zoals altijd probeer ik ook te helpen maar moet nu zelf ook als 3e springen en heb niemand bij me om Troy vast te houden. Hopen op veel vaders en vriendjes!
hier miezer,miezer,miezer al een paar dagen. Het land is hier niet te rijden, glibber alle kanten op. En dan rijd ik in een groter stuk dan 20x40 Ff afwachten wat het weer doet, als het nu ffies droog blijft.... Maar de weersvoorspelling is niet zo denderen
TinkerTom
Geplaatst: 11-04-12 13:04
Voor het weekend geeft ie aardig weer op.. maar ik denk wel dat het gras in Lunteren nog niet droog is zaterdag. Ben blij dat ik Tom vorige week op ijzers met gaten heb laten zetten
MelanieB
Geplaatst: 11-04-12 13:05
Hier in Lunteren, dus 5 minuten bij NH vandaan is het lekker droog, zonnetje, blauwe lucht. Komt goed dus
Iedereen die gevraagd had om een stal, die is beschikbaar. Sommigen van jullie hebben al een mail gehad, maar niet iedereen. De box kost €30 voor de zaterdag overdag, te voldoen (contant) bij het secretariaat.
Ohhh met een beetje geluk kan ik meedoen met de tinkerdag in Grave!!! Ik vind het echt zo spannend, nu maar hopen dat mn vader bij zijn standpunt blijft dat hij wel wilt rijden met de trailer. Hihi, is een dik 2 uur met de trailer voor ons allemaal duimen :-D
Hier is het prima te doen hoor, je kunt hier nog goed op gras rijden. Als het echt onverantwoord wordt komt er vast wel een oplossing, maar eerlijk gezegd denk ik dat er prima te rijden is met een paard zonder ijzers.
Nou ik heb Bon en mezelf ingeschreven voor een springparcourtje zondag, weliswaar 40cm, maar dat is voor bon even genoeg, zie wel hoe ze het gaat doen
patrick1994
Geplaatst: 12-04-12 17:19
ik wil eigenlijk ook wel springen maar we hebben helemaal niet getraind en op dit moment houd ze zo vast op links telkens ze is vandaag naar de tandarts gweest dus hoop dat het nu klaar is maar dat weet ik dus niet.... misschien de finale dag een parcoursje springen