Hihi dat shetje op die onderste foto kijkt ook echt zo van 'ik wil ook!' Banbay is echt leuk zeg!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat is alles netjes
En ik vind het een enorme luxe hoor, die stal is veel groter dan de mijne + redelijk stuk verharde uitloop. Hoeveel paarden heb je daar nou ook weer lopen? 
snowdon schreef:Goh die deur valt volgens mij nog meevergeleken met de doorgang bij Maya?

Gaaf hoor! Nu dus eigenlijk met name dus uitzoeken voor een huisvesting / iets, en dan ben je in principe rond? 
Ze staan nu op stal (te slecht weer / nat buiten). En Blanche is nog niet zo gewend aan mensen he, dus het is echt een heel klein verlegen koetje wat dicht bij Cassie blijft
Af en toe overtreft ze zichzelf en komt even snuffelen. Dat gaat nu goed, maar aaien is nog veeeels te eng
Anyway, stal nog gemest, en het is gelukkig geen trapper
Maya schreef:Grrr, ziet er leuk uit!Wat is alles netjes
En ik vind het een enorme luxe hoor, die stal is veel groter dan de mijne + redelijk stuk verharde uitloop. Hoeveel paarden heb je daar nou ook weer lopen?
( we hebben ook alles uitgezocht en veel weggegooid!) 

) wat voor de kampioenstitel zorgde! Ben echt supertrots op die kleine! 

Maya schreef:Maar je stek klinkt heel goed![]()
Gaaf hoor! Nu dus eigenlijk met name dus uitzoeken voor een huisvesting / iets, en dan ben je in principe rond?
Net de koetjes weer gevoerd (pa is gele mosterd aan t onderploegen)Ze staan nu op stal (te slecht weer / nat buiten). En Blanche is nog niet zo gewend aan mensen he, dus het is echt een heel klein verlegen koetje wat dicht bij Cassie blijft
Af en toe overtreft ze zichzelf en komt even snuffelen. Dat gaat nu goed, maar aaien is nog veeeels te eng
Anyway, stal nog gemest, en het is gelukkig geen trapper

Euhm bedoel je schuilgelegenheid? Nee... we beperken het tot beschutting van struiken en bomen (sparren en als het lukt elzen en vlieren?). En voor onszelf en wat spullen een bouwkeet/pipowagen. En wat kisten voor buiten ofzo. En veel groen landbouwzeil
Zo ook hooi opstapelen onder zeil, geeft dan ook nog eens beschutting. 

Heb de HP maar besteld, was het gewoon vergeten en er lagen nog wel paperbacks, maar die wil ik niet 
Ben heel benieuwd hoor, kom volgend jaar zeker weer eens langs 
Monopoly Tropical Tycoon DVD is wel nieuw.. 

Maar zo netjes als die van jullie nu is wordt het vast nooit.
beetje emo vanwege het afscheid zo te lezen, maar als het goede vrienden zijn is dat nooit leuk nee...
Shocking gewoon....