Zie dit topic nu pas.... Helaas zal ik er niet bij zijn. Mn ouders zijn op vakantie en dus heb ik geen vervoer..... Hopelijk in september weer. Lees hier wel lekker mee want ik wil al die voorpret en straks de resultaten niet missen.
Ik kom vanuit Putten. Niet heel ver dus probeer zeker een dagje te komen kijken.
S_hirley
Geplaatst: 16-05-11 21:20
Coupons en betaling gedaan.
Ook gezellig hoor, een dagje komen kijken
Lowara
Geplaatst: 16-05-11 21:55
Hier de eerste plannen al gemaakt mbt slapen, eten en wie naast elkaar gaat staan met auto's etc heeeerlijk! van de week maar eens Lowara een beetje oppakken, daar rij ik misschien 1X per week op, en dat schiet niet op ach.. na m'n zon vakantie ( Alanya here I come!!) volgende dinsdag begint heb ik toch nog 10 hele dagen om te oefenen met d'r Heb al besloten dat Lowara voor spek en bonen aan dressuur meedoet ( goed voor m'n bloeddruk en onze relatie), en ik haar vooral voor het springen etc meeneem, en Arwen juist andersom. eeeeeen.. Arwen is officieel voor de zondag overgezet naar de L2, dus strakke planning die dag met de 2 dames in dezelfde klasse!
Hier al schoonpapa geestelijk voorbereid met de vraag of ze 10 juni in de loop van de ochtend t/m dat Roy thuis komt kunnen oppassen zodat ik op tijd richting Leusden kan vertrekken
Hoi Hoi , ook wij zijn weer van de partij en wij zijn Miep(groom) Mariska en Destiny. Mariska en destiny doen 2 dagen mee , officieel met de M1dressuur, en met het springen, voor het eerst gaan we 2 dagen achter elkaar, en Destiny blijft lekker bij haar Tinkervriendjes slapen. wij rijden gewoon even heen en weer hebben er weer veel zin.
roosa
Geplaatst: 17-05-11 18:47
Hier de spaarpot geleegd ,dus mijn leusden centjes komen ook wat later. (nou ja... nog niet geleegd maar in een ouwe sok gestopt )
IK HEB NET OOK HET GELD OVERGEMAAKT. MORGEN MIJN COUPONS OP DE POST. BEN ALS VANAF APRIL AAN HET OEFENEN MET DIABLO VOOR DE TINKERDAG. DRESSUUR L1 GAAT REDELIJK. HIJ VINDT HET WIJKEN MOEILIJK 1 KAND DOET HIJ HET WEL REDELIJK MAAR DE ANDERE KAN HELEMAAL NIET SOMS 2A3 PASSEN. SPRINGEN WEL GOED HEB ZONDAG 130 GESPRONGEN MET HEM. HIJ IS ZELF 1.48 HOOG. E IK SPRING OP DE TINKERDAG MAAR 60 CM HIHI HET GAAT HIER SIPER. HEB ER ECHT AL ZIN IN HOOR
Ja komt steeds dichterbij , lekker spannend als je voor het eerst komt en helemaal niet weet hoe alles reilt en zeilt Is de dressuur op gras of zand???
Schimpje
Geplaatst: 19-05-11 21:23
Alles op zand! Dus lekker geen stiften mee!!!
Als je hulp of wat dan ook nodig hebt gewoon aan m'n mouw trekken hoor! Ik ben de eerste keer in Leusden ook op sleeptouw genomen door de rest, iedereen helpt elkaar!!
silas
Geplaatst: 19-05-11 21:26
Schimpje schreef:
Alles op zand! Dus lekker geen stiften mee!!!
Als je hulp of wat dan ook nodig hebt gewoon aan m'n mouw trekken hoor! Ik ben de eerste keer in Leusden ook op sleeptouw genomen door de rest, iedereen helpt elkaar!!
Gewoon gillen en dan helpen we je....
starjo
Geplaatst: 19-05-11 21:33
Schimpje en Silas, Ja jullie weet ik gelukkig wel te vinden, jullie herken ik wel en ik trek wel aan dat mouwtje hoor
Leuk dat er zoveel hulp geboden wordt, moet zeggen dat me dat hier op bokt wel opvalt dat iedereen voor elkaar klaar staat, met zulke dingen en dat het geen strijd is, maar dat de gezelligheid voorp staat, tenminste dat idee krijg ik er wel bij
Fijn op zand, moet nl volgende week naar de hoefsmit en zat al te bedenken of ik nog wel stiftgaten in laat draaien , hier zijn tegenwoordig ook weinig wedstrijden op gras