Effe ego... ben helemaal hyper.... T'is inderdaad Lutske haar veulen... Prachtig hengstje en harstikke fristie Kwam vanmorgen in stal en ging de paarden voeren... Had helemaal Lutske d'r veulen nog niet verwacht. Rond 1 april uitgerekend. Gisteravond alles nog rustig en niks geen voortekenen... Kom vanmorgen aan en ga ze allemaal brok geven... Kom bij Lutske haar stal en denk... verhip... hangt wat aan haar staart... Zou ze begonnen zijn... Hupt daar zo ineens een zwart veulen achter haar vandaan... Schrok me wezenloos.... hyperhyperhyperhyper natuurlijk... gelijk hubbie en paar vriendinnen gebeld
Alles is gelukkig goed gegaan. Omdat ik niet weet hoe laat het geboren is en het veulen was al droog, is Lutske wel gespoeld. Dat ging niet makkelijk. Nageboorte hing nog aan haar kont, die heeft ze erg kapot getrapt, vandaar dat ze toch gespoeld is. Heb wel gelijk de nageboorte opgeknoopt met strotouwtjes.... Toen liet hij vrij snel los... Ze is super lief, mag ook gewoon in stal van Lutske en mag het veulen gewoon aaien en aanraken... Alleen in begin toen ik haar wilde helpen met nageboorte wilde ze wel trappen naar me, maar later mocht ik haar gelukkig toch helpen...
Tjongejongejonge.... Wat een morgen.... wat een cadeau.... Hij is prachtig... Heb nog geen naam... Moet ik nog maar eens over nadenken, maar dat komt nog wel Ben heel erg blij dat alles goed is gegaan en gaat momenteel...
rommulus
Eergister was Black helemaal wauwsie. Ik had haar los gegooid in de grote bak. En ze wilde weer stil gaan staan zoals altijd. Ben ik er maar achteraan gaan rennen. Leip dat ze deed, bokken, staart in de lucht en showen. Stond echt perplex te kijken. Doet ze normaal nooit.
timokyana
Ja vond het ook schitterend om te zien. Had dat nooit van haar verwacht, normaal is het zo'n dooie dat geen stap harder zet dan noodzakelijk is als ze word losgegooid.
Agosh Lies wat een schatje! Gefeliciteerd met deze kleine man! Wat een verassing zo! Kon je wel gebruiken na die baaldag van gister!
Mijn rug gaat wel.. Voel hem nog goed eigenlijk. Werd vanmorgen wakken met ontzettend veel spierpijn. Was natuurlijk van boven mijn tempo meewandelen met een hypere Amy gister.
Net naar stal geweest.. Amy gereden, zat niks hypers meer aan.. Maar goed, heerlijk gereden eigenlijk alles ging zo soepel en lekker. Veel dingen uit de les geoefend. En ik dacht dat ik al heel lang bezig was, was het nog maar een half uurtje.. Dus nog even lekker laten uitdraven en dan ben ik maar gestopt..
Zo even wat eten en dan gaan werken, ik sta er tot 17 uur op en hoop dat dat ook zo blijft. Want dan ga ik vanavond pannekoeken voor mijn neefje en nichtje bakken. Die zijn hier voor de oppas.
rommulus
siet vanavond pannekoekken en lekker gereden ik heb het ook wel eens denkende dat er heel erg lang bezig ben maar dan is het nog maar erg kort maar heb het ook wel eens andersom denkende mwah ik ben nog maar iets van een uurtje weg geweest (blijkt het 3 uur te zijn )
timokyana
Ooh Lies! Wat geweldig! Mooi dat alles zo vlot en voorspoedig is gegaan Wat een prachtveulen. Fijn dat alles vlot en zonder gedoe is gegaan Wijs dat je idd nog gespoeld hebt, je weet maar nooit Hoe noem je hem? Gefeliciteerd!!! Speciaal om jou op te peppen na gister
En idd, heel maf om het veulen al te zien. Had ik toen met Elvira vorig jaar ook. Beest draafde al rondjes in de paddock, helemaal droog We (ouders en ik) stonden echt allemaal te kijken toen
Hotze.... had ik gerust gedaan hoor Maar het moet met een A, B of C beginnen....
Pfffff... wat ontzettend gaaf..... Heb een paar foto's van buiten in de bak... Maar valt niet mee om mooie foto's te maken momenteel... Ben geloof ik te hyper T'is wel genieten... zeker ook omdat alles zo goed is gegaan... En het is een vinnig manneke....
Dank jullie wel voor de felicitaties... Maakt inderdaad de dag van gisteren helemaal goed dit kleine wondertje....
Geef niet hoor de natuur geeft het waarneer het hem uitkomt. En tuurlijk die van Whis komt ook De stalbaas zegt steeds. Er is er geen een blijven zitten hoor hihi