Claudia: je verslagen af gekregen ?

Patrick: Je klinkt enthausiast over de opleiding. Gewoon doen ! Ook omdat je waarschijnlijk met dat diploma niet in de paarden kan gaan werken.
fayem89: klinkt goed dat paardenhotel. Zelf heb ik met mijn pony wel eens tijdens een vakantie op Lisuduna gestaan. Ken de omgeving, die is in ieder geval prachtig

Andrea: hoe gaat het met de zwangere kat ? En Jaron, beter gegaan laatste dagen ?
Jayney: hoe gaat het met kleine Erynn (en zoe) heeft ze al wat meer haar draai kunnen vinden ?
Karlijn: lastige situatie zeg ! Wel fijn dat je toch nog 'goed' hebt kunnen slapen
Ik vind, nouja vooral Kayleigh, vindt fietsen echt geweldig. Is dat te zwaar voor je gezondheid ? Je kunt ze ook laten stappen naast de fiets natuurlijk.
Klinkt als een bijzonder moment zeg
Rebecca: al een beslissing kunnen nemen over je stal ?
Jess: jij hebt ook leuke plannen met de kar
Wat voor opleiding heb je gedaan ? Zelf lijkt mij de psychiatrie erg bijzonder. Je moet er maar goed tegen kunnen. Ellie die de tandarts overleefd heeft.
Heidy: hoe is het rijden gegaan ? Ondersteund je man je nog net zo goed ?
Mara: kop op ! Niks van aantrekken (al is dat verdomt moeilijk)
Marian: aah knappe Zoe !! Giz strekt zich ook nergens wat van aan. Zal Dunla die eigenschap hebben meegegeven ?
Door het centrum van het dorp geweest. Vrachtauto's / scooters / mensen met een hoge druk / paarden gezien. Ze deed het super. Helemaal niet drammen, gewoon mijn tempo en helemaal op mij gefocussed. Dat voelt zo super.
Ik vind het rete spannend en wel lastig dat ik ze daar moet laten, maar ze gaat het helemaal goed doen voel ik gewoon. Mijn kleine gup mag aan de slag.
maar die gaat goed, en jaron ook, gister tenminste.
(nu herinner ik mij je kleine hondje.) 
ik zou mijn paard er niet willen stallen in ieder geval