Joanne een erg leuk topic.
Lor wat doet Jack het toch weer goed. Jij deed toch ook van de nazomer tochten van -tig km met hem? Ik hoop dat je er snel uitkomt met je moeder. Ergens is ook het leuke van tinkers dat ze zo eenkennig zijn. Of als je het aardiger omschrijft, heel erg trouw. Jack is dan echt jouw paard, denk ik.
Die filmpjes met Roosje op FB zijn echt zo lief. Veel plezier met haar gewenst!!
Welkom Belle, wat voor paard heb je? Iets zwarts met een bles

Jorine tnx voor de info van de Frontline. Zondag moet ik dan nog een keer met Sebacil wassen, de achtste dag na de vorige keer. En daarna hoop ik het niet meer te hoeven doen, en indien toch nodig, liever een keer iets anders proberen. (Die dagen na tussen de twee Sebacilbeurten zijn ook wisselend... andere DA zei na 10 dagen, deze zegt na 7 dagen dus op de 8e dag, en ik hoef ook niet vanaf het hoofd alles naar beneden te wassen.... gelukkig!)
Nog een vraagje. Masseren jullie je paardje wel eens? Heb je dan speciaal geleerd hoe het moet? Of valt het hele lichaam overal met je handen aaien niet echt onder masseren. (dan kan ik er ook niet veel fout aan doen