Welkom Nelleke! Cp112 pasta op dat ik het veulen niet kom stelen! Wat een mooi beestje. Hoop dat ook al het ik (tijdelijk) geen tinker heb mag meekletsen
En als je elke keer als ze het halster omdoet iets leuks doet Lepel? Of haar eten geeft bijvoorbeeld. Meestal zal ze wel "iets moeten" als ze het halster om krijgt, en dat hebben ze vliegensvlug door.
Als je nu gaat scheren scheer je de zomervacht die al in de maak is er mee af...
Leuk Karlijn, lekker aan het dromen over jullie nieuwe stekje
Oh wat een prachtige foto's, ze heeft echt leuke aftekeningen. En ze heeft net als onze Casanova een zwart en een wit oortje wat volgens mijn mama geluk brengt
ccp112. Dat prachtige dametje gaan jullie vast zelf houden?
ze staat te koop, leuk voor bij Diaz
Lori
Geplaatst: 14-03-13 19:46
cp112 schreef:
Veulentje us geboren!!!
Foto's staan op mn fb en in t fokkerij topic. Zit nu op de telefoondus kan ze even niet hier posten. Vanmiddag komen droog foto's
Mooie zeg! Leuke aftekening ook!
Jorretje@ Porbeer zoveel mogelijk zelf er af te krijgen. Als ik er iets af zou knippen zijn het van die hele grote plakkaten waar het haar aan alle kanten aan trekt .
Diaz
Geplaatst: 14-03-13 20:23
fayem89 schreef:
Diaz schreef:
ccp112. Dat prachtige dametje gaan jullie vast zelf houden?
Zo was het vandaag bij iedereen zulk lekker weer (oke wel tussen de sneeuwbuien door)?
Ik heb nog even heerlijk gereden op Jonas. ( Mijn handen leiden wel een beetje een eigen leven even goed op letten volgende keer, foto's zijn dan wel handig.)
NathalietjeB
Geplaatst: 14-03-13 21:13
dames wat een leuke foto's zie ik weer voorbij komen ..
cp wat een enorm gaaf veulen met echt gave aftekeningen zeg....(staat ze te koop???) nelleke was jou buitenbak niet bevroren?? hier was t land toch best wel heel erg hard
NathalietjeB: Nee hoor helemaal niet. Eerder deze week wel en dan aan het eind van de dag een deel zacht en andere deel nog hard. Schaduw en zon. Maar gisteren en vandaag helemaal niet hard. Hijis ook heel droog denk dat dat ook uitmaakt.
elliecuijk
Geplaatst: 14-03-13 21:27
ja hier vanmorgen na eerst wat vlokjes,een heftig buitje van een half uur.daarna was t weer rustig,maar er lag wel weer een mooi laagje.smiddags was t gelukkig weer verdwenen. toen ik smiddags naar mijn werk fietste weer pech:band stuk!kon ik t laatste kilometer gaan lopen.vanuit mijn werk naar de fietsemaker.mam was zo lief om geld te komen brengen,want ja pas doet het niet sinds gister. toen ik eenmaal thuis was,en nog niet konden eten,ging ik verder met het ophangen van de paaseitjes.prik ik een punaise in t kozijn,breekt t platte gedeelte af en prikt t pinnetje in mijn duim. alles ging dus weer fout vandaag.grrr kan deze week nog erger?
na t eten naar stal gegaan.ik had t ff gehad met ellende.m'n kop zit er vol van.wilde even bezig zijn dus gevraagd of ik nog een pony kon poetsen.eros had vandaag al gereden,dus was ook al gepoetst.en ik vindt het onzin om iets twee keer te doen. heb een pony kunnen poetsen en dat heeft goed gewerkt.voel me nu veel beter,en mijn hoofd voelt heerlijk vrij!wat kan bezig zijn toch therapeutisch zijn.
chantal:wat een mooi veulen!
Laatst bijgewerkt door elliecuijk op 14-03-13 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Super leuk en lief aanbod gekregen. Mag gaan lessen op de haf van een vriendin die ik rij . Tot ik een eigen paardje weer heb. Wacht rustig af komt vanzelf een leuk paardje langs.
Vandaag hebben we met Arya gewandeld toen het zonnetje scheen. Waar er vanochtend nog een dik pak sneeuw lag, was alles nu weer weg gesmolten Onze kleine skippie-bal:
En nog een filmpie
Vandaag is het 5 jaar geleden dat de tweeling van Syl, Raven en Evan geboren zijn.
Wat een heerlijk bolletjes is Ayra En ook een leuke foto van jou en Jonas Nelleke Lief van je vriendin dat jij in de tussentijd op haar haf mag rijden Mira.