[TI] [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] haar, sokken en meestal vlekken maar wij houden ervan !

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:22

ook al zo'n dekentje Huilen van het lachen

Hihi dat shetje op die onderste foto kijkt ook echt zo van 'ik wil ook!' Banbay is echt leuk zeg!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:24

Tja dekentje.... wat zal ik er van zeggen... maar niets! Knipoog

En Banbay is idd reuzegrappig, wil altijd overal in/op klimmen, zo ook de badkuip!

Super voor jou ook Leon, dat alles al zover geregeld is!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:25

Goh klinkt als onze Chayenne.... Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:26

Tja, die kleine opdondertjes... Bloos

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 18:26

die shetties zijn leuk Haha!
banby heeft honger arm dier Tong uitsteken

nou goed ik ga eten maken
als het goed is ga ik vanavond zwemmen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:47

Grrr, ziet er leuk uit! Haha! Wat is alles netjes Wow! En ik vind het een enorme luxe hoor, die stal is veel groter dan de mijne + redelijk stuk verharde uitloop. Hoeveel paarden heb je daar nou ook weer lopen? Lachen

snowdon schreef:
Goh die deur valt volgens mij nog meevergeleken met de doorgang bij Maya? Tong uitsteken

Afbeelding Nors opkijken

Maar je stek klinkt heel goed Ja Haha! Gaaf hoor! Nu dus eigenlijk met name dus uitzoeken voor een huisvesting / iets, en dan ben je in principe rond? Haha!

Net de koetjes weer gevoerd (pa is gele mosterd aan t onderploegen) Lachen Ze staan nu op stal (te slecht weer / nat buiten). En Blanche is nog niet zo gewend aan mensen he, dus het is echt een heel klein verlegen koetje wat dicht bij Cassie blijft Clown Af en toe overtreft ze zichzelf en komt even snuffelen. Dat gaat nu goed, maar aaien is nog veeeels te eng Nagelbijten / Gniffelen Anyway, stal nog gemest, en het is gelukkig geen trapper Lachen

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:52

Maya schreef:
Grrr, ziet er leuk uit! Haha! Wat is alles netjes Wow! En ik vind het een enorme luxe hoor, die stal is veel groter dan de mijne + redelijk stuk verharde uitloop. Hoeveel paarden heb je daar nou ook weer lopen? Lachen

Netjes, tja 'twas ook wel net 's morgens aangeveegd hoor! Maar eerlijk gezegd ben ik ook best netjes Bloos

Er lopen 3 grote (als je Banbay al groot kunt noemen) en 2 shetten op, en dat gaat prima. De paddock geeft ook doorgang naar het weiland he, waar ze dus meestal gewoon lekker staan. Het verharde stuk is idd erg handig, blijft altijd gewoon lekker droog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 18:57

Ik bedoelde ook die zadelkamer, caps netjes opgehangen, allemaal zo geordend en netjes... Bij mij is het ook wel geordend, maar liggen de dingen veel meer op een grote hoop Clown Haha!

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 18:58

ik geloof dat meer zadelkamers daar last van hebben Tong uitsteken

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:01

Deze staat er pas net he, zal over een halfjaar weer foto's maken! Haha! ( we hebben ook alles uitgezocht en veel weggegooid!)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:10

Doei!

Jajajaaa.. Ik heb mijn HP boek hoor! Pling
Had hem om 4 minuten over 12 in mijn handen, en lag om kwart over 12 lekker in me bedje..
Heb niet meer gelezen, ga zometeen beginnen! Haha!

Vandaag gewerkt.. Om 8 uur stond ik er alweer..
Eerst de vracht weggewerkt, we krijgen nu dagelijks vracht, daarna de winkel geopend.
Stroomde gelijk vol, we hadden Nintendo Wii's in de aanbieding.. 5 Over 9 waren ze al uitverkocht.

Toen bleef het eigenlijk vrij stilletjes tot een uur of 2..Toen kwam namelijk Sinterklaas aan.
Grootse optocht door het centrum wat natuurlijk na afloop voor veel winkelend publiek zorgde.. Was echt mega druk, moest alles tegelijk doen en ik ben nu echt letterlijk kapot.. Gaaaap
Maar we hebben een lekkere omzet gehaald! En het was verder een hele gezellige werkdag, ook onderling.. Ja

Mijn neefje is trouwens kampioen geworden met zijn voetbalteam..
Hij heeft het, enige, doelpunt gescoord (hij is al topscoorder Pling ) wat voor de kampioenstitel zorgde! Ben echt supertrots op die kleine! Ja

Even bijlezen.

De nieuwe geven het inderdaad gauw op.. We zien hier eigenlijk alleen een beetje een vast groepje tegenwoordig!

Wel fijn dat je zo word meegenomen door zo'n makelaar, Leon!
Zo weet je toch meer wat er allemaal te koop is!
Oohw, toch een stekje gevonden! Leuk leuk!!

Janet een leuke avond gehad op Indoor Meppel!

Jeetje wat een sukkel met dat witsel op die motor!! Rolleyes

En Black is geholpen door een Osteopaat, fijn dat hij veel voor Black kon betekenen!

Maya een lekker ritje gemaakt! Heerlijk hoor!

Wauw Marleen, dat ziet er echt super uit zeg!
Netjes gedaan!
Lief die mini's! Lovers

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:13

Sita, lekker moe dus, maar wel een HP!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:23

Maya schreef:
Maar je stek klinkt heel goed Ja Haha! Gaaf hoor! Nu dus eigenlijk met name dus uitzoeken voor een huisvesting / iets, en dan ben je in principe rond? Haha!

Net de koetjes weer gevoerd (pa is gele mosterd aan t onderploegen) Lachen Ze staan nu op stal (te slecht weer / nat buiten). En Blanche is nog niet zo gewend aan mensen he, dus het is echt een heel klein verlegen koetje wat dicht bij Cassie blijft Clown Af en toe overtreft ze zichzelf en komt even snuffelen. Dat gaat nu goed, maar aaien is nog veeeels te eng Nagelbijten / Gniffelen Anyway, stal nog gemest, en het is gelukkig geen trapper Lachen

Koetjes voeren klinkt zo heerlijk idyllisch! Lovers
Zie het ook helemaal voor me van Blanche Ja

Huisvesting / iets? Verward Euhm bedoel je schuilgelegenheid? Nee... we beperken het tot beschutting van struiken en bomen (sparren en als het lukt elzen en vlieren?). En voor onszelf en wat spullen een bouwkeet/pipowagen. En wat kisten voor buiten ofzo. En veel groen landbouwzeil Clown Zo ook hooi opstapelen onder zeil, geeft dan ook nog eens beschutting.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 19:39

siet ik heb um al uit Haha!

alleen de nl versie net een uurtje geleden gekregen van lieve papie en mamie

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:45

Ja, de Engelse versie, die heb ik ook al uit.. Knipoog

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-07 19:51

Haha!
de nl versie moet bij mij ook maar even liggen heb het druk zat weer :'(
maar goed ik ga jullie allen een prettige avond wensen ik gaat nog even "gezellig" bij mijn ouders zitten en dan gaat ik er weer vandoor Haha!
ik ga weer zwemmen Haha!

dus bye bye

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 19:58

zo hey mooi plekje daar zeg grr!!

feli leon met jullie land, super!!

vandaag een rit door de hoofdstraat gemaakt en bij de ouders van mijn vriendin langs gereden met de tinkies, ze waren zo braaf! echt heel leuk!!

vanavond misschien de nieuwe monopoly spelen, dat moet met een soort pas ofzo! lijkt me wel leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:00

Engelse versie heb ik idd ook al uit Lachen Heb de HP maar besteld, was het gewoon vergeten en er lagen nog wel paperbacks, maar die wil ik niet Clown

Leon, dat bedoelde ik idd, soort van schuilstal oid om je eigen zooi in kwijt te kunnen Lachen Ben heel benieuwd hoor, kom volgend jaar zeker weer eens langs Haha!

Rom, veel fun vanaaf ! Haha!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:00

Ah dat Monopoly.. Van Dam tot Dom editie.. Moet met een bankpas inderdaad! Is leuk!
Is niet nieuw hoor.. Lachen Monopoly Tropical Tycoon DVD is wel nieuw.. Ja

Ik weet ook niet of ik de nieuwe HP nu al ga lezen, ik heb t ook veels te druk..
Wil nu eigenlijk wel lezen, maar heb echt de puf niet..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:01

ooww haha nouja ik ken alleen de monopoly nog met geld enzo hihi maar dit lijkt me wel leuk idd Ja

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:01

ik ben er vandoor trouwens, even lekker douchen enzo!!
doeidoeiiii

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:03

Ja die is zeker leuk! Ja
Ik heb zelf de Monopoly Disney variant.. Die is ook zo leuk! Weer eens wat anders dan dat eeuwenoude gewone monopoly spel!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:05

Goeienavond!

Leon fijn dat je een leuke plek hebt gevonden voor je beestenboel. Is het veel verder dan waar je nu staat of valt dat mee?

Sita hard gewerkt!
Marleen met een mooie zadelkamer, Mijn zadelkamer is nog niet af, eigenlijk is die nog helemaal leeg Nagelbijten / Gniffelen Maar zo netjes als die van jullie nu is wordt het vast nooit.

Maya lekker gement! Ik was ook altijd eigenwijs dat ik geen handschoenen aan wilde, vond mn stagebegeleider altijd zo grappig als het span dan aanzette moest hij ze snel overpakken want ik heb niet zulke grote handen en de leidsels sneden dan altijd. Stel gelderse die beginnen te trekken is zonder handschoenen niet leuk.

Verder staan mijn paarden op vlas, ik vind het ideaal als je het goed bij houdt. Heb ook niet het gevoel dat mijn meiden nu ergens last van hebben. Ze staan verder ook overdag altijd buiten en ik denk dat dat wel een beetje scheelt dat er verder wel veel vocht de hoeven intrekt.

HP is leuk, wil de nederlandse versie ook nog wel hebben, dan nog de eerste 3 delen in het engelse en ik heb 14 hardcovers. Heb ik alleen nog geen centjes voor Boos!

Hier alles goed, ben alleen een beetje moe. Donderdag moest het huis van kenissen opgeleverd worden en dat was nog lang niet zover. Dus nog een dag uitgesteld want ze vertrokken vandaag pas naar Portugal. Gisteren nog puin geruimd dat her en der lag en nog een hooizolder leegegemaakt (ik ben 130 baaltjes rijker). Om 7 uur werden de paarden en honden geladen en ik vond het zelfs een beetje moeilijk om afscheid te nemen van mijn meiden. Heb zoveel geleerd daar en die mensen hebben me altijd zoveel vrijheid gegeven en mocht altijd mee naar leuke paarden evenementen. Ik heb nu een van hun paarden op stal staan en ben echt waanzinnig blij met haar. Ze staat te koop maar tot die tijd mag ik er mee aan de slag. Het wordt nu wel tijd dat er bakverlichting komt (maar ik heb geen centjes). Als ik volgende week fulltime werk schiet het helemaal niet meer op in het donker.

Verder baal ik even van sommige mensen, maar jullie zijn wel lief Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:14

Dikke knuf hoor Ach gut beetje emo vanwege het afscheid zo te lezen, maar als het goede vrienden zijn is dat nooit leuk nee...

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-07 20:22

Doei!

Ben niet echt bijgelezen.... Las alleen op laatste pagina dat Sita d'r HP heeft.... Wil hem ook graag, maar ben beetje bang om hem aan te schaffen... Als ik eenmaal begin dan ben ik niet meer van deze wereld de komende tijd totdat het boek uit is Haha!

Maya tussen de koeien bezig geweest ook... lekker gehobbeld met Aman....

Tja... niet zo raar dat die nieuwe wegblijven hoor... Jullie l*llen zoveel Haha! Haha! Haha! Haha! Shocking gewoon....

Wil deze met jullie delen.... Die wil ik zooooooooo graag hebben Lovers

Afbeelding

Bekappen ging overigens goed.... Hele dag bezig geweest.... 's Avonds uit eten met vrienden... Was volledig stuk vandaag... En vanavond weer een feest.... Ga maar eens douchen...