zo ik ben inmiddels ook weer terug en heb ff snel bijgelezen.. Gelukkig hebben we het droog gehouden.. Was wel verschrikkelijk koud zeg.. maar geen doorrijders gehad dus was weer een geslaagde avond Ben nu echt stuk pfff wat een drukte zeg... maar eht blijft leuk Ga nu wel me bed in.. Morgen me laatste les met Levera.. Ga haar wel nog ff extra verwennen.. Ga haar echt missen
A_Pallieter
Geplaatst: 26-05-09 22:46
Tjee wat een K.walitatief U.itermatend T.eleurstellend nieuws van nuala toch, ik ben der erg van geschrokken zo een geweldige merrie! Ik duim dat ze er snel bovenop komt esme!
Heb de rest ook bijgelezen , maar nog niet gereageerd sorry
Heb trouwens alweer nieuwe ava nu met beide me kanjers erop
Chanel_
Geplaatst: 26-05-09 23:15
Wat een rot nieuws van Nuale hopen dat het allemaal goed komt
Annique nieuwe ava
Nathalie Droog gehouden maar wel koud gehad.
Myrthe dat is schrikken gelukkig alles goed met haar
Travis bijna 1 jaar, gaat snel he
Bianc nog geen koper voor mohr, vervelend zeg dat ze niks meer laten horen. Mooie jurk
Anne welkom hier
Dianne mooie foto's van je kudde, wat word briesje groot zeg
CP lekker stuk land heb jij zeg, wil ook wel zo iets
Verder ben ik het kwijt.
Ben van het weekend lekker op de camping geweest in overrijssel, me schoonvader was jarig. We hebben echt super weer gehad, en dus lekker genoten daar. Zondag lekker gebbqt
grrr
Geplaatst: 27-05-09 07:19
Lieve mensen, bedankt voor al de pb'tjes...
Ben er even een paar dagen niet, ga nu op kamp met m'n groep!
Ik kom ook weer eens om een hoekje kijken.. Heb de laatste paar blz. even bijgelezen..
Marleen, veel sterkte met je beslissing.. En veel plezier op kamp..
Inderdaad klóte nieuws van Nuala
Janet die Jack Russels opgevoed heeft..
Mooie stek hebben jullie CP.. Valt wel beetje te vergelijken met dat van ons, wij hebben ook iets meer dan 7 Ha aan huis en dan nog 2x 3 Ha een eind verder op..
Hoe gaat het verder met iedereen hier? Alles op het gemakje?
Resi_lover
Geplaatst: 27-05-09 08:38
Eerst vertellen hoe 't met Amy, Shania en de shettenbende gaat
grid
Geplaatst: 27-05-09 08:47
Nog lang niet bijgelezen
Gister heerlijk gedressuurd
en nog geen tekenen van hengstigheid ontdekt ...
Nu 1st aan het werk misschien vanmiddag nog alles bijlezen maar da's meer dan 10 pagina's of zo
Laatst bijgewerkt door grid op 27-05-09 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt
ellieellende
Geplaatst: 27-05-09 08:48
Goedemorgen!
Marleen lekker op kamp! Beetje gedachten verzetten en genieten van de plezier makende kids en het mooie weer! Travis alweer bijna een jaar! jeetje dat gaat hard! hoop dat komend jaar een beetje snel gaat Zo CP! Dat is veeeeel tuinierwerk! hahahaha Gaaf hoor! Nathalie heeeel veel sterkte vanavond met je laatste les! Geniet ervan! Hoe zit het ook al weer met de paardjes die gescand gaan worden deze week??? Chayenne morgen en de rest?? Niamh mag volgende week woensdag alweer voor de 2e scan!
Ga maar eens aan het werk! Heb een beetje uitgeslapen..... vanacht natuurlijk een beetje onderbroken nachtje gehad!
bye bye
timokyana
grid hij heeft het omdat zijn castratiewond wat ontstoken is, en hij lekt bloed en prut.. hij is al meer dan een maand geleden gecastreerd dus dat mag wel eens afgelopen zijn.
pff ik heb net de badkamer een grote beurt gegeven.. zon klein hokje en dan nog zon anderhalf uur bezig.. maar ja dat krijg je als je de kastjes volpropt met 47646923 soorten make up en andere prullen. gelukkig blinkt alles nu weer
Zo wat kan de IB-groep ineens snel reageren als je boos doet zeg. Niet dat ik er veel aan heb ofzo
1. Adreswijzigingen evenals andere wijzigingen kunnen niet via de telefoon of > e-mail worden doorgegeven. Dit kan alleen schriftelijk of via Mijn IB Groep. > Zie: > http://www.ib-groep.nl/particulieren/sf ... rgeven.asp > > 2. Je bent verplicht om tijdig je gewijzigde adresgegevens door te geven aan > studiefinanciering. Als je dit niet tijdig doet wordt je gesanctioneerd door > intrekking van de uitwonende beurs. Het wel of niet uitwonend zijn staat hierbij > niet eens ter discussie. Zie hiervoor uitgebreid: > http://www.ib-groep.nl/particulieren/sf ... nadres.asp > > 3. Als je de adreswijziging alsnog voor 1 juni as. doorgeeft kan het recht op > uitwonende beurs weer toegekend worden miv 1 juni. De intrekking over februari > t/m mei zal helaas wel gehandhaafd blijven.
Wat dus gewoon inhoud dat ik nog steeds de volgens hun teveel gekregen stufi terug moet betalen. En daar ben ik het dus mooi niet mee eens. Ik zal ze krijgen.
Waarom wordt mij aan de telefoon dan niet verteld dat ik het schriftelijk of via internet moet doorgeven? Wat ik overigens inmiddels gedaan heb.
Ik vind het ronduit belachelijk dat ik nu voor een schuld opdraai die door jullie fout is gemaakt.
Ik heb het tijdig doorgegeven maar als mij niet verteld wordt dat het anders moet hoe moet ik dat dan weten? Nu zit ik dus nog een maand zonder geld,
Smerige bureaucratie is het, nergens is er iets te vinden over hoe en wat, De site is zo gigantisch onoverzichtelijk daar kan een hoog begaafde nog niet mee overweg. En dan wordt er altijd schuld gelegd en geld gejat bij ons. Ja toe maar weer. Ik ga morgen naar het kantoor in Zwolle, eens zien Of de boel daar nou echt zo dom is als het overkomt.