Op de foto's die eerder van Premie in dit topic stonden was hij 2,5 jaar.Hij is nu nog mooier!!
en tegen de 1.60m. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en tegen de 1.60m. 

snowdon schreef:hoe oud is Kaylan op die foto's???
Ik bedoelde idd Prins Floris! snowdon schreef::o? Ik bedoelde idd Prins Floris!
) silas schreef:nee heb hem niet getoiletteerd....had hem alleen een beetje gepoetst want hij verhaard als een gek!
Leonoor schreef:Silas ziet er super uit!
Ik zal morgen eens foto's maken van de hagelwitte Baggio! (behalve die staart dan)
silas schreef:nee heb hem niet getoiletteerd....had hem alleen een beetje gepoetst want hij verhaard als een gek!
Cayusejuhh schreef:Leonoor schreef:Silas ziet er super uit!
Ik zal morgen eens foto's maken van de hagelwitte Baggio! (behalve die staart dan)
wahahah
nu al aan het wassen Leo?
meid vertel me niks.. vorig jaar met LEon nog Cayuse staan wassen..
silas schreef:oh jee betrapt......hij staat inderdaad onder een simpel dekentje
silas schreef:oh lekker leonoor een stapritje, is goed voor de ontspanning....het wordt voor mij een ontdekkingswandeling over het terrein van de kliniek vrijdagmiddag.......
Leonoor schreef:silas schreef:oh lekker leonoor een stapritje, is goed voor de ontspanning....het wordt voor mij een ontdekkingswandeling over het terrein van de kliniek vrijdagmiddag.......
hoe laat denk je aan te komen? kunnen we toch een rondje buiten wandelen/stappen?
terrein van kliniek ben je in 2 minuten over hoor

en op de kliniek is er ook een wasplaats... Leonoor schreef:verharde wegen op de kliniek is er ook een wasplaats...