Ik had onderburen met een jonge herder, die helemaal ging flippen zodra hun de deur achter zich dichttrokken... Ik heb ze dezelfde dag nog verteld dat dat dus de dag daarop niet nog eens ging gebeuren.... (zat ie dus blijkaar opgesloten in het washok, en dat was ie in het vorige huis niet gewend)
Als het vannacht nog zo dramatisch gaat, dan ga ik morgen wel langs ja. En dan verhuis ik ook terug naar mijn ouders voor de verwachte duur van de ellende Klinkt misschien hard en heel onaardig, maar ik heb níks maar dan ook níks met kinderen. Ik hoef en wil er zo min mogelijk mee te maken mee hebben. En om dan al vanaf 2 uur 's middags constant door alles wat je opzet en bij alles wat je doet constant gejank en gebrul te horen.. Sneu als hij ziek is of wat, heus wel. Maar dat maakt het niet minder irritant en zenuwslopend.
wij hadden buren met een irritant kind die voor dat ze op zondag naar de kerk gingen even lekker ging oefenen voor drumles, heb op een mooie zomerdag toen hun in de tuin zaten zulke afgrijselijk harde muziek gedraaid dat de buurman aan de deur kwam om te vragen of we het wat zachter wilden zetten toen heb ik gezegd dat ik dat wel wou als zijn zoontje op zondagochtend wilde ophouden emt drummen aangzien er ook mensen zijn die op zondag gewoon uitslapen. toen was het wel over.