[TI] Tinkerstal Mc Cloud

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heidi1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 09:24

ja alleen die dochter is er al jaren niet meer
zit ergens in buitenland

shillelagh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 16:31

die dochter is idd weg gegaan...
Ik keek laatst die dvd terug om te kijken waarom mijn knolletje misschien sommige dingen doet wat ze doet.
Ik snapte er helemaal niks van...
Maar ik ben wel ver met haar gekomen en ik ben blij dat ik haar heb!
Echt een schat <3

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-10 16:53

@ Olgak: Je hebt gelijk, ze kennen nog vrijwel niks. Mijn tinker is nu ook nog steeds druk in de leer met de simpele dingen, we hebben hem al meer dan een half jaar. Maar dat is aan de andere kant ook heel leuk want je leert er zelf ook veel van. Maar de video's enzo die je ziet daarop lijkt het wel meer dan het is :P om het zo maar even te zeggen.

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-11 15:21

beetje laat, en verder in het volgende jaar :o
maar ik ben daar een hele tijd over de vloer geweest, toen heette ze al tinkerstal mccloud, ik ging nl met hun zoon chris.
Super lieve mensen, en die weten echt wel waar ze mee bezig zijn.
K ben vaak zat meegeweest om paardjes vanaf de boot op te halen
k denk nog vaak terug aan die gekke tijden die ik met mccloud en shadow had, en niet te vergeten sullie porridge mt zn grote snor :D .
ik heb mijn paardje toen gekregen voor mijn verjaardag 08-08-08, Ian heette hij.
is niet een gehele volle tink.

met de keuringen enzo ben ik niet bij geweest, maar hij was wel gechipt.
ik kreeg het formulier per post opgestuurd, zodat ik hem gelijk op mijn eigen naam kon zetten.
ze hebben trouwens voor de getransporteerde paardjes certificaten, die ze meekregen vanaf de boot, zodat ze dus legaal vervoert worden.

maar goed al goed, als jouw tink er tussen staan zeker niet twijfelen, en kijken kan nooit geen kwaad
k zou er zo weer een weghalen..

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 16:49

mijn verzorgtinkertje komt er vandaan een ontzettend lief beest maar doorgereden is hij nooit (nog steeds niet) van de eigenaar mag ik er niet op omdat hij heel onverwacht kan zijn bij iedereen. mij maakt dat niks uit zou er graag een keer op gaan zitten maarja.. wij willen het paard ook voor geen goud kwijt daar gaat het niet om.. ik zou mijn paard er niet kopen

Kailonne

Re: Tinkerstal Mc Cloud

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:19

Bij ons staat een merrie met de naam lilly ann. Kent iemand haar. Ze is wel superbraaf, maar was wel drachtig. en volgens mc cloud zou ze dat niet zijn

Janine001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-11 22:27

Ik heb zelf geen ervaringen met deze stal.
Maar de stal is wel dicht bij mij :P
Wist niet zoveel over deze stal, dus vind het wel een interessant topic :D

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 11:51

Ik heb er 11 jaar geleden een merrie gekocht. Ik ben toen erg vriendelijk geholpen. Zelfs toen ik na een aantal maanden belde dat de tinker die ik had totaal niet bij paste. Het was een heel angstig dier waar ik echt niks mee kon, ben er zelfs nog vanaf gegooid omdat ze echt bang was als ik op haar zat. Ik kon zonder problemen haar weer omruilen (klinkt wel erg naar) Heb er echt geen enkel slecht woord over. Heb een schat van een tinker. Maar toch zou ik daar niet meer een tinker kopen. Vraag mij niet waarom. Ik denk door de vele negatieve verhalen.

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 11:58

11jr terug was het heel wat anders dan nu

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 22:35

Daarom zou ik daar geen tinker meer kopen.
En het is wel 11jaar geleden maar toen waren er ook al negatieve berichten over ze.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 22:53

Mijn vader zei altijd, auto en paarden handelaren, pas op.
Maar ik zeg, je bent er zelf bij als je een auto of paard koopt.

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 03:13

Precies Henk, alleen vraagt het juist bij stallen als deze wel wat extra kunde wil je een goed, gezond paard kopen wat aan je verwachtingen voldoet. Er zijn stallen waar je bij wijze van zonder ooit een paard gezien te hebben een passend, gezond dier mee krijgt, tot die categorie behoort deze stal niet in mijn ogen.

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 20:44

Moderatoropmerking:
Ik heb een aantal berichten verwijderd. Berichten met ervaringen uit eigen hand mogen, andere niet. Dus niet 'een vriend van me heeft die ervaring gehad'. Ook reacties met alleen smilies zijn niet de bedoeling. Vanaf nu dus weer echt alleen ervaringen die je zelf met de stal gehad hebt graag.

marle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 20:53

Wij hebben er een paar maanden terug ook 2 tinkers gekocht, een tinker voor m'n zusje die zoals ze zeiden braaf was maar wel erg dampig dat is dus niet gezegt en dat had ze zeker daar ook al maar verder wel blij mee want het is een superlieve pony. Ook een andere stinker gekocht waarvan ze zeiden dat hij ingereden was, alleen het opstappen zou hij eng vinden, verder heel braaf onder het zadel, dat is dus absoluut niet zo hij bokt heel erg terwijl hij dat nooit zou doen en erg bang voor het zadel dus, er heeft er hier éen keer iemand opgezeten maar dat was geen succes. Er is dus echt iets niet goedgegaan met inrijden daar. Ik zou het in ieder geval niet aanraden daar een paard te kopen.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-11 21:06

ik heb een paard bijgereden die de eigenaar van hun had gekocht.. mak was ze zeker.. kwa erop zitten en met lange teugel rondjes lopen achter andere paard aan.. zodra je meer wou was het bokken en steigeren.. zelf met lange teugel.. moest je soms wel even doorzetten.. dan liep ze wel.

echt doorgereden was die dus niet. meer zadelmak en achter anderen aanlopen..

wel bomproof.. schrok echt nergens van.

suganicy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:24

ik heb alles gelezen en ik wou even mijn verhaal ertussen zetten:

ik kende hun zoon chris, beter bekend als oplichter ( kan eigenaar ian wel beamen)

maar daar stond een hardstikke lieve schat genaamd present, hij werd vaak geslagen door die eigenaar.

ik zou wel willen weten wat er met present is gebeurt, mis die liever knuffelbeer echt heel erg.

maar ik kende hun praktijken maar al te goed, en ben er zeer op tegen.

op hun computer kan je een fimpje zien van dancer (hun trofee-paard wat aan een rennessance fair show is verkocht)
op dat filmpje wat ze graag met trots laten zien zie je hoe dat paard word geslagen met een zweep in de longeerbak, tot hij helemaal uitgeput is(gebroken)
ieder mens met een hart, kan zien dat dat paard ten einde raad is en gewoon doodsbang is door de situatie.

echt laf!

en de paarden gemiddeld 20 per jaar worden door zigeuners gebracht vanuit engeland, waar ze ingekocht worden voor 350 euro per paard.
ze staan daar in een weiland, en het is 1 grote inteeld. ze komen uit propvolle trailers aan en worden dan losgegooid in de weide of met zen 2en of zelfs 3en op 1 stal.

ze erkende zelf de belasting goed op te lichten dankzij zijn vrouw die advocaat is geweest bij univé.

wat wil je nog meer.....

mensen die paarden liefhebben, koop daar aub geen tinkers en stop deze mishandelingen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:31

Ik begrijp echt niets van je verhaal? Wiens zoon, wat is de rennessance fair show?

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:36

@ suganicy

ik weet hoe je er over denkt :D
k dacht n beetje positief te zijn over ze, ben er natuurlijk niet veel geweest, maar k ben t volkomen met je eens ;)

ieder moet t voor zich weten hoor,

k ken hun ook via Suganicy, s mn vroegere vriendinnetje, ging vaak naar dr toe, dus ging indd met chris om als k er was
maar heb indd praktijken gezien op een dvd dat je echt denk van W T F!!

tja en t verhaal met ian, vertel ik wel n keer ooit (mag ook vragen via pb) is ook te gek voor woorden, maar goed k wil m voorgeen goud meer missen

en nies wat ze je hbbn aangedaan mt pres vind k nog steeds te afschuwelijk voor woorden
hoelang zit je al op bokt ;)
Laatst bijgewerkt door steefian op 27-02-12 16:40, in het totaal 1 keer bewerkt

suganicy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:39

niet vaak maar wel al een tijdje

kom is een keertje langs in rdam

hoeist met ian

suganicy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:40

karuna schreef:
Ik begrijp echt niets van je verhaal? Wiens zoon, wat is de rennessance fair show?

de zoon chris van phillip de eigenaar en broertje van ellis
en middeleeuws festival

steefian

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:41

nee, k zag ineens je bericht staan :d dus dacht
huh nies ook op bokt haha

hebbie trouwens nog wel eens wat gehoord over present?
toen k toendertijd ian ging halen was hij er gloof k al niet meer.

ja moeten we een xtje weer doen ;)
long long time ago

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:43

Daar wordt het verhaal echt niet duidelijker van, ik kan er geen touw aan vastknopen. :n

En Steefian jou verhaal voor zover ik het kan lezen vanwege de halve woorden maakt het er niet duidelijker op.

suganicy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:45

karuna schreef:
Daar wordt het verhaal echt niet duidelijker van, ik kan er geen touw aan vastknopen. :n

En Steefian jou verhaal voor zover ik het kan lezen vanwege de halve woorden maakt het er niet duidelijker op.

heb je elke pagina gelezen van deze topic ?

het gaat om hoe mensen denken over tinkerstal mccloud

en wat hun ervaringen zijn, dit was mijn ervaring en mensen die er zijn geweest snappen het wel. (grotendeels)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-12 16:48

suganicy schreef:
karuna schreef:

heb je elke pagina gelezen van deze topic ?

het gaat om hoe mensen denken over tinkerstal mccloud

en wat hun ervaringen zijn, dit was mijn ervaring en mensen die er zijn geweest snappen het wel. (grotendeels)

:+ je meent het.

Ja ik heb alles gelezen en ja dan snap ik nog steeds niets van je verhaal. Ondanks dat ik wel bekend ben met hoe het lang geleden was. Als je alles gelezen had had je kunnen lezen dat onze tinker bij hun vandaan komt lang lang geleden. :')

kimmmm2696

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:06

Hallo mensen,
Is er iemand misschien die weet waar Preston van Tinkerstal Mccloud heen is gegaan ?
Wij hebben hem in de zomer van 2010 een paar weekjes gehad maar wegens
omstandigheden moest hij weer terug naar de stal .. ;(
Weet iemand misschien waar hij daarna heen is gegaan ?
Of dat hij nog bij de stal zelf staat?
Ik wil hem namelijk heel graag nog een keer zien..

Groetjes Kim !