Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(had hem nog niet gezien) achter de LL en lijkt in de houding getrokken.... kan ook weer net een moment zijn natuurlijk.
nou heb ik wel een Mac en zijn de meeste virussen gemaakt voor Windows, maar Apple wordt steeds populairder bij de virusbouwers
Kan er wel wat mee, maar goed, je loopt wel vertraging op. Moet nog een hoop aangebeuren, maar dat wist ik al. Zo even water geven op stal, stalgeld betalen en dan weer hard aan de slag. Joepie
GEFELICITEERD

maar het is normaal dat als je een foto plaats iemand zijn eigen mening geeft. daarmee vallen ze jou absoluut niet aan, ze zien alleen wat ze op dat moment aan die foto zien toch.
hopelijk is het zadel voor timo snel binnen kunnen we met ons bonte mannetje ook weer verder
. Vanmorgen wilde ik Muddy gaan roundpennen, maar ze stonden alledrie aan één kant van de bak (om te roundpennen zet ik een schriklintje in het midden, staan er twee aan de ene kant en één aan de andere). Dus ik ga voor ze staan met een lang touw in m'n handen 'Ik wil graag Muddy aan één kant en jullie twee aan de andere. Maakt me niet uit welke kant, zolang jullie maar apart staan.' Waarop Muddy een blik werpt op het touw, bij zichzelf denkt 'Ik ga er geloof ik maar even van tussen' en naar de andere kant loopt. Babet en Coral vonden het razend interessant wat ik vertelde en mijn handgebaren ('wie weet heeft ze het wel over eten...') dus die bleven netjes staan en zo stonden ze inderdaad goed. Wat een heerlijk afgerichte paarden hebben we toch
. Nou ja, morgen weer een dag
. En Coral heeft nog even een schriklint losgetrokken en de veer van een greep compleet uit elkaar getrokken. Ze bleef met haar halster aan het plastic paaltje vastzitten. Dat doet ze wel vaker om te schuren, maar nu liet het paaltje blijkbaar niet los. Lekker ding
. 
eentje heeft zich aangewend om tussen de plantenbakken voor mijn raam te staan krijsen, en al dat niet helpt haal je je nagels maar over het glas. Wordt er niet op gereageerd? Dan houd je dat toch rustig tien minuten vol? Poes in kwestie zit nou al mauwend naast mijn stoel "Gezellig he, zo saampjes
" Nou
dolle boel.
maar dat een goed gereden westernpaard ook gewoon in elke houding gereden moet kunnen worden zonder dat hij gaat hangen, er getrokken of gekruld wordt
Fijn he, slopende paarden

) iets teveel verwend met "oooohh poesje melk?" elke keer als ik de koelkast open deed. Ja, en als ze nou dus geen melk krijgt..

)