sucses Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Echt niet normaal!

. Toen even bij Angela (blazingboots op bokt) op de koffie geweest. Daar staat Max (kleine broertje van Ziggy) in de opfok. Verder eigenlijk heel weinig gedaan. Lekker bij mijn schoonouders gegeten.

Ik zou er ook echt achteraan bellen!
Gelukkig op tijd kunnen laten omdraaien, en even héél boos geworden waarna hij braaf zijn rondjes liep. En fánatiek dat hij me toch was

:P
zal wel in het weer zitten, het waaide hier tenminste lekker hard... 
en met die wind is ook altijd ALLES eng

Ja Sayla wordt ook vrolijk van dit weer
al viel de wind hier nog wel mee
best lekker zonnetje ook vanmiddag
Wij hebben een nieuwe auto en rijden dan nog extra zomaar rond 
(weet alleen nog niet wie er mee gaat)
Hendrik regelrecht naar uitgang en vervolgens super fanatiek
maar dat moet even via via (heb geen telnr of zo) dus kan zo niet zeggen wanneer ik iets weet, maar laat t meteen aan jou weten 
We hebben morgen eigenlijk 2 verjaardagen, maar ik denk dat ik dat niet ga redden. Ben zelf ook nog niet tiptop en ik heb geen zin om mezelf en de kids te gaan forceren om daar vrolijk te gaan zitten doen... De kleinste moet trouwens geopereerd worden, aan beide oortjes en zijn neusamandelen. Hij heeft nu dus elke 2 weken oorontsteking, waarvan 1 week het oor loopt, dus een week later begint hij weer. Ik zie er erg tegenop, mijn dochter is al 3 keer geopereerd aan aan haar oortjes en nu begint hij ook nog eens
Mijn dochter is heel wijs en eigengereimd, mijn zoontje doet veel kleiner aan. Aangezien hij ook 6 weken te vroeg geboren is, lijkt het nog moeilijker voor me (ook omdat hij na het overlijden van mijn tweeling is geboren). Over iets meer dan 2 weken is het zo ver en ik zit me nu al op te vreten 
hopelijk past het zadel.