Oh jee, aan het bier daaro, als dat maar goed komt!
Heb vandaag bij een jury geschreven in het M2, Z1 & Z2. Deze jury ken ik zelf als 'aan de strenge kant', dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten. Het bleek datze enorm vriendelijk was, heel fijn haar manier van punten uit wilde leggen en er nog verbeteringstips bij gaf ook. Heb ook voor de deelnemers mijn vingers blauw geschreven, maar ook zelf enorm veel geleerd. Was heel erg leuk!
Michel, ze gaf nog aan het ook heel leuk te vinden om 'rassen'wedstrijden te jureren en ze komt uit de buurt, naam wil ik je per PB wel geven als je interesse hebt...
Omg.. het hele gezin is nu half lazarus Evy's overwinning aan het vieren wel supermooie resultaten hoor Evy! geeft ze denk ik weer zelfvertrouwen dat je het best kan toch!
@ Flettie: wat voor soort rug heeft Fayette ook alweer? eventueel kan je van mij wel iets van een zadel lenen?
Hier morgen trouwens de Almelose ruiterdagen megagroot concours, dus ben benieuwd hoe braaf Arwen blijft, want op het hoofdterrein is het dressuur ook
M_D_H
Geplaatst: 20-06-10 20:27
omg het is wel duidelijk vader EN dochter he
Evy, gefeliciteerd!!
Wendy nette punten!!
Petra, leuke foto's, ik zou nooit met een springzadel springen... echt nooit, nooit, nooit... had ik al gezegd nooit
Lowara
Geplaatst: 20-06-10 20:29
toch wel reuze benieuwd welk trauma je ooit hebt opgelopen met een springzadel dan
MichelR
Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-10 20:30
Yoh Wendy, Ik ben wel "hïk" geïnteresseerd in haar naam.
Haha, bakkie koffie en een beetje water he Michel...
Lowara
Geplaatst: 20-06-10 20:49
WenK schreef:
straks belt Michel haar op en maakt hij per ongeluk een afspraakje met de jury ofzo
gebeurt niet hihi ik ben er ook nog!! ik let wel op
Tja, maar of dat zo veel beter is...
M_D_H
Geplaatst: 20-06-10 20:50
Lowara schreef:
toch wel reuze benieuwd welk trauma je ooit hebt opgelopen met een springzadel dan
die poown van mij sprong vroeger zo lomp... en net zo vaak over staanders als over balken en met een dressuurzadel is dat niet... euhm aan te raden
ow, en een vriendin van mij (exzadelmaker) heeft me verteld dat veel bomen van dressuurzadel kaduuk gaan van het springen
flettie
Geplaatst: 20-06-10 20:52
"You've got mail!"
@ Lowara: Flet heeft van dressuurzadel een medium boom. Maar hubby gaat een dezer weken bij een bedrijfje langs om een paar standaards en wat balken te kopen ( ) zodat ik thuis kan oefenen met springen. Zal dan ook eens Dunla d'r zadel uitproberen of ie niet teveel schuift (desnoods met 2 dekjes eronder ofzo ).
Lowara
Geplaatst: 20-06-10 20:54
ja? omg.. ik spring dus al ruim 10 jaar met een dressuurzadel en dus ook gewoon officiele concoursen en alles
@ flettie: jeeejjj kun je hard oefenen laat maar weten hoe en wat qua zadels. het schapenbontje van Cezanne gaat toch mee, dus die kun je er ook altijd nog onder mieteren bij je zadel
WenK
Geplaatst: 20-06-10 20:57
Bontje eronder proppen Flet, doe ik bij Lis d'r springzadel ook...
M_D_H je schreef dat je nooit meer met SPRINGzadel ging springen...