[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-07 10:51

Niets specifieks, dat kan ik me momenteel niet veroorloven Knipoog
Laat alleen schoonmaakwerk en callcenters links liggen, verder bekijk ik alles wat in de buurt is en je geen rijbewijs B bij nodig hebt.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 13:22

Goede middag!
Leon: nu officvieel werkloos. Wat voor baan heb je hier voor gehad dan? Hopen dat je snel wat geschikts vind.
Teuntje: het gaat dus noiet echt goed met bonita. Hopen dat ze geen virus heeft.
Blackstar: en heb je al neiuws? Geen nieuws is goed nieuws toch???

Gistern ehb ik de hele dag gewinkeld in Zwolle. Veel nieuwe kleertjes en schoenen gekocht. Vanochtend heb ik gewerkt tot 12 uur.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:01

goede smiddags.
Guppekop: Gefeliciteerd!!!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:05

Irish grrreetings to you all! Doei! Daar was ik weer, eindelijk internet Go jij! Go jij!
Omdat ik zoveel moet bijlezen en overal heb ik hier nog niet bijgelezen, hoop dat nog wel te doen.
Vermaak me uitstekend hier, leuke roommates, geweldige uni, Galway is super en het is al vijf dagen droog! Bloos! ROFL

Nog maar 1 Tinker gezien though... Ga hier nog wel veel paardrijden. Mis mijn twee bontes heel erg, dat wel. Voor de rest mis ik eigenlijk vrij weinig Bloos

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:08

Jeeeh Berdien! Lachen
Klinkt super.
*gaat even je weblog bekijken*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:39

Ja het is echt geweldig. Ben maandag aangekomen, toen in m'n B&B gegaan, en dinsdag hier aangekomen. Toen die avond al uitgegaan, woensdag weer, gister weer... Pfoeh! Ben echt moe hahaha. Het is ook zoveel informatie en indrukken en emoties.. Ik blijf lekker thuis vandaag *LOL* Cool

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:53

Hoi, heb gister niet meer geplaatst. Was echt verrot moe.

Maar Blackstar heeft lichte artrose in haar voorbenen. Net onder de kogel. Nu heeft ze pijnstillers en ontstekingsremmers. Heb ook mijn handtekening moeten zetten in haar paspoort dat ze nooit meer naar het slachthuis mag. Nu moet ik volgende week terug met Black voor alluminium "ijzers" rol nog wat. En heb een schemaatje gekregen met 1e week 2x 10 minuten wandelen en dat zo opbouwen. In week 5 mag ik een half uurtje erop stappen en week 6 45 minuten. En dan moet ik weer terug met Black voor controle.

Heb nu een heleboel vragen. Maar ik ga op het internet vanalles opzoeken over artrose en hoop dat ik dan wat wijzer word. Ik ga ook een vragenlijst maken voor de veearts en die daar aan hem stellen.

Zelda had ik meegenomen. En ze heeft zich als een voorbeeldig veulen gedragen. Er hebben een aantal mensen gevraagt ofddat zij misschien ook een spuitje had gehad omdat ze zo rustig was. Nee natuurlijk niet, ze is gewoon zo.
Blackstar kreeg voor de rontgenfoto's een spuitje om rustig te worden. Rustig werd ze wel. Ze stond een partij te slapen. Iets teveel eigenlijk, want ze moest op een blok gaan staan voor foto's. En ze kregen haar voet niet opgetild. Ze snapte er ook niks van volgens mij zo ver weg was ze met slapen.
Dromen Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:54

Guppekop Gefeliciteerd!!

En Berdien voelt zich al goed thuis daar Cool alleen nog weinig bontjes gezien ... en mist bontjes van thuis Ach gut Nog HEEL VEEL PLEZIER!!!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:54

Hee Berdien ben je er weer.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:57

Blackstar had je eigenlijk al uitslag van kliniek of?? Ach gut

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:58

Ja, heb de rontgenfoto's gezien en meegekregen. Dat wat hierboven staat is de uitslag.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 15:59

Berdien: jeej je leeft nog en bent veilig aan gekomen. Klinkt echt als super gezellig daar. zijn de mensen een beetje aardig?
Blackstar: Je weet nu tenmoinste wat het is. Hopen dat de medicijnen helpen en dat je nog een leuek tijd met haar tegemoet gaat. Misschien moet je shayla hier op bokt eens even pmen, haar tinker heeft ook atrose volgens mij.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:02

Gestoord Heb dat stukje geheel niet gezien Bloos Bloos! was ik zeker net aan t typen Knipoog

Scheve mond ook al artrose ... misschien kunnen Jellie en Shayla je helpen die zijn je al voorgegaan met informatie zoeken ivm de uitslag bij hun tinker Knipoog

Veulie voorbeeldig Lovers en blackstar te diep in roes Dromen

SUCCES met alles!!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:05

Blackstar: poedersuiker, hopelijk slaan de medicijnen snel aan.
Succes!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:09

Hé er staat nu een anders bij de GCDHA dag:

16 september: GCDHAdag met dressuur, springen, western etc etc
bij Manegebedrijf Nieuw Hagenauwe, Fokkerstraat 23 te Leusden

Heb nu al ingeschreven voor gewone wedstrijd op die dag maar voor de liefhebbers Knipoog

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:15

Ieren zijn echt geweldig TK Ja Haha! mijn roommates zijn Amerikaans, kan het prima met ze vinden Ja

Jeetje Blackstar.. dat is niet niks. Wat gaf de DA voor prognose? Sterkte ermee! Ach gut

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 16:50

Hiervan heb ik nu dus het halster + touw, maar de rest is ook leuk Nagelbijten / Gniffelen al heb ik dat niet nodig, misschien nog een dekje in die kleur Tong uitsteken (als die nog te koop zijn want is nog van zomercollectie Bloos )

Afbeelding

Ennuh Nederland heeft eindelijk EK dressuur van Duitsland gewonnen Cool
viewtopic.php?f=11&t=826436&hilit=

rustig hier Clown

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 17:54

Gaaf Grid, mooi setje!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 18:51

Doei!

Gaaf Grid, ik heb voor Amy die vliegendeken..

Doei! @ Berdien.. Fijn dat je het zo naar je zin hebt daar! Haha!

Blackstar, sterkte.. Wel fijn dat je nu weet wat het is!

Leon, succes met een baan zoeken..
Hier zijn best wel wat vacatures.. En soms moet je gewoon eens een winkel binnenlopen en vragen of ze iemand nodig hebben. Heb ik ook eens een dag gedaan. Iets wat me leuk leek, naar binnen gegaan en gevraagd. Zo kom ik ook aan mijn baan bij Intertoys!

Zo.. En nu ga ik naar de verjaardag.. Mijn nichtje word 2..

Oh ja.. Guppekop ook gefeliciteerd! Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:03

Leuk setje Grid!
Inderdaad, succes met het vinden van een baan Leon. De brutalen hebben de halve wereld..

Zo, daar zitten we dan als internetjunks. Vier jonge mensen aan hun laptopje gekluisterd ROFL
Geshopt bij de Aldi, dus we kunnen weer even vooruit. Iedereen eet hier apart, dus ik kan lekker alles halen wat IK lekker vind Vork

Volgens mijn vader wordt Flynn al heel groot en heel donker. Maar een foto meesturen ho maar Clown Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:26

Is ook niet echt gezellig dat ze allemaal apart eten daar. Maar wel fijn dat je het eten kan halen wat je lekker vind.

grid: leuk setje zeg! Mooie kleur ook!

bah ik haat loonwerkers!!!! Vanavond moeten we naar een feestje begint om 8 uur tot 12 uur. Maar Co is nog aan het uien laden en ze gaan door tot half 10. Soms, zoals nu, had ik liever dat hij een andere baan had...
Volgens mij heeft het niet meer zoveel zin om naar het feestje te gaan

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 19:46

Nah, het is niet dat we elkaar niet aardig vinden, maar ik had megahonger om kwart over vijf, dus heb ik een pizza warm gemaakt. De een eet heel vroeg, de ander eet niet, weer een ander pas om 10 uur.. maar het is oké, ik zit hier aan tafel, en Christina en Maxime, de Belgische buurjongen zitten op de bank. Ben zo blij dat we het allemaal met elkaar kunnen vinden Haha!

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 20:46

Hee Berdien! Fijn dat je het goed met je kamer/huisgenootjes kunt vinden! Leuk dat je nog gewoon lekker meekletst met ons!

Hier gingen door een foutje Mirthe en Neeltje gezellig samen aan de kletter de steeg op. Mirthe vond het maar niets, en besloot haar wei in te springen, maar bleef nog wel achter de draad hangen. Twee isolators kapot, dat viel nog mee. Toen gaf Neeltje er ook maar de brui aan! Wel een machtig gezicht twee van die kolossen samen in volle galop. Schrok overigens wel even hoor!
Ook nog even lekker gereden, Mirthe was weer heel braaf en licht te berijden, dan geniet ik echt met volle teugen!!! Ben voorlopig nog alleen thuis, dus ga maar even bankhangen voor de tv...

Balen Janet, van Wilco, tja dat is het beroep he? Wij kunnen nooit iets op vrijdagavond doen, Mees is dan altijd laat thuis, en da's af en toe best frustrerend ja!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:02

Zo ben ik weer, erge spierpijn van de sportdag op school gister, maar toch nog even gereden....

@Blackstar, oef das minder nieuws ik duim voor je dat het weer goed gaat komen Haha!

@berdien, wat super dat je het zo naar je zin heb daar! klinkt erg gezellig!

@grrr, oei loslopende dikbillen is niet altijd fijn nee, gelukkig goed afgelopen!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-07 21:08

Rondstormende kolossen zijn leuk, zolang ze achter het draad blijven Nagelbijten / Gniffelen Fijn dat je rit zo goed ging!

Tjee, de hele kudde zit hier nou. Vier amerikanen, mijn kamergenootjes en de buurjongens, het Belgische stel en ik. GEzellig hoor *LOL*