Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en die man was helemaal enthousiast. Hij heeft een leuke brief teruggestuurd met foto's van haar zoon.
), druk met school, nu snipverkouden en het weer wat niet meewerkt... Zo is het elke keer wat. Nou ja, straks een lekker weekje vakantie
Ik heb wel Muddy's voorknieholte uitgeknipt vanwege de rasp. Oh ja, en de sokken weer uitgewassen. Nu is 't kuurtje neocidol afgelopen en over een weekje eens goed het resultaat gaan bekijken.

Juultje 
Jeemig... heel veel sterkte met je mooie poezebeest

Moet natuurlijk wel fit genoeg zijn om naar stal te kunnen morg 
Hoop dat de medicijnen hun werk doen. Mijn hond loopt ondertussen haar hele leven al met losse knieschijven en zit vaak aan de pijnstillers, tot nu toe gaat het goed. Als ze slechter gaat lopen of meer pijn krijgt dan houdt het op. Ik krijg nu al commentaar dat ik maar kleine stukjes met haar loop, maar ze mag nou eenmaal niet meer.
Muts vond alles zo grappig al die draaiende meisjes op haar rug. Ze was helemaal geconcentreerd. Toen een meisje er voor de derde keer op wou (deden dingen omstebeurt) had ze zoiets van "ja hallo je bent al geweest, ik ben nu wel klaar hoor" en stapte dus elke keer opzij toen het meisje op wilde stappen. Meisje viel elke keer er bijna naast hihihi met wat hulp zat ze toch wel weer....
Vond hem heel aardig en hij rijdt noa op de dag dat ik niet kan rijden. Hij gaat waarschijnlijk ook de werkproef rijden op de keuring, ben benieuwd 

Ik moet zijn papieren nog ontvangen, dat gebeurt als Uk weggaat, deze week... 
Welke 'vorm' volg je nu?
voor Juultje en haar baasje
dag. Pf, lijkt me ook wat, als ze ineens gaat liggen.
Dat filmpje is echt geweldig, zit er keer op keer smakelijk om te lachen..