Citaat:
Desillies, kan je trouwens inschatten hoe lang de rit nu gaat duren? Ik heb er nog steeds onwijs veel zin in, maar twijfel een beetje of ik dan nog goed genoeg ga zijn... Ik moet het de komende twee weken rustig aan doen, dus stap dan ook niet op het paard, maar pas weer daarna. Je had toch ook nog een uiterste opgeefdatum? Wat is dan je uiterste afmelddatum?
maya de rit blijft nu net zolang als dat ik al zei....
ik ga ervanuit dat als je je aanmeld je dan ook komt,dit omdat ik de 5 euro inschrijfkosten p/p ook uitgeef aan spullen en ik achteraf niet met overblijvende kosten wil blijven zitten (komen er ineens 6 niet dan is dat 30 euro die ik niet uit had kunnen geven),ik doe het voor mijn lol niet voor een katergevoel.....
in jouw geval vind ik het wel even anders,jij kunt er namelijk ook niet aan doen dat ze achterop je auto zijn geknald.
mocht je denken dat het niet gaat laat me dat dan voor de 30 van deze maand weten dan kan er een ander in jouw plaats mee....
oké?
Keevagirl ik heb zelf weleens naar een verkeerd nummer !!overgeboekt,de ontvanger kreeg dus idd niks binnen....
(en iemand anders dacht
)
werk je met girotel? dan kun je toch nakijken of het er werkelijk naar het goede nummer af is?
is het eraf en blijft zij beweren het niet ontvangen te hebben dan kan de bank je volgens mij wel verder helpen.