Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik las niet goed
snowdon schreef:Jean, feliciteer Kristel maar van mij! Door wat chaos hier, heb ik geen tijd meer gehad om een kaartje te kopen... maar ik maak het nog goed
dobbel schreef:oke, geeft niet soms schrijf ik ook wel een beetje krom, als ik het dan later terug lees dan denk ik van nou dat staad er weer lekker duidelijk,
Ja dat bedoel ik Sjoe
Dus voorlopig geen snoep meer. fjordkootje schreef:snowdon schreef:Jean, feliciteer Kristel maar van mij! Door wat chaos hier, heb ik geen tijd meer gehad om een kaartje te kopen... maar ik maak het nog goed
Dan stuur je toch een digitaal kaartje?

dobbel schreef:Ik ben er niet echt een tegenstander van maar heb uit praktijk bij Lonan gemerkt dat hij er vreselijk drammerig van wordt hij zat op het laatst al gewoon steeds met z`n neus in mijn zak te zoeken naar wat lekkers en hij begon te bijten terwijl ik niks had en daar heb ik een hekel aan en ben er toen mee gestopt,
Chubby schreef:Ze laten de hoeven wat verder zakken, door de verzenen in te korten. Zo maakt de straal contact met het loopoppervlak, waardoor de hoef beter doorbloed raakt en beter groeit.
Tevens hoeft daardoor de hoefkatrol minder klappen op te vangen, waardoor er minder kans zou zijn op ontstekingen.
Ook wordt er vaak een zgn. mustangroll aangebracht, waardoor de hoef beter afrolt en minder makkelijk brokkelt en scheurt.
De klok en de klepel hoor, dus correct me if I'm wrong!
Vinnik niet zo netjes dan... Maar ja...
Dus omrekenen (qua lease- auto) en dan zeggen wat ik ongeveer nu heb. daar komt dan nog wat bij, zodat ik er op vooruit ga... Moeilijk!
Chubby schreef:Sox, West Brabant he...Ook mensen die reintegreren na een burn- out kunnen terecht straks. Zou vanaf januari/ februari moeten gaan lopen. Ook in Overijssel zijn ze met een dergelijk idee bezig trouwens!
Maar waar haal jij krijsende kinders vandaan?!
Maar in de straat achter mij wonen allemaal jonge gezinnen met enorm krijsende kinderen, nou ja, dat vind ik dan toch