Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morganlefay schreef:Azara71 schreef:Vlas! Dat is het !
Vlas lusten ze inderdaad niet
Als het goed is hoef je dit ook niet af te voeren omdat het vanzelf oplost, verteerd wordt.

) mocht ik vandaag eindelijk weer naar buiten toe ! Mijn mama is veelste bang dat ik weer kou zou vatten omdat het de laatste twee dagen aan een stuk door heeft geregend en het waaide ook heel hard
En ik miste het gras zo erg dat ik zelfs de helft van mijn brokjes liet staan vanmorgen, maar tussen de middag heb ik ze toch nog met veel plezier op gegeten
En als mijn papa niet thuis is dan komt die praat graage buurman van ze bij mij kijken, hij houd nu ook veel van mij maar ietsjes minder dan mijn mama want als ze mij omhoog helpen dat is deze meneer iets minder zacht met mij, en dat vind ik niet zo leuk meer. Dan doe ik mijn oortjes omlaag en bijt hem in zijn rubber laarzen
Bij mijn papa en mama doe ik dit niet ! Anders houden ze straks niet meer van mij
Dus nu komt ik, zo gauw mijn mama bij mij komt kijken, dicht bij haar staan en dan knuffelen we even, en dan krijgt zo ook altijd even een nat kusje van mij