super grappig filmpje heb me hier echt kapot gelachen En wat onwijs stoer die tackel gaat een tinker vingerhaken te ver of ligt dat al wel in de planning???
tinkerplein
Geplaatst: 07-03-12 23:08
Ha,leuke tekkel
Bedankt allemaal,m'n kaak gaat gelukkig een stuk beter,dankzij de voorgeschreven ibuprofen van 600 mg,heb heeeeeerlijk geslapen vannacht.
ik ga zo weer mijn nestje opzoeken.morgen 6 uur op,smorgens werken en smiddags een huwelijksmis zingen.daar heb ik wel zin in.(ben altijd gefacineerd door bruidsjurken)wij wonen een honderd meter van t gemeentehuis en toen ik nog jonger was en ik een trouwauto zag ,vloog ik er achter aan om de jurk maar niet te missen(raar mens ben ik).
haha t gaat idd snel! Als ik een tijdje niet ben geweest reageer ik ook niet op iedereen persoonlijk hoor, niet meer te doen met die kletskousen hier (:
Reageren is niet verplicht toch, bijlezen ook niet. gewoon naar de laatste pagina scrollen, kom je vanzelf een bijleespost tegen.
Jaron is al 2 dagen vrij. Gister omdat de bijrijder niet meer kon,en ik te koud was om no wat te doen,en vandaag dacht ik dapper te zijn,maar het was echt schijtweer. Waarom moest je aan hem denken, had je zelf ook een draakje?
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 07-03-12 23:53
Ok. Bofkont is het dan.
Haha ja, nouja het mocht vandaag ook wel. Ze waren eerder binnen gezet door het slechte weer. Dus ik ging ze nog ff losgooien in de paddock. Rent ze gelijk naar achter. Ik rustig aan de andere kant een beetje rommelen, in de hoop dat ze mijn richting op komt. Komt ze helemaal sluipend naar mij toe, en elke keer als ik om keek stopte ze heel scheinheilig. Ik: 'ooooh Kayleigh'. Maak ze op haar plaats echt een megasprong + bok en kwam toen helemaal trots op mij af van goed he baasje Daarna als een gek gespeeld. Zie het beeld gewoon al helemaal voor mij van over een paar jaar. Die foto's van Jaron ook. Dat gaat Kayleigh ook zo goed kunnen