[TI] tinkerkeuring:Houten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

crazy_funky

Re: tinkerkeuring:Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 11:26

ook hier wil ik even iedereen feliciteren met de behaalde premies!!
en de foto's zien er goed uit.. en grappig dat de 2 zusjes kampioen en reserve kampioen zijn

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 11:27

Jigme schreef:
gisteren zoveel mooie, lieve, schattige en vooral schone tinkers gezien dat ik inmiddels niet meer weet wie wie of wat is.

Ik heb bij HAW een topic van bokkers die meededen en hun naam erbij

Jigme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 11:45

dank je wel voor de verwijzing Bonte.
Heb net HAW bekeken. Reacties van: oja die was toen en die heb ik ook gezien. Oooh en die was mooi of springerig of lekker rustig, komen dan bovendrijven.
Mooie foto's maak je. Alleen daarom al zou ik met mijn merrie eens naar de keuring willen gaan.

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 13:52

Jigme schreef:
gefeliciteerd met premies, linten, sterren en sjerpen, maar vooral met het bezit van je eigen tinker.

Kijk, dat vind ik nou een super uitspraak!!!

Bonte

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 16:55

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:36

TanteMiesje schreef:
Tja...vervelend is dat he? We hadden dit jaar precies hetzelfde met Flet: vorige keer nog een 100% voorbeeld van een Grai en dit jaar niet typisch genoeg.... >;) En aan het lopen lag het niet dit jaar want ze liep toch met een kop en een staart erop alsof ze zich verbeeldde een arabier te zijn!

Volgende keer nemen we gewoon wraak met onze dames!!!

Haha zouden de hormonen van beide dames een rol hebben gespeelt? Ze zijn immers vlak na elkaar gedekt en uitgerekend...

Idd, volgend jaar met veulen en wat ik met Lisje doe zie ik wel...

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:49

Jordy werd net als vorig jaar beschreven als een zeer rastypische grai, en dat klopt IMO ook. Ik was het alleen niet helemaal eens met de beoordeling van de gangen, met name de stap.
Vorig jaar werd nog gezegd dat hij een zeer goede, ruime en krachtige stap had. Dit jaar werd gezegd dat hij in stap voor iets nauw en toontredend liep. Als hij iets niet is, is het wel toontredend. Jordy staat juist een klein beetje frans voor.

Ik moet ook zeggen dat ik vorig jaar de voorbrengers beter vond.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 17:56

Ja dat vond ik idd ook Supertje! Toevallig weet ik dat de meeste voorbrengers van vorig jaar gister op de Centrale keuring in Drachten (friesen) moesten lopen waardoor ze er niet bij konden zijn.

De communicatie ging ook niet helemaal goed, ik vroeg aan de voorbrenger of ie haar mar haar achterhand er onder op kon stellen (vrij simpel, pasje achterwaarts zetten) omdat ze anders de neiging heeft wat overstrekt te gaan staan. Dat was geen probleem zei hij, dat ging ie doen... Hoe stond madam, overstrekt... Tja, dat doet je punten ook geen goed natuurlijk...

Dat met die stap had ik ook... Vorig jaar goed, mooi krachtig etc, dit jaar wat zwak... :S

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 18:54

Laten we hier nou niet de voorbrengers af gaan zeiken, zei zijn niet op bokt en kunnen niet terug reageren of hun mening geven. Wie niet tevreden is of was doet het de volgende keer gewoon zelf. (mits je boven de 18 bent anders mag je niet voorbrengen)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:04

oh dit zei ik hem ook toen ie vroeg of ie het goed had gedaan hoor... Is niet achter zijn rug om...

Heb hem ook verteld dat ie haar wel mooi los liet in de draf (zoals ik ook vroeg)....

En ik weet dat dat het risico is van laten voorbrengen, maar daarom mag ik het toch wel jammer vinden?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 19:56

Ja het is erg jammer dat er zoveel punten verschil tussen zit, Maar goed het is en blijft een jury sport en dat maakt het soms vervelend en brengt soms onbegrip zoals bij jou wenk, ik kan me dat heel goed voorstellen, Het zou wel handig zijn dat je verhaal kan halen bij de jury zeker als het dezelde is. Maar wenk het is belangrijker wat je zelf vind en voor jou is je tink top zoals ik hoor en de rest is bijzaak, Wel jammer maar bijzaak,

Ik heb hetzelde met Lonan gehad bij het andere stamboek meer als 30 punten verschil nou dat kan echt niet maar goed ik weet aan wie ik dat te danken heb en achja maar hopen dat ze gauw oprot uit het stamboek,
Verhaal halen had daar helaas geen zin,

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 20:01

Onbegrip ja, berusting ook. Ik vind het jammer, maar er is niets aan te doen. Voor mij is en blijft het mijn knap kind en ik ben echt trots op hoe ze zich heeft gedragen daar...

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:16

Gefeliciteerd allemaal met jullie behaalde premies

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:24

Ik ga iets heel doms vragen denk ik,maar ik heb geen papiertje gezien waar de punten op staan
Krijg je die ook thuis gestuurd,of had ik die meteen mee moeten nemen.?
Ik hoor iedereen over punten
Nou wordt ik ook wel een beetje nieuwschierig eigenlijk.

Djana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:32

Je krijgt het keuringsrapport thuis gestuurd. Maar van de jury op de keuring krijg je ook de punten ook te horen.

roosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:34

oke dank je wel.
Ging al aan me zelf twijfelen

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 21:37

Nou, ik heb op de keuring ook geen punten te horen gekregen van macho, ben ook heel nieuwsgierig !

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 21:46

Ze noemen niet altijd de punten, ik heb ook van geen een van mijn paardjes de punten gehoord. Dat is dus nog even afwachten

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 22:56

Ik ben ook heel benieuwd naar de punten van Jordy deze keer, vorig jaar wist ik ze al wel, dat waren er 150.

Trouwens, Esme ik heb echt weer staan kwijlen bij je paardjes, sjezus wat wordt maddox mooi zeg! Amanda kon eerst niet eens geloven dat het nog maar een twenter was.
En Hindu... wat een mooi ding is dat zeg.
Dan mogen ze beiden gen vlekken hebben, dat maakt bij die 2 niets meer uit!

Berendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:13

hé wat grappig jackie2 we zaten in de zelfde groep ik was 2e ook met een eerste premie. Dat is dus een sterpremie had je dat gehoord. Staat bij Kyle al in het paspoort. Ben ook benieuwd naar de punten.
Gefeliciteerd met je sterruin.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:17

Supertje schreef:
Ik ben ook heel benieuwd naar de punten van Jordy deze keer, vorig jaar wist ik ze al wel, dat waren er 150.

Trouwens, Esme ik heb echt weer staan kwijlen bij je paardjes, sjezus wat wordt maddox mooi zeg! Amanda kon eerst niet eens geloven dat het nog maar een twenter was.
En Hindu... wat een mooi ding is dat zeg.
Dan mogen ze beiden gen vlekken hebben, dat maakt bij die 2 niets meer uit!

Dankjewel Ik verbaas me soms zelf ook weleens over wat voor buffel Maddox nu al is.. voornamelijk als ze weer eens op mijn teen gaat staan

Hindu verbaasde me echt op de keuring, ik zweer het je dat ze thuis van ellende haar benen zelden optilt, haar gangen komen dan dicht bij die van een kameel

Maar Maddox heeft nog nooit 150 punten gehaald hoor! Dus Jordy is helemaal een topper!!!

edit: typo

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 23:20

oh by the way, ik zag op wat foto's dat er iemand heeft gefilmt, iemand enig idee wie dat was? Heb grote interesse in die film!!

Iemand die de paardenkrant in de gaten houd trouwens? Vorig jaar heb ik 'm ook al gemist namelijk hahaha

Oh en Mariel ik wacht echt met smart op je foto's!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 07:45

Sheffie schreef:
hé wat grappig jackie2 we zaten in de zelfde groep ik was 2e ook met een eerste premie. Dat is dus een sterpremie had je dat gehoord. Staat bij Kyle al in het paspoort. Ben ook benieuwd naar de punten.
Gefeliciteerd met je sterruin.

Ja, grappig he, ik zag het gisteren bij de foto's van Bonte, van de boktdeelnemers !
Jij ook gefeliciteerd met je sterruin !

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:06

Ik ben ook weer echt thuis nu En MOE dat ik ben!

Zaterdag was een erg, erg leuke dag, heb me reuze vermaakt! Wel een gesleep de hele tijd, en er zit geloof ik nog steeds een piep in m'n oren van het gebrul van Minkel, maar ach, dat hebben we ervoor over! We zijn in ieder geval erg blij met onze twee eerste premies!! Vind Cesair ook echt zoooo leuk, echt sneu dat ze een trap kreeg Minkeltje haalde ook nog even flink uit, maar goed, dan moet je ook niet te dicht achter een ander paard gaan lopen denk ik dan maar

Ik heb de meeste mensen wel gezien geloof ik, Roos heel even snel toen wij weer naar de ring moesten, dat moet maar eens een keer over Maar verder geloof ik wel een boel mensen

De rest nogmaals heel erg gefeliciteerd met de behaalde premies en kampioenschappen etc etc etc

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:59

Aangezien de keuring is geweest, zou hier eigenlijk wel een slotje op zijn plaats zijn.
Is het misschien een idee om verdere reacties in een nieuw op te richten HK-topic hier op TI te plaatsen en dit topic op slot te zetten?