en de foto's zien er goed uit.. en grappig dat de 2 zusjes kampioen en reserve kampioen zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jigme schreef:gisteren zoveel mooie, lieve, schattige en vooral schone tinkers gezien dat ik inmiddels niet meer weet wie wie of wat is.
Jigme schreef:gefeliciteerd met premies, linten, sterren en sjerpen, maar vooral met het bezit van je eigen tinker.
TanteMiesje schreef:Tja...vervelend is dat he? We hadden dit jaar precies hetzelfde met Flet: vorige keer nog een 100% voorbeeld van een Grai en dit jaar niet typisch genoeg.... >;) En aan het lopen lag het niet dit jaar want ze liep toch met een kop en een staart erop alsof ze zich verbeeldde een arabier te zijn!
Volgende keer nemen we gewoon wraak met onze dames!!!
Supertje schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar de punten van Jordy deze keer, vorig jaar wist ik ze al wel, dat waren er 150.
Trouwens, Esme ik heb echt weer staan kwijlen bij je paardjes, sjezus wat wordt maddox mooi zeg! Amanda kon eerst niet eens geloven dat het nog maar een twenter was.
En Hindu... wat een mooi ding is dat zeg.
Dan mogen ze beiden gen vlekken hebben, dat maakt bij die 2 niets meer uit!
Sheffie schreef:hé wat grappig jackie2 we zaten in de zelfde groep ik was 2e ook met een eerste premie. Dat is dus een sterpremie had je dat gehoord. Staat bij Kyle al in het paspoort. Ben ook benieuwd naar de punten.
Gefeliciteerd met je sterruin.