indi eigenwijs? haha hoezo??? dat zijn paarden toch nooit?:P nee indi is over t algemeen niet echt eigenwijs hoor. maar gister had ze idd wel een dag van lkkr uitproberen. wat wil je: ik had in mijn mandje voor op mijn scoot een zak oud brood. dat kunnen indi en roos zelf ook wel pakken:P t grappige is dat ze dondersgoed weten dat t niet mag.
skittel is net een echt paard;) lkkr zo vies:) zo was indi ook toen ik haar aantrof, maar heb even wat globaal geborsteld;)
@ jinthe: hoofdJE??? haha hij blijft groot. zeker door die tekening op de koppie. maja... zitten veel hersens in zullen we maar zeggen;)
@vuurtoren: wat een leuk gezicht die paarden lekker naast de bak aan het grazen terwijl de rest aant werk is. hihi. zullen ze ze uitlachen in hun hoofd?
kon het weer niet laten racen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb jeuk!!!!!!!!!!!
donja was trouwens lekker bezig het weekend, vrijdag ging ze bokkend door de bak met kirsten erop, die lag in een deuk, ik iets minder, en gisteren ging ik met haar wandelen buiten wilde ze op haar achterbenen door het park heen, snappen jullie zo'n gek ding nou en op de terugweg waren "ineens" alle bomen gevaarlijk
wat een mooie tinkers heb ik weer voorbij zien komen de afgelopen dagen op dit topic schitterend