Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elliecuijk schreef:nou ja zeg...zie ik net dat onze buurman gewoon met een t shirt aan in zijn werkhok zit te werken.volgensmij is zijn thermosstaat kapot.![]()
jorretje schreef:Ohh knappe Jack met sneeuwsnor!
Tja tinkerprijzen, lastig.. Als ik Gijs zou verzekeren zou ik dat voor 2500 doen, maar dat is meer omdat ik het voor een lager bedrag geen zin vind hebben, dan dat ie dat nu waard is (over een jaar is ie dat wel waard denk ik).
Een goed paard is natuurlijk wel wat waard, maar probeer het in de huidige markt maar te krijgen. Hopen dat ene perfecte baasje langskomt die de waarde van het paard ziet en bereid is dat er voor te betalen, als je de mogelijk hebt om daar op de wachten, zou ik dat ook zeker doen.
Jackytje schreef:Succes Mira!
Leuk filmpje Lor! Jack geniet met volle teugen van de sneeuw!
Gezellig zeg, TinkerpleinBuitenritjes kunnen altijd lekker deugt doen.
Ik heb ook een goedkope furmi, van de tom & co. Ik zwéér bij dat ding. Geweldig is het. En de paarden genieten er echt van als ik ze daarmee borstel.
Hier ligt dus ook een hoop sneeuw. Het is ook allemaal op hopen gewaait, wat het dus op sommige plaatsen erg diep maakt. Gelukkig begint de sneeuw al weg te trekken, maar helaas gaan de temperaturen nog even enorm omlaag gaan.Nog een kiekje van men knappe dame:)
[ Afbeelding ]
Vandaag is men cowboy magic toegekomen die ik gewonnen heb door men review! Ben er super blij meeZijn handige reisflesjes en het product waarvoor ik een review schreef. De reisflesjes zijn ook gewoon gevuld. Enorm handig voor keuringen en shoots!
Je kan ze gewoon hervullen en meenemen
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 3230_o.jpg
Kerry_Tinker schreef:Ja succes Mira!
Ik zal me hier eens even voorstellen omdat ik al een poosje mee lees. Op het 'in the picture' forum heb ik wel al een wat fotootjes gezet maar hier nog niet actief.
Ik ben Marie-Christine, 31 jaar oud/jong en sinds september 2012 in het bezit van een lieve 5 jarige Tinker ruin, Kerry.
Sinds is Kerry heb gekocht lijkt het wel alleen maar te regenen, te sneeuwen of te vriezen, dus de buitenbak is constant mwah.. maar we trainen zo veel als kan.
Dat gaat erg goed, hij is met rijden heel braaf. Op stal een kleine deugniet, maar dat vind ik zo heerlijk aan hem, hij komt altijd wel met een lege emmer aanzetten of trekt als welkom de muts van je hoofd, grist je handdoek weg en gaat met je borstels aan de haal… ach je kent het misschien wel![]()
Hij hinnikt altijd als ik aankom en fleemt altijd als ik wegga.. het is een man van tradities![]()
Hier even een fotootje van de eerste dag, inmiddels is Kerry wat breder en komen zijn spieren wat mooier op. Het is overigens echt een cob type.
Ik hoop nog veel verhalen te mogen delen en lezen! Groetjes!!!
[ Afbeelding ]
Snackie schreef:
Nelleke_H schreef:Hallo allemaal,
Al een lange tijd volg ik al het verzameltopic en kwam ik dit topic tot de ontdekking. Heel graag zou ik hier ook mee komen praten.
Ik ben Nelleke ben 25 jaar en ben nu alweer bijna drie jaar de gelukkig eigenaar van Jonas mijn nu 6 jarige tinkerruin. Nog iedere dag ben ik even blij met hem en hebben we een hoop plezier. We doen dan ook allerlei dingen te denken aan rijden, werken aan de hand/lange teugel, horse agility en ga zo maar door.
Verder hou ik mij bezig met mijn kleine bedrijfje in gevlochten kleurrijke artikelen voor paard en hond.
En een paar fotootjes van Jonas.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Jess_vH schreef:Oh ja had gisteren nog wat plaatjes van Gracey gemaakt
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Het was zulk heerlijk weer!
cp112 schreef:
elliecuijk schreef:ja hier vanmorgen na eerst wat vlokjes,een heftig buitje van een half uur.daarna was t weer rustig,maar er lag wel weer een mooi laagje.smiddags was t gelukkig weer verdwenen.
toen ik smiddags naar mijn werk fietste weer pech:band stuk!kon ik t laatste kilometer gaan lopen.vanuit mijn werk naar de fietsemaker.mam was zo lief om geld te komen brengen,want ja pas doet het niet sinds gister.
toen ik eenmaal thuis was,en nog niet konden eten,ging ik verder met het ophangen van de paaseitjes.prik ik een punaise in t kozijn,breekt t platte gedeelte af en prikt t pinnetje in mijn duim.
alles ging dus weer fout vandaag.grrr kan deze week nog erger?
na t eten naar stal gegaan.ik had t ff gehad met ellende.m'n kop zit er vol van.wilde even bezig zijn dus gevraagd of ik nog een pony kon poetsen.eros had vandaag al gereden,dus was ook al gepoetst.en ik vindt het onzin om iets twee keer te doen.
heb een pony kunnen poetsen en dat heeft goed gewerkt.voel me nu veel beter,en mijn hoofd voelt heerlijk vrij!wat kan bezig zijn toch therapeutisch zijn.
chantal:wat een mooi veulen!
Mira283 schreef:oliebol straks heb ik eerder een paard weer. Wat een mooi veulen!
hetlevenwint schreef:Mira283 schreef:oliebol straks heb ik eerder een paard weer. Wat een mooi veulen!
Nee jij bent vastgebonden aan een stoel!
Toch leuk hé dat wandelen aan de hand! Ik heb dan wel geen shet maar met Jack gaan wandelen is ook al zo geweldig.
Leuk dat ze zo rustig blijft stappen ken veel mensen met shetjes dat ze al direct in zo een kittig tempo meedraven