[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

grrr

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:45

Ja al staat het nu een beetje op een laag pitje...

Berdien

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:46

Jessie is er ook wel goed in, al is haar galop er nog niet sterk genoeg voor. Maar dat begint ook meer en meer te komen. Jessie heeft een gewone Clown hals, maar wel een hele zware. Vind haar hals vaak mooier dan die van de hengsten die ik zo hier een daar zie Bloos Nagelbijten / Gniffelen
Afbeelding
Jes mag zich graag opkrullen als ze heet wordt buiten, waardoor je dus geen ene moer meer te vertellen hebt. Ze weet dat ze er niet vandoor mag, maar ze wil dan zooooo graag, dus dan krult ze zich op, wordt helemaal hard en ze gaan dribbelen. Gek ding.

Onze Minoes kan ook zitten en opzitten. De andere boeit het niet, en Mazzèltje vond eten nooit zo boeiend. Maar voor een Wiskasbrokje wil ze ook wel zitten *LOL*

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:49

DAt kan Whis ook doen Berdien.
Ook voel ik dan het hele lichaam groot worden en dan zet ze die nek erop hihihi

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:49

Dat opkrullen kan Mirthe buiten ook doen, en dan dribbelen idd, als er iets spannends gebeurd ofzo...
Van mij hoeft het allemaal niet perfect, maar wel ontspannen voor het paard ook. En koppie in de lucht is niet echt ontspannen he? Maar die fase zijn we gelukkig meestal voorbij...

Jes heeft idd een dikke hengsten nek!!! Ja

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:50

Ja precies! Ze blaast zich helemaal op, krult haar nek op tot ze met haar kin op haar borst loopt, wordt zo hard dat er niet meer op te zitten valt en als het haar echt te veel wordt gaat ze op de plaats springen Rolleyes En dan moet je snel wezen, want als ze in zo'n bui is kun je twee dingen doen, haar een draai om haar oren geven en zeggen dat er normaal gedaan gaat worden, of diep gaan zitten en de race uit zitten Clown
Leuk, paardrijden Ja ROFL

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:51

whahahaha ken het

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:53

hahaha ja mal doet dat ook wellis. En dan voel je heel die rug aanspannen. En dat hoofd omhoog, om alles nog net even wat beter te bekijken. Tong uitsteken

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:54

Ja en als je dan even niet oplet zijn ze weg whaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:03

Jes is gewoon een waanzinnig lekkere meid Ja Vergeleken met wat ik heb rondlopen vind ik haar wat... grof. (zeker mbt buik) Maar wel op de juiste manier.

Hier gelukkig geen zeurkatten. Die van ons krijgt wel altijd eten als hij erom vraagt, maar dat doet ie dus ongeveer 1 per dag / 2 dagen omdat ie meestal de hort op is aan het jagen of slapen. En ook 'vragen' doet ie door alleen maar aan te kijken en naar de schuif met de brokken te lopen. Hij gaat niet lopen jengelen of klieren, en als hij geen eten krijgt omdat er nog in z'n bak ligt, dan is dat ook goed. Ideaal. Ik kan niet tegen zeurende beesten Clown (of mensen)

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:04

Ik heb geen katten dus kan er niks over zeggen.
Voor de hond staat altijd eten in haar bak

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:05

Thanks Maya Haha! Jes is ook zwaar Ja en haar buik.. nou ja. Zie al dat gras er maar weer af te trainen met een scriptie die als een cloud of doom boven je hoofd hangt Nagelbijten / Gniffelen En dan is zij nog de slankste van het hele stel Bloos! ROFL
Maar als het straks weer langer licht is, de scriptie gehaald is en we vol goede moed de master in gaan.. dan zal ik haar een strák rijden Ja
Nagelbijten / Gniffelen

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:07

Wij hebben geen zeurende katten Haha! gelukkig!

Hier wel minder nieuws... we zijn weer een dag later thuis

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:08

Er vandoor gaan doet Vince niet (die paar meter draf en wat gedribbel niet meegeteld), maar hij wil alles zien. Ook bij het dressuurrijden, dat gaat niet altijd samen met wat ik wil.
Ik heb eens in de 3-4 weken les en dan krijg ik weer goede tips. Ik heb nog zoveel met hem te oefenen en leren.
En van foto's leer je veel. Ik had wat foto's van mij en Vince. Ik zat zelf weer heerlijk achterover (mijn grote mankement), ben ik nu weer erg alert op, dat vind ik zo lelijk.

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:08

Ze sollen wel met jullie zeg Arjan... Hoezo dan? Balen!!!

Dik... tja hier ook de meesten ietsie aan de zware kant, maar vind dat toch beter dan te mager...

De hele dag eten Peet??? Eet ze niet veel? Die van mij krijgt 2 x per dag, anders werd ze echt moddervet!

Snowville

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:10

jah ze blijven veranderen, nu al het 4e nieuwe tocket voor terugreis en we zijn er nog niet..... er is geen binnenlandse vlucht eerder dan de 17e

Whis_Serada

Nee hoor Marleen ze eet als ze honger heeft.
Bij mijn sint-bernard had ik dat niet hoeven doen die had zich dood gegeten.

Ja lees het net in het andere topic Arjan.
Wat een gezeur allemaal zeg

Berdien

Jee wat balen Arjan! No Cheer

Ik mag ze ook graag wat ronder zien Ja

Die van ons krijgen als ze erom vragen Ja het meest ideale is gewoon constant een bakje eten hebben staan, maar met twee onverzadigbare poezels is dat geen doen Nagelbijten / Gniffelen En een hondje wat liever kattenbrokjes eet dan haar eigen brokjes Clown

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:11

nee dat word hem dan niet Berdien

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:15

Onze kat had onbeperkt voer, maar nu alle buurkatten meeëten is dat ook niet meer te doen.... Grappig dat sommige honden dus zelf wel kunnen bepalen wat te eten... die van mij zou zich idd doodeten.

'k Ga effe douchen...

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:16

Snowville; wat balen, vooral de onzekerheid wanneer dan je toch echt naar huis gaat!!

Spoek zou echt niet op onbeperkt voer kunnen, dan zou het nu een bijzettafeltje zijn.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:17

Kiki heeft ook geen onbeperkt voer. Zelf eet ze niet zoveel, dus wat dat betreft zou het wel kunnen, maar onze poezels eten rustig hondenbrokjes als hun eigen brokjes op zijn Rolleyes

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:46

Wat ontzettend balen Arjan

Jessie is inderdaad een mooie merrie, lekker grof.

haha dat dribbelen en op krullen kent Ziggy niet. Zie het hem ook niet zo snel doen, haha.
Hij dribbelt ook niet, hij stampt haha.

Sem heeft ook altijd een bakje voer staan. Het staat in de schuur. Ze eet s ochtends een paar brokjes, overdag niet dan ligt ze in huis. En s nachts eet ze haar brokjes.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:50

en en en ... JOYCE weer internet thuis?

No Cheer Wat balen Arjan ...

idd Berdien dat bedoelde ik dat nu ook met mijn MSNaccount gebeurd Verdrietig
Ben al driftig aan het scannen maar tot nu toe nog niks gevonden ondertussen ook op internet hulp aan het zoeken maar ook daar nog niks nieuws gelezen wat ik niet al gedaan heb
Zeggen dat het een "vrij onschuldig" spamware trojan is ...

Whoosh! gaat weer verder ...

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:51

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Jeeeeeeeeeeeeej, internet thuis!!!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:54

En daar ben je heel blij om, zo te zien! Haha! Gezellig Joyce, kan je weer lekker meekletsen...