helemaal perfect! @Sita_, Super dat je weer wat beter kan lopen!
Ben benieuwd als ie ophangt Annique! Ben echt helemaal weg van dat bordje!
Woensdag ga ik dat zadel passen en er mee rijden. Kijken hoe het ligt. En de Woensdag daarop ga ik het laten nakijken door de Outfitter die langskomt op de manege. Past het achter toch niet goed kan ik evt. daar nog eens snuffelen in wat hij mee heeft en of hij wat heeft in mijn budget.
Vanmiddag naar Amy geweest. Ze was zo blij me te zien! Helemaal happy was ze, overdreven, knuffelen enzo. Echt lief! Helemaal gepoetst, lekker getoileteerd en even de beschermers gepast. Ze zijn wat aan de hoge kant, maar dat maakt niet uit. Ze passen wel over de sokken. Ben dr iig blij mee Daarna nog even erop geklommen en even zonder zadel wat laten grazen. Gewoon gezellig samen met paardje zijn.
marije ik weet niet wat je zoekt, maar gam is ook rondgeribt en heb een Ghost van www.buitenzinnig.nl op hem liggen, tot nu toe het enige zadel die mooi op z'n plek blijft liggen zelfs zijn op maat gemaakte dressuur schuift naar voren.
Ja, was zeker een warm welkom, dus een zeer goed gevoel.. Ik denk waarom doet ze nou zo, totdat ik voor haar stond en ze echt dr hoofd in mijn armen duwde.. Ja, toen kwam dr toch wel een traantje boven. Mijn kleine meisje heeft me zo gemist.. En ik haar.. Wat ben ik toch sentimenteel..
Zo weer veel pagina's! Hoelang ben je niet bij Amy geweest, Sita? Wel lief zo!
Ik heb een keuze gemaakt na vandaag! We zijn binnenkort een tinkermerrie rijker! Nu alleen nog vervoer zien te regelen... Ik heb niet echt foto's kunnen maken, maar ga even wat uploaden... tot zo!
edit: wat is het hier opeens uitgestorven?
Meet Chayenne!
Lekker pittig ding, wel erg lief en wij vinden haar prachtig! Zwarte staart! Dubbele manenkam met echt een dikke bos manen. 50/50 bruinbont
Had net gereageerd op je oproep Snowdon, maar ik zie dat ze nog een ukkie is Die past makkelijk in mijn trailer.. Kan je volgende week zondag? Of zit er flink haast achter?