Hoi, heb gister niet meer geplaatst. Was echt verrot moe.
Maar Blackstar heeft lichte artrose in haar voorbenen. Net onder de kogel. Nu heeft ze pijnstillers en ontstekingsremmers. Heb ook mijn handtekening moeten zetten in haar paspoort dat ze nooit meer naar het slachthuis mag. Nu moet ik volgende week terug met Black voor alluminium "ijzers" rol nog wat. En heb een schemaatje gekregen met 1e week 2x 10 minuten wandelen en dat zo opbouwen. In week 5 mag ik een half uurtje erop stappen en week 6 45 minuten. En dan moet ik weer terug met Black voor controle.
Heb nu een heleboel vragen. Maar ik ga op het internet vanalles opzoeken over artrose en hoop dat ik dan wat wijzer word. Ik ga ook een vragenlijst maken voor de veearts en die daar aan hem stellen.
Zelda had ik meegenomen. En ze heeft zich als een voorbeeldig veulen gedragen. Er hebben een aantal mensen gevraagt ofddat zij misschien ook een spuitje had gehad omdat ze zo rustig was. Nee natuurlijk niet, ze is gewoon zo.
Blackstar kreeg voor de rontgenfoto's een spuitje om rustig te worden. Rustig werd ze wel. Ze stond een partij te slapen. Iets teveel eigenlijk, want ze moest op een blok gaan staan voor foto's. En ze kregen haar voet niet opgetild. Ze snapte er ook niks van volgens mij zo ver weg was ze met slapen.