sassie schreef:Hallo vind kimba erg mooi 3000,-
en ray ook leuk 2500,-
sassie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sassie schreef:Hallo vind kimba erg mooi 3000,-
en ray ook leuk 2500,-
sassie
ging allemaal beetje
sorry
pairadice schreef:Ik heb vandaag helaas even niet de tijd om iedereen te taxeren, maar ik wil wel even kwijt dat ik Kieran zeker geen bonte haflinger met sokken vind!!!! Gewoon een lekker stevige tinker! Leuk beest, net als de rest trouwens....
hij kan niks

snowdon schreef:Toushie... waarom bijv voor Miss Mo nog minder als voor mijn Snowdon en voor twee kleinere oudere merries weer veel meer?
voor meerderen geldt dat ik opmerk dat er erg op persoonlijke smaak wordt getaxeerd, vind ik een beetje krom en kortzichtig. Dat maakt dit topic jammer genoeg erg chaotisch en "waardeloos".

) Ze is zwart/bont en heeft een maanoog..snowdon schreef:voor meerderen geldt dat ik opmerk dat er erg op persoonlijke smaak wordt getaxeerd, vind ik een beetje krom en kortzichtig. Dat maakt dit topic jammer genoeg erg chaotisch en "waardeloos".
jacky2 schreef:anders kon ik ook wel in een hoekje gaan huilen !!!!!!!!!!!![]()
hihi als ik de prijs zie wat hier getaxeerd is.. nou en?? is toch voor de fun dit/? Cayusejuhh schreef:ik zal maar niet zeggen dat Cayuse is verkocht voor 3750 euro..hihi als ik de prijs zie wat hier getaxeerd is.. nou en?? is toch voor de fun dit/?
Cayusejuhh schreef:ik zal maar niet zeggen dat Cayuse is verkocht voor 3750 euro..hihi als ik de prijs zie wat hier getaxeerd is.. nou en?? is toch voor de fun dit/?
silas schreef:Cayusejuhh schreef:ik zal maar niet zeggen dat Cayuse is verkocht voor 3750 euro..hihi als ik de prijs zie wat hier getaxeerd is.. nou en?? is toch voor de fun dit/?
boefje
Kiara schreef:snowdon schreef:voor meerderen geldt dat ik opmerk dat er erg op persoonlijke smaak wordt getaxeerd, vind ik een beetje krom en kortzichtig. Dat maakt dit topic jammer genoeg erg chaotisch en "waardeloos".
Proef ik hier enige onvrede in de taxaties van Snowdon? Gekwetst?![]()
Het is maar wat de gek er voor geeft, en natuurlijk wordt er naar persoonlijke smaak getaxeerd, er zijn (naar mijn weten) toch geen vastomlijnde tabellen met de marktprijzen voor een tinker?
Naar mijn idee is het taxeren naar eigen 'smaak' helemaal niet kortzichtig?!
is maar even voor een voorbeeldje!
Evenals bijvoorbeeld Snowdon.
) 13 pagina's doorgeworsteld en 2 kantjes volgekliederd.... Kan er dus een aantal vergeten zijn, en heb ook de tinkers niet getaxeerd waarvan de foto's het niet meer doen.
reacreatief gereden, kleine maat en ruin.
, Sorry dat ik zei eerste premie. Maar ik dacht dat.

ik ben zowiezo al trots op m'n biggie!!
Supertje schreef:
Kieran
: Vind ik heel moeilijk... gezien de 'afkeuring' op de tinkerkeuring (zijn daar nog foto's van gemaakt trouwens?). Als ik dat buiten beschouwing laat: Apart paard, kleur. Grote maat. €2900