Wel leuk al die verschillende peesjes prada Ik heb ook al roze voor chanel, alleen nog niet nodig ze moet nog 2 worden maarja voor 10 euro laat ik ze niet liggen helemaal compleet achter en voor van BR
Hier op bokt was iemand die deed van alles weg, en ze woonde lekker in de buurt dus ben ze op gaan halen dus geen verzendkosten enzz, en kan ook gratis reizen met ov
Resi_lover
Geplaatst: 21-02-09 18:10
Leuke foto's, loopt Davidoff er ook bij? ( )
Chanel_
Geplaatst: 21-02-09 18:19
Resi_lover schreef:
Leuke foto's, loopt Davidoff er ook bij? ( )
Jaa klopt kleine boef
grrr
Geplaatst: 21-02-09 18:58
Na een lange vermoeiende dag, heb ik EINDELIJK een westernzadel wat mij en Mirthe past!!! Een mooie tweedehands Eurostar. Vanmorgen eerst in Groessen wezen kijken, daar lag wel wat, dus toen naar huis, auto geleend, trailer gehuurd, met veel moeite Mirthe erin gekregen en weer naar Groessen. Daar waren twee zadels die pasten, maar een zat net wat beter, dus die uiteindelijk genomen. Tjee, wat ben ik het nu zat, maar voel me wel super. Mooie nieuwe pad erbij, morgen allemaal lekker even uitproberen!
Dagmar, wauw wat een mooie taart! Hoe maak je dat?
Mooie Mambo!
Joyce, moet dat arme paard er nu ook zo gek uitzien?
zo ben ik ook weer even Heb een week vakantie achter de rug, heerlijk even relax gedaan Nu vandaag weer gewerkt en morgen weer en dan maandag weer voor het eerst naar school.
zenuwen voor H.K beginnen hier nu wel te komen, de kleine boef zal zich heus gedragen daar ben ik niet bang voor maar evengoed
Wat super grrr! Nu willen we binnenkort wel fotos zien natuurlijk
Las dat leon zijn beestjes niet mee naar binnen mochten , balen maar wel begrijplijk. Het word vast en zeker evengoed een topdag!
Mooie roze peesjes! Ik zal ze zelf nooit omdoen bij pall, die past dat zo en zo niet om
Mooie foto van vriend op noa, met de kleine boef erbij.
Hoop bijgelezen, mooi behang en placemats gezien, leuke filmpjes bekeken en nog wel veel meer
Fijn dat je een zadel hebt Marleen!! En begreep dat Mirthe stukken beter loopt nu ze ijzers heeft?? Lekker man!! Als het wat beter weer is moeten we maar weer eens daten!!
Mooie taart gezien!!
Schele Mambo.......
Mooie grote Poirot!!!
En vriend op Noa!
Ik heb zo ook nog leuke foto's! Mn schoonzusje van 7 is meegeweest om even te rijden en vriendlief beweerde dat het niet zo moeilijk was om op een stappend paard te springen....... Ze zijn aan het uploaden!!