Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flettie schreef:Och, hemel... nog een Glanerbrugger![]()
![]()
![]()
Geeft niks hoor, je bent straks in goed gezelschap van minimaal nog 2 ex-Glanerbruggers
@ Carolina: plan van bij de op/afrit instappen is wel goed! Zullen we dat dan afspreken? Kun je dan even je tel.nr. pb-en zodat ik/we kan/kunnen bellen als we uit Losser vertrekken?
hdv schreef:MamaMiesje schreef:*grinnik*
grinnik je me uit![]()
heb ff stiekem in je profiel gekeken, mijn nichtje heet ook jinthe
TinkerTom schreef:Ik geloof niet dat er mensen blijven overnachten...
Het is nog maar de vraag of Tom mee komt...hij loopt niet rad en maandag even d.a. afwachten...
starjo schreef:TinkerTom schreef:Ik geloof niet dat er mensen blijven overnachten...
Het is nog maar de vraag of Tom mee komt...hij loopt niet rad en maandag even d.a. afwachten...
Wat vervelend zeg TTZou wel heel jammer zijn je had je er zo op verheugd
![]()
Wij hoeven gelukkig niet zo heel vroeg weg , denk rond half 8 s'morgensis in ieder gaval goed te doen.
TinkerTom schreef:In feite mag ik aftrappen met Tom om half 9![]()
zijn knie was we minder dik gelukkig vandaag en ik kon zijn botjes weer voelen in de knie dus het vocht is in ieder geval wel grootendeels weg!
Nu hopen dat hij deze week ook beter gaat lopen....
d.a. komt morgen dus we zullne het horen...anders evt maar even fotootje maken mochtz e het nodig vinden...
Heb me er idd al weken op verheugd lekker officieel te kunnen starten met Tom! dus laten we hopen dat dat ook nog kan gana gebeuren!