Gaan we over bomen heen springen?!
Hoe hoog zijn die dingen wel niet?
Anders, neem ik voor de zekerheid een zadelriempje mee..
Dan weet ik altijd zeker dat ik niet bang wordt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Joram schreef:Rais,, als paard niet wilt wandelen dan schit natuurlijk ook niet zo op
dan kan iedereen het wel

jumpgirl schreef:whaha en hoe weet je dan zo zeker dat je blijft zitten?? je rijd een paar maanden geloof ik toch??.........
. Whaa , maar komt wel goed. Alleen ik weet echt niet hoe ik me paard laat springen, dus ik hoop dat ze dat wel vanzelf doen.
En heb ook tijden gehad dat ik wat onzeker werd maar moet zeggen dat het allemaal weer goed is gekomen. Had er tot voor kort ook nooit wat aan overouden alleen laatst van een 3-jarige merrie, mocht ik buiten mijn valpartij ook een ritje met de ambulance had gelukkig alleen wat gekneusd (maar dat ritje met de ambulance was wel leuk hoor!) Joram schreef:jumpgirl schreef:whaha en hoe weet je dan zo zeker dat je blijft zitten?? je rijd een paar maanden geloof ik toch??.........
Mijn ego![]()
Ik rij inderdaad nog maar zo 4 maanden, word inderdaad de komende tijd erg hard trainen. En anders hebben ze bij ons op de manege meer dan genoeg riempjes zodat ik me helemaal kan laten vast binden aan het paard. Whaa , maar komt wel goed. Alleen ik weet echt niet hoe ik me paard laat springen, dus ik hoop dat ze dat wel vanzelf doen.

Joram schreef:Ik ga kijken of ik de komende tijd op een Tinker kan gaan lessen.
ik ben alleen bang dat t een slecht plan word.. omdat je ook nog aan het "leren" bent om te galoperen..
Joram schreef:Misschien wil ik me ook wel aanmelden.
Hoeveel personen zijn er al in totaal, en hebben jullie geen bezwaar tegen een jongen![]()
Ik ben Joram, en in mei word ik 23.
Sinds oktober 2006 ben ik gaan paardrijden in een manege, komend zondag heb ik een onderlinge PWA 2 draf wedstrijd. Het draven gaat al erg lekker, en galopperen gaat met de week steeds beter. Ondanks dat heb ik ook al twee buiten tochten gemaakt van 2½ uur waarbij ik ook ben wezen galopperen. Het liefst galopeer ik op een pony die niet al te hoog opgooit.
Vandaar mijn voorkeur voor een brave Fjord
Laat maar even weten hoe jullie overdenken, mijn keuze staat in iedergeval nog niet vast. Want jullie moeten het natuurlijk ook leuk vinden
op dit moment ben ik nog aan rond kijken voor een ruiter vakantie
Joram schreef:Okee, dus ik hoef niet bang te zijn dat ik de groep zal ophouden
jumpgirl schreef:Ik vind het ook geen probleem hoorgezellig toch?
Er hebben zich tot nu toe 6 van de 10 mensen aangemeld.. dus wat mij betreft kan je je gewoon aanmelden, want ik denk dat sommigen er toch vanaf zien ofzo.. er zijn er zoiso al 3 afgevallen dus je kan er gemakkelijk bij
Dus bij deze, welkom bij t clubje

)