nope , heb mezelf ook al even gecheckt , maar sta er niet tussen ( gelukkig )... rare site trouwens !
Jess_vH
Geplaatst: 08-01-13 20:41
Jullie gaan hard!! Amigo misschien paps
DNA database. Best handig zolang het bijgehouden wordt. Verder doe ik er niet zo veel mee.
Pff ik ben gewoon toe aan weer een lange rit...hopen dat het donderdag of vrijdag mooi, of in ieder geval droog, weer. Wil weer een keer naar het grote meer toe. Weer even een andere route. Zal mijn Endomundo dan ook weer eens aanzetten.
Mooie collectie heb je hoor butengewoon. waar sta je precies?
Als die er van mij opstaan, is het vooral vervelend voor de fotograven die de foto's hebben gemaakt, die hebben immers het copyright erop zitten. En ik vermoed dat die wel worden getipt erop als er idd foto's van hun opstaan.
Diaz weet t al volgens mij, had dr ook al gespot., Jaron staat er ook op, ik baal als een stekker, heb wat berichtjes heen en weer gestuurd. Maar verder laat ik t maar.
Nu is voor het geval ze het niet weet, ik blijf het in de gaten houden voor Jack. Ook al vermoed ik niet dat die er op zou komen. Als die er op komt is het ook dat ik het weet, kan er verder niet veel aan doen.
Hoe vinden jullie al die paarden?snap er niks van van die site ben wel benieuwd of Whis Patrick of Hidalgo misschien wel er op staan.....staan er ook Friezen of Fell pony's op?
caroline_max
Geplaatst: 08-01-13 21:45
Vooral veel bonte paarden idd. Die van mij staat er niet tussen gelukkig. Het zijn vooral fotoshoot foto's met een fotograafmerkje erop. Er is een topic over en daarin zit een lijst met alle herkende paarden.
Tsja,die Tsjechische site,ik vind het maar vreemd hoor.......Kan haast niet anders dan dat ze de foto's van Bokt halen,belachelijk!
Hier vandaag een druk dagje,vanmiddag moesten er 18 paarden en 3 honden geent worden.Diablo vond toch dat ie de laatste tijd veel te lief was geweest,dus de veearts mocht niet in de buurt komen,dus toen zelf maar gespoten,tsja en dan voelt ie dus helemaal niks he?!De DRAAK! (En toch is ie zooo leuk!) De 2 oude gekken van stal moesten ook moeilijk doen,voor de rest alles braaf en drie van angst trillende Duitse Doggen,ha,ha,zo groot als ze zijn,zulke angsthazen zijn het ook,geloof het of niet,ze waren gewoon aan het klappertanden. Nu liggen ze weer heerlijk te snurken