Goedenavond Heb alleen even de laatste drie pagina's bijgelezen hoor Jammer dat het niet kan, Leon en Arjan Mirthe zomaar ineens gaan liggen tijdens de les Gewoon doen Sita, ik heb ook in het begin een brief met foto's gestuurd naar de eerste eigenaar van Muddy (eigenlijk de enige die in het paspoort stond ) en die man was helemaal enthousiast. Hij heeft een leuke brief teruggestuurd met foto's van haar zoon.
Verder niet veel te melden. Niet veel op paardengebied gedaan deze week... eerst zat m'n nek vast (ik kon alleen nog maar omhoog kijken ), druk met school, nu snipverkouden en het weer wat niet meewerkt... Zo is het elke keer wat. Nou ja, straks een lekker weekje vakantie Ik heb wel Muddy's voorknieholte uitgeknipt vanwege de rasp. Oh ja, en de sokken weer uitgewassen. Nu is 't kuurtje neocidol afgelopen en over een weekje eens goed het resultaat gaan bekijken.
Ben Uri Geller kijken
Keet
Geplaatst: 20-02-09 21:54
Ik kom net van de dierenarts met Juultje, mijn poezendame. Ben hierheen gegaan omdat ze maar bleef spugen en best veel afviel. De dierenarts wilde graag een bloedtestje doen om iedergeval kattenleukemie en kattenaids uit te sluiten en wat andere dingen te testen. Dus een stukje van haar hals geschoren en een bloedmonster afgenomen. Daarna nog een injectie gegeven tegen het braken. En daar werd ze kwaad om! Heb mijn dame in de 4 jaar dat ik haar heb nog nooit zo kwaad gezien. Helaas kregen we haar mandje niet meer in elkaar en hebben we dat even tijdelijk gerepareerd en haar met een handdoek erover in een rustige ruimte gezet. Ik moest 20 min op de uitslagen van de bloedtesten wachten, dus ben even een nieuw reismandje gaan halen voor madame. Toen ik terugkwam had de dierenarts net de eerste resultaten binnen. Deze waren heel erg slecht. Ze was er zelf ook een soort van geschrokken. Juultje haar nieren falen zeer ernstig voor zo een jonge kat. Het mocht tussen de 70 en de 145 zitten, Juultje haar waarde zat op 245 Ze wachtte nog op wat andere resultaten dus moest nog even wachten. Gelukkig was dat het enige wat er mis was met haar bloed. Maar het is (naast leukemie en aids) wel het ergste wat er mis kon zijn. Juultje zal voor de rest van haar leven elke dag medicijnen moeten en een speciaal nierdieet moeten volgen. Ze zal hier niet meer van genezen, de schade is er al, ze zal altijd nierpatient blijven.
veel beterschap voor Juultje, wat erg voor zo'n jonge kat Hoop dat de medicijnen hun werk doen. Mijn hond loopt ondertussen haar hele leven al met losse knieschijven en zit vaak aan de pijnstillers, tot nu toe gaat het goed. Als ze slechter gaat lopen of meer pijn krijgt dan houdt het op. Ik krijg nu al commentaar dat ik maar kleine stukjes met haar loop, maar ze mag nou eenmaal niet meer.
Vanavond nog bij Noa tijdens de les gekeken, was erg grappig. Ze mocht mee doen met voltige les Muts vond alles zo grappig al die draaiende meisjes op haar rug. Ze was helemaal geconcentreerd. Toen een meisje er voor de derde keer op wou (deden dingen omstebeurt) had ze zoiets van "ja hallo je bent al geweest, ik ben nu wel klaar hoor" en stapte dus elke keer opzij toen het meisje op wilde stappen. Meisje viel elke keer er bijna naast hihihi met wat hulp zat ze toch wel weer....
Verder heb ik er een jongen als verzorger bij Vond hem heel aardig en hij rijdt noa op de dag dat ik niet kan rijden. Hij gaat waarschijnlijk ook de werkproef rijden op de keuring, ben benieuwd
Nou ik ga mijn bed opzoeken, ben nie zo lekker en mijn zoontje had ook al hoofdpijn en ligt met zetpil in bed. Dus hoop dat hij doorslaapt...
Ik post even bij vanaf 127 Kan niet slapen, ben knetter ongesteld... Ach, ben al lang blij dat mijn lichaam het met de Nuvaring ook nog weet hoe het moet
Joyce naar Enrique! Leuk, maar niet zo mijn muziek
Trea, je dochter ziet er geweldig uit! Heeft ze het leuk gehad? Mijn zusje van 8 was een superster incl grote roze zonnebril, hihi!
Ik zit nog een beetje in dubio wat betreft de paspoorten hier. Nigel heeft een paspoort van het KWPN, whoahaha! Ik wil hem eig laten inschrijven bij het ICS, maar moet hij dan niet eerst gekeurd worden? Ook staat zijn paspoort nog op naam van mijn vriendin, maar dat is niet zo erg. Bij Bas wil ik dat zijn chip nog veranderd wordt, maar hij is al opgenomen bij het Shettenstamboek, weet alleen niet welke Ik moet zijn papieren nog ontvangen, dat gebeurt als Uk weggaat, deze week...
Rebecca op zoek naar een boek, al geslaagd?
Angela, gaaf! Met je peerdjes naar de koeienranch, haha! We willen wel foto's hoor!
CP, welke opleiding wil je gaan doen?
Ik ga ook naar Schijndel! Heel misschien weet ik mama mee te slepen, die heb ik vandaag een aantal hengsten laten zien, ze was helemaal fan van Ryon, Annelot! Ik heb maar niet verteld dat hij niet naar de keuring komt, haha!
Eev heeft Mallow gewassen, kreeg het spontaan benauwd, arm ding
Jammer Leon en Arjan, was leuk geweest! Alternatief bedacht?
Marleen, wat raar dat Mirthe ging liggen tijdens het rijden!! Welke 'vorm' volg je nu?
Beterschap Nathalie!
Oeh Sita, spannend! Kan ik me wel voorstellen hoor!
Muds ziekjes geweest, gelukkig gaat het al weer iets beter!
Sanne met Juultje naar de DA geweest, goed ziek! Meid, wat sneu. Veel sterkte voor haar!!!
Hahahaha, Noa had geen zin meer! Ik herken dat zó goed! Nigel heeft na 1 kind al een blik van, oh nee... niet nog eén. En als ik er daarna op wil klimmen, dan weigert hij pertinent om stil te staan naast het krukje. Ga ik meestal even spelen om er daarna alsnog op te klauteren.
Nig en ik gaan morgen -als ik durf- de bossen in en daarvoor moeten we door een carnavalsdorp. Komt goed, denk ik.
Ik ben der weer het was super we moesten wel 1 dag vroeger naar huis . Want het hele weekend ging het sneeuwen enzo . We hebben een dag niet kunnen skieen . Maar verder het is goed verlopen . Groetjes Ik ga denk ik naar bed
grrr
Geplaatst: 21-02-09 09:00
Goeiemorgen!
Gaan zo naar Horseman Outfitter, zadels voor Mirthe kijken, dus hoop dat het hier wat wordt. Wel een uurtje rijden, dus we gaan lekker vroeg! Fijne dag allemaal!
Puchje; Ik heb voor Vince een paspoort aangevraagd en niemand heeft gecheckt of het wel een tinker is, dus keuren hoeft volgens mij niet.
Mirthe een dag. Pf, lijkt me ook wat, als ze ineens gaat liggen. Heb op bokt ook een filmpje gezien van een ondeugende pony, zal hem ze eens hier neerzetten.
Hier beginnen de carnavalkriebels. Omdat we midden in het gebeuren wonen, komt iedereen hierheen. Vandaag vooral met de spullen voor de optocht, fiets met een hoop troep eraan, bakfiets vol met muziek, toeters en bellen, wasrek enz, enz. Maar we hebben een bovenwoning en kleine hal beneden dus of het gaat passen Maar wel gezellig
Grit
Geplaatst: 21-02-09 09:29
Om onderstaand filmpje heb ik zo moeten lachen. Pony's en kinderen, geweldig!! Ze heeft wel doorzettingsvermogen, maar pony vond het gras lekkerder. http://www.youtube.com/v/50oZV103X24 En Prada, ze is helemaal in jouw kleurstijl!