Dat zijn een hoop kosten idd. Maar vergeet niet dat je een tegemoetkoming voor opvang krijgt hoor en hey: wie weet heb je tzt wel stalgenoten met kinderen en kunnen jullie bij toerbeurt op elkaars kids passen
Zelf had ik geluk dat ze tot een maand of 5 meeging naar mijn werk en daarna inderdaad naar opvang, maar dan in de vorm van gastouder. Daar is ze vele jaren met veel plezier geweest en kon ze zelfs blijven slapen als het nodig was.
MamaMiesje
Geplaatst: 01-03-14 21:41
Wilde net zeggen: dat is dan misschien geen 'normale' opvang?? Hier ook de 20e de toeslag.
Wij hebben wel mazzel hoor, beide opa's/oma's passen een dag op en één dag gingen/gaan de kinderen naar de opvang
Jaaaa want ik ben wel een loeder van een moeder hoor; ik mag graag leuke dingen voor mezelf doen, ZONDER kinderen Zoals de Tinkerweekenden bijvoorbeeld
Jinthe is nog te jong om mee te gaan, tussen het "gevaar" van al die paarden. Maar die zou zich wel onwijs vermaken; Penny in de dop Ivar is oud genoeg maar neee...pffff...die hoef ik er niet bij. Die heeft a) weinig met paarden en b) zou ik zn DS dan te veel in Herrie's stopcontact moeten opladen
Hier ook 3 kleine kindjes en een paard. Financieel lukt het, maar qua tijd zou ik wel eens wat vaker naar Kai willen. Maar dat is even niet anders en volgend jaar gaat de jongste naar school, dus dat gaat wat lucht geven. Uitjes zoals de tinkerdagen is dan inderdaad genieten! Even lekker veel tijd tussen de paarden