Dianne op bonita, ik weet nog dat we samen een paar keer een buitenrit hebben gemaakt. Je zat altijd zo trots op haar Mooie dame!
Sabey ook alweer 4 Wat gaat de tijd hard zeg.
Bandit weer lekker thuis, hij zal iedereen wel gemist hebben.
Tolkien een hand op zn bips, ik had hem laten zitten, vind het wel komisch
Nou mijn nieuwe aanwinst, het zijn niet zulke mooie foto's hoor, het regende heel hard, die kleine was verzopen en ze zijn met mijn mobiel gemaakt:
Weet je wel hoe verzopen ik ben jah!!!
Zo lijkt het tenminste nog iets...
DianneM
Geplaatst: 15-07-11 00:08
Toen Bries nog een Briesje was..
Toen Bries geen Briesje meer was..
Quinzy
Geplaatst: 15-07-11 11:09
Prachtige foto's weer allemaal ! Lieve foto's met Briesje Dianne, en niet te vergeten onze Bonnie nu wat is't toch een superknolletje !
Wij zijn hier begonnen met ritjes uit te stippelen voor de mensen met onze knollies. Zondag dus eerst zelf een rit gemaakt met ons team stappen Sweety als volleerd kop paard op kop Gevolgd door steffie, Winny en Bonita
Aan de rustplaats een manege paarden genoeg daar maar, wat hadden wij een bekijks met onze bonte bende hahaha ! ps: ik zet sweety niet vast aan het touwhalster heb speciaal daarvoor een normaal stalhalster bij
renate85
Geplaatst: 15-07-11 13:24
Je hebt wat gemist Bianca hahahaha ik heb een hele bijzondere tinker namelijk een appaloosa / vliegenschimmel Tinker Kayleigh
Hihihi die is net zo verzopen als Eva lol En ze heeft nog meer kleur ook Ze blijft leuk Oh ik heb Eva Keelin genoemd, nieuwe naam. Betekend Eerlijk en slank, hm ik betwijfel of ze zo slank blijft...
Op de site staat het als Keelin, dus volgens mij hoor ik dat ook zo te schrijven? (http://babybytes.nl/namen/herkomst/meisjes/Ierse/4) Zo wordt namelijk mijn overleden meisje herdacht maar niet op die manier geschreven
ontopic blijven: Noa net in Nederland
Noa nu tijdens de keuring
aricia
Geplaatst: 15-07-11 20:33
2 uit de oude doos ,Forrest als gup van 1 jaar oud .
En Mella die daar nog een baby Mellaatje was
Resi_lover
Geplaatst: 15-07-11 21:12
Forrest is echt ontzettend veranderd hè Terwijl Mella echt nog dezelfde uitstraling heeft
JPTinkers
Geplaatst: 15-07-11 21:21
aahh heerlijk forrest en mella als ukkies
mijn 2 ukkies hebben vandaag de vuurdoop op de hei gehad