Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ben ik ook weer even ...

maar bleef t eigenlijk steeds uitstellen omdat ze zo moeilijk met haar benen was (trauma) en eigenlijk nog niet zo heel lang der voeten laat doen alsof er niks meer aan de hand is

ze hadden nog een paar beige
ook echt onze kleur dus helemaal blij voor €20 4 hoge beschermers
en ... ik eerst voorzichtig voor proberen bij Say, dat liet ze wonderbaarlijk toe (is dus ook echt niet meer bang van klitteband
maar niks ze durfde der voeten gewoon niet te verzetten
)
en toen ze ging lopen schoot ze eerst een paar keer naar voren omdat ze volgens mij dacht dat ze door iets engs/ krakends achtervolgd werd
, maar half rondje in bak en paar keer stilzetten en ook dat ging goed
http://www.mijnalbum.nl/Foto=NWVJBQGP nieteens overdreven hoog der benen optillen zoals ik dat soms bij andere paarden met transportbeschermers zie
Zo trots op mijn meis ... en ze passen dus perfect 
--> hier op het werk merk je nu behoorlijk wat van de griepepidemie 
Sita zadel past bij de ander niet !!
Ik hielp al in de stallen (vegen, mesten en groomen) op mijn 8e en rond mijn 10e had ik 3 verzorgpony's waarbij ik alles zelf deed en aangaf wanneer hoefsmid, wormkuur, DA moest e.d. (eigenaren wisten niet veel van paarden) en altijd eerst netjes stallen doen enzo en daarna pas de andere dingen zoals rijden, longeren e.d. dus het kan wel
Bonte schreef:snowdon schreef:Houten, kan dat ook?
Volgens mij is Triple naar Assendelft geweest.![]()
http://i5.pbase.com/o4/88/632688/1/6684 ... border.jpg
als de foto het niet doet: rechtermuisknop en afbeelding weergeven

*Tequila* schreef:Even een reactie aangezien ik ineens onze Triple voorbij zie komen
Triple is inderdaad een halfzusje van Lord X en dus een dochter van Tinca (en Pablo), die overigens geen Z-mennen is geweest hoorIn ieder geval niet in wedstrijdverband
Ze staat inmiddels in Noorwegen bij hele leuke mensen
Sita_ schreef:![]()
Het zadel past niet op die andere Tinker. Nu kan ik het toch nog opnieuw passen binnenkort!
rommulus schreef:idd ben net in gesprek met de leverancier van de zadels
er zijn dus geen zwarte meer te krijgen
en bruin op sil zie ik niet echt zitten dus ik heb weer een heerlijke pech daG
Haha! Zelfs in z'n oude kleren! Maffe veewagen he, die hadden we van de buren geleend. Ze zijn em nog aan het opknappen, vandaar dat je aan de ene kant een redelijk leuk ding ziet, en aan de andere kant is het meer een roest bak. Maar het is allemaal goed gegaan dus!

rommulus schreef:ik heb al een duits adres die ze kan laten maken op kleur ed
ik hoop alleen dat de nederlandse leverancier ze ook kan laten maken.
zal wel een dure grap worden maar dan heb ik wel wat ik wil