Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Komt allemaal goed met jou en je knappe Tinkerman!!
, vind het heerlijk om te tutten, doodbraaf en nergens bang voor, rijden gaat lekker, galop nog niet maar dat vind ze nog erg moeilijk. Ik hoop dat ik lekker kan doorrijden met haar en dan volgend jaar naar de NSVT keuring kan gaan met haar (Y) Ik moet haar eens opmeten, op papier staat 1.53 maar ik vermoed dat ze toch iets groter is.
cp112 schreef:Ik gebruik ook pour on (cydectin). Is inderdaad voor koeien. Ik heb gelukkig een fijne dierenarts dus krijg het gewoon mee. Werkt super en ze zijn gelijk ontwormt (moxidectine).
.
cp112 schreef:Indezz is stoer. Wanneer kom je die brengen?
*ik ben blij dat we zaterdag weer verwarming hebben
*
Ik vind het nog steeds doodzonde dat Zabou niet naar Noedel mocht, als ik Cullan zie rondhupsen
damn wat is die goed gelukt
beetje groot
met anderhalf al 1.50m maar dat wilden we graag!
bumper schreef:cp112 schreef:Ik gebruik ook pour on (cydectin). Is inderdaad voor koeien. Ik heb gelukkig een fijne dierenarts dus krijg het gewoon mee. Werkt super en ze zijn gelijk ontwormt (moxidectine).
.
Ik heb in juni haar sokken behandeld ivm mijt. Alle 4 de benen 12 cc. Na 8 dagen nog een keer. Maar nu dus weer volle uitbraak. Zo vaak ontwormen kan niet goed zijn haha.
Deed jij het over de rug 2 keer of ook in de sok?

Kimley schreef:Wat is het verschil dan ?
Kan sowieso geen kwaad om haar even te behandelen, wat moet ik dan gebruiken?