Zo m'n hooi ligt weer opgestapeld. Toen ik vanmorgen bij de wei kwam gaf m'n schrikdraad apparaat storing aan. Gelukkig heb ik een braaf paard, maar dit is al eens eerder geweest en toen is alle elektronica vervangen. Maar ik heb nu toch weinig vertrouwen in het ding. Ik heb er nu een op zonnenergie, maar ik denk dat ik er toch vanaf stap en voor de accu's/batterijen kies.
haha ja eigenlijk wel, maar hij is ook wel erg lekker dus gaan we toch maar doen haha
Puchje
Geplaatst: 21-02-09 14:02
Moggel
Ik had de paarden gister lekker veel hooi gegeven zodat we konden uitslapen, heeeeerlijk! Ga nu maar es even voeren, hihi!
Dagmar, die is gaaf geworden!!
Grit
Geplaatst: 21-02-09 14:39
Die taart ziet er erg lekker uit .
Puchje heerlijk uitgeslapen .
Eevj; bijna , bijna . Nog een nachtje.
Vince heeft het zwaar met dit warmere weer en zijn winterjas. Beetje in de bak gewerkt, hij was flink bezweet en stond zwaar te ademen. Hij is nog niet echt aan het ruien.
arme vince.. Hier zijn ze wel aan het ruien maar nog niet extreem. Alleen travis haast niet meer maar is ook nog niet helemaal van zijn wintervacht af. Gelukkig! Maar die doet staks wss een tweede ronde
Heb een nieuw schrikapparaat gekregen/gekocht. Ik kon hem gelukkig omruilen hier bij de ruitersportzaak, zijn zulke aardige mensen daar. Geven je gerust 3 zadels mee om te passen, ik hoop niet dat iemand daar ooit misbruik van maakt.
Apparaat wat ik nu heb is sterker, en kan op verschillende sterktes. Halve kracht is genoeg, maar als ze van de zomer weer hengstig wordt kan ie wat hoger ivm de hengsten van de buren.
Grit
Geplaatst: 21-02-09 16:21
Vince staat 24/7 buiten, hij heeft samen met Tom een loopstal. Dus een mooie wintervacht gekregen en nu met een paar graden warmer heeft hij daar last met het rijden. Tom had er ook last van en die is gewoonlijk niet moe te krijgen. Ze zullen wel weer even moeten wennen.
Heel fijn dat je een nieuw schrikapparaat hebt! En wat je zegt, fijn dat er nog steeds winkels zijn met zo'n goede service. Hopen dat niemand dit vertrouwen misbruikt.
Puchje
Geplaatst: 21-02-09 16:23
Rustig hier!
Denise stroomapparaat gekocht voor de gevaarlijke hengsten
Arme Vince, hier zijn ze flink in de rui! Heb vandaag uitgebreid met Bazooka zitten knuffelen, even weer opnieuw opgevoed : bijten=niet meer kroelen . Had ie snel genoeg door, want kroelen is me toch lekker! De haren vlogen in het rond Ik zet ze wel even hoger in het voer, ik merk aan Nig dat ruien veel energie van hem kost. Ook zitten ze aan de knoflook en aan de lijnzaad.
Resi_lover
Geplaatst: 21-02-09 17:12
Beterschap Bianco, of zijn jullie alweer beter
Ooh, arme puck vreselijk, ongesteld zijn
Myrthe terug van vakantie!
Whaha, dat filmpje, geweldige poown
Leuk Eva, nog maar 1 dagje
Wat een gafe taart Dagmar, lekker roze Ik had gister cake gebakken, was erg lekker