Gelukkig niet. Ik denk dat Django en ik dat allebei niet zo leuk vinden. En de rest die dan meerijdt ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hij leert echt enorm snel bij nooit in de hand geweest kent al halster door mij sinds zaterdag en vandaag hem naar huis gehaald. Ook voetjes geven geen probleem, mag overal aankomen en een begin gemaakt aan meelopen aan het halstertouw (ezel look
) ging na wat tegen de druk ingaan op het einde al enkele stappen netjes mee.
ongeveer 90/95cm grof geschat). Als iemand wil schatten over hoe "groot" hij word.
. Net groot genoeg om er een koetsje/sulky'tje achter te kunnen hangen en lekker klein als knuffel pony.
sorry voor mijn late post, ben terug aan het leren gegaan voor men herexamens en tussendoor probeer ik ook nog een klein beetje te genieten van de vakantie en de paarden.
. Ben enorm blij met 'm is zo een lieve schat. Uiteindelijk vervoer gevonden voor 'm via een kennis waar je echt op kan rekenen
.
. De kleine begint het ook al te leren "kom Cuppie", "Mag niet Cuppie" "Braaf" "Gooooeeeed Zoooooww" . Jack kijkt er al lang niet meer van op is het al gewend dat gepraat 
ik zing zelfs tegen ze omdat ik dan denk dat ze kalmer worden, maar je kan er mee lachen maar bij Bridie heeft dat zingen echt geholpen toen ze zo shuw was