leuk grid dat de verjaardag geslaagd was, man wat moet die familie het zwaar hebben zo... hopelijk mag papa snel weer naar huis, dat zal wel een mooi kadootje zijn!
we hebben inderdaad een slee illegaal achter onze paarden geknoopt. maar ik garandeer niets bij ons bleef het netjes zitten, vlakke ondergrond en tes en ik wegen niet meer als 50 kg. hier een foto: de singel goed strak en dan de lusjes van de dekjes (we hadden er 3 dekjes onder gedaan omdat het een maat full longeer singel is en hij dus niet strakker kon) 2 longeerlijnen door de oogjes naar de slee toe. (we hebben de lijn dubbel geslagen. dus lijn aan de singel vast, door de slee heen en weer aan de singel vast. (weet je ook zeker dat je de slee niet scheef hebt)
bij mitch hebben we nog stro touwtjes aan zijn teugels vast gemaakt, door de ringetjes van de singel en zo kon je ook nog sturen.
nooit knopen maken die je niet snel los kan maken!
Grit
Geplaatst: 10-01-10 22:01
Yannick een gezellige jarige jop
Mooie pal, met staart in de lucht
Mooie foto's Grid. Say heeft ook een geweldige bos manen!!
Dagmar lekker gesjouwd!
Kijk op ned 3, vind het gewoonlijk niet zo leuk, maar moet nu wel erg lachen.
Ga ff luisteren Puck. Voer en waterse.
ellieellende
Geplaatst: 10-01-10 22:01
Say ziet er echt super de puper uit! have fun met NCIS!
MOET je nog iets dan Leon?? Er is niks leuks op tv, dus zak chips en laptop vind ik voor mijzelf wel genoeg....
Nee dat hoop ik niet, Voel verder in me nek enzo niet warm aan, maar heb et wel erg warm. Morgen weer verder met verven Als de mooie fotos van Kayleigh en mij er hangen zal k een foto maken
Ik heb Mrs Doubtfire opstaan, maar heb hm te vaak gezien denk ik....
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-01-10 22:06
Petra lekker gedoucht. Edith Piaff, het heeft wel iets die franse chansons.
Dagmar stro met muizen gesjouwd
Mooie foto's grid!
Voor degenen die zich vervelen kan ik Farmville aanraden. Waarschijnlijk 1 van de vele dieptepunten in m'n bestaan, maar het helpt je het weekend door.
Erik weer in de studio, leuk dat ie dat weer oppakt.
maartje ook lekker gesleed.
Dat van kinderen en cadeautjes uitpakken doet me denken aan een funniest home video waar een kind een kostuum uit het papier haalt en helemaal blij is met het hangertje. 'Wauw, ik heb een hangertje gehad, ik heb een hangertje!'
Laatst bijgewerkt door LBLGypsyCobs op 10-01-10 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb wel eens Live Ireland aan staan via internet. Ierse folk muziek. Of ik heb ineens zin in Pink Floyd of Led Zeppelin of Janis. Madeleine Peroux (ofzo) is ook zo'n Franse chanson dame.
knappe sayla, mooi met haar manen zo los en in de sneeuw wereld.
heb al best wat dingetjes verkocht
wel een gek gevoel, zijn veelal spulletjes van syl. zou dr graag eens even lekker poetsen en dan weer mee terug geven aan dr nieuwe baasje. even zeggen dat ze alles zo goed doet en ze zo mooi is. heb deze week weer foto's gekregen, ze ziet er echt prachtig uit. ze wordt ook echt op en top verzorgt.
Het wás even stil.. maar het gebrul/gejank gaat nou weer op volle sterkte verder. Wat moet je daar nou mee? Als het mijn nachtrust gaat kosten dan is het écht niet leuk meer. Een middag huilen is nog tot daar aan toe, maar als dit zo de hele nacht doorgaat.. Iemand een idee? Ik heb dit nog nooit mee gemaakt
grid
Geplaatst: 10-01-10 22:10
Thanks allemaal
en ik baal er al van dat ze dunner zijn geworden maar niet te zien dus op foto's
Veel laptop plezier nog allemaal
pff berdien balen maar de ouders zullen net zo hard balen misschien is ie ziek?? muziek opzetten met koptelefoon?? Succes!!
Doeii!!
Laatst bijgewerkt door grid op 10-01-10 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt