Tricky, sterkte met je papa ook! Dit soort dingen komen nooit lekker uit, toch maar even gaan; krakende wagens vallen echt een keertje stil ook. Hoop dat dat nog lang mag duren voor je papa
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Chantaljamie schreef:Bonte schreef:
superroos,Cayuse,Wenk,Jacky2,Esme,Silas,Snowdon,Jellie,Shayla,Vasti,Yarka mennnnnnn wat een bokkers waren er daar.
Ik ook hoor
..... en wij dan? Hyper en Actief
maar ik heb zoveel gekletst met iedereeen, en het was echt leuk, shayla gefeliciteerd, [belgie telt eigenlijk niet] dus kampioen nl.
moet op ze passenChubby schreef:Zeggen Hyper en Aktief... Willen jullie graag even speciale aandacht?!
![]()
Citaat:chub, wish u were here.
Jullie zouden niet bellen!!
en
Citaat:Wie wij ??
en succes met Shakyra vet te mesten....
Mooie tuin, en wanneer gaan jullie over? 

Ben wel helemaal verliefd geworden op deze zadels: http://www.blackcountrysaddles.co.uk/

Gelukkig heb ik al wat foto's van Amanda gehad, die heeft er een topic over op ITP

Misschien volgend jaar meer geluk , samen met het veulen !
Citaat:eeeuhm karuna... het eerst wat ik dacht toen ik je link las was: eeeuhm... da's doesburg hoor... maar dat wist je dus al
Jaa dat wisten we hoor. Zou je raar staan te kijken dat je denkt een huis in lelystad gekocht te hebben blijkt het een slordige 100 kilometer verder te staan. We hadden de regio gelderse vallei of Veluwezoom in gedachte. En Doesburg ligt daar erg dichtbij.En is nog een beetje betaalbaar. Als je dan ook nog het geluk hebt dat iemand bijna 20% minder accepteerd dan de vraagprijs is. Tsja dan ben je blij.
Jij hebt iig je eigen geweldigje Lisje op stal staan, en daar draait het om!
Maar sowieso is het geen zwaar zadel... Al weet ik niet of ik de juiste persoon ben om dat te zeggen, gezien huidige zadel 20 kg is, dus dan is veel licht... 
meen ik echt
haha
jeetje echt erg
haha flauw ik zei ook niks
heb je echt verdient, ze was prachtig
maarja zo'n druk daggie he haha komt wel een keer
De Almerecup.... Word weer een gezellige dag!!!
Ben wel heel erg benieuwd...