Ik kan er nog steeds niet bij dat hij er gewoon niet meer is. Vanmorgen met het voeren van de andere paarden het kaarsje bij Ches weer aangezet. Om vervolgens wederom in tranen uit te barsten.... ooohh wat mis ik mijn lieverd
Gelukkig heb ik 1 dag voor het drama nog een aantal mooie foto's van ons kunnen maken.
Deze ga ik laten natekenen.... Ches kijkt hier echt zoals altijd.. zo trouw.. zo lief. Weten jullie nog een bokker die erg mooi kan tekenen/schilderen?
Jayney voeld zich na twee week al heel erg thuis het liefst wil ze mee in huis (ogen komt door de flits)
Boortjuh
Geplaatst: 03-05-10 13:42
aaaaaaaaaaaah wat gaaf al die tinker foto's kijk mijn tinker tijdens het wassen voor koninginnendag hij heeft een vlag op zijn hoofd die het wilhelmus afspeelt. Mijn tink is zo gek hij vond het nog leuk ook. onderste foto is Diesel los springen... diesel heeft ook heeeeeeel erg veel behang
Mijn tink heet Diesel (officieel Jolly Jumper) Vader = Glenn King Hill van de Bonte Parels Moeder = Daisy Moeder staat bij fokker in Wesepe en daar heb ik Diesel ook vandaan Diesel is 5 jaar oud en tofffffffffff me liefde van mijn leven heb hem nu 3 jaar.
Vasthi
Geplaatst: 03-05-10 13:47
Wat leuk, Diesel is een halfbroer van mijn Cesair (zwartbonte met smalle bles)