Dan schrijf ik me morgen even in (kan niet op de laptop, site loopt op dit ding steeds vast *sloom*)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MelanieB schreef:Mooi!
Dan schrijf ik me morgen even in (kan niet op de laptop, site loopt op dit ding steeds vast *sloom*)
wjerbo_en_ik schreef:hey michel zou je mijn totaal bedrag willen mailen??? zou er nog een mail van krijgen, maar helaas nog niet gehad;)
mijnmail: marcelino_wjerbo@hotmail.com
van marcelino jacobs

) een bericht gestuurt, heb je die ontvangen ofniet? want onze pc doet moeilijk en soms komen mails niet aan
absque_dubio schreef:Wat ik me nou afvroeg he, mogen dr echt alleen maar tinkers starten en ook echt niet anders?![]()
Ik wil zowiezo eigenlijk wel komen kijken, maar dan moet ik alleen, en dan voel ik me zo zielig dat ik niemand ken.
absque_dubio schreef:Wat ik me nou afvroeg he, mogen dr echt alleen maar tinkers starten en ook echt niet anders?![]()
Ik wil zowiezo eigenlijk wel komen kijken, maar dan moet ik alleen, en dan voel ik me zo zielig dat ik niemand ken.

gewoon profielen neuzen en dan ronschreeuwen

Jammer dat je niet komt Melanie, had jullie graag willen zien.
In het begin van de maand sprong hij 80 en nu gooit hij toch 8 van de 10 hindernissen af. Heb me nu voor B dresuur ingeschreven en geen springen
. Tinkermuts schreef:ach joh, gewoon doen, de mijne sprong vorig jaar...ahum...nogal bijzonder, maar niks geen rot commentaar, alleen maar lachende mensen die hem helemaal geweldig vonden.