Janet met wilco lekker lang weekend gehad
Silas hard aan het werk geweest. Jammer dat de foto net niet laat zien wat je de mensen graag wilde laten zien Silas
Hier vanmorgen ook aan het werk geweest met de paardjes. Fijn hoor, zo'n huiswerkdag
. Vanmorgen wilde ik Muddy gaan roundpennen, maar ze stonden alledrie aan één kant van de bak (om te roundpennen zet ik een schriklintje in het midden, staan er twee aan de ene kant en één aan de andere). Dus ik ga voor ze staan met een lang touw in m'n handen 'Ik wil graag Muddy aan één kant en jullie twee aan de andere. Maakt me niet uit welke kant, zolang jullie maar apart staan.' Waarop Muddy een blik werpt op het touw, bij zichzelf denkt 'Ik ga er geloof ik maar even van tussen' en naar de andere kant loopt. Babet en Coral vonden het razend interessant wat ik vertelde en mijn handgebaren ('wie weet heeft ze het wel over eten...') dus die bleven netjes staan en zo stonden ze inderdaad goed. Wat een heerlijk afgerichte paarden hebben we toch
Toen Muds lekker aan het werk gezet en 's middags lekker lopen tuttelen: manen uitgeplozen, sokken bijgeknipt, mokplekjes ingezalfd... Was ik van plan daarna foto's te maken van een heerlijk ontklit paard, waren we ineens twee uur verder en ging de zon onder
. Nou ja, morgen weer een dag
. En Coral heeft nog even een schriklint losgetrokken en de veer van een greep compleet uit elkaar getrokken. Ze bleef met haar halster aan het plastic paaltje vastzitten. Dat doet ze wel vaker om te schuren, maar nu liet het paaltje blijkbaar niet los. Lekker ding
.