Echter ik denk wel dat het voor hem het meest eerlijk is dat je de tijd neemt om een superfijn nieuw huisje voor m te zoeken OF een oplossing samen met z'n oude eigenaresse die hem terug wil...
Je hebt geen klik met hem...dat is geen schande lijkt me...ook niet als het een goed paard is en een mooi paard en wat dan ook. Als de klik er echt niet is en je vind bij hem niet wat je graag zou willen, dan is het ws niet alleen voor jou fijner als je op den duur wel een paardje hebt die goed bij je past, MAAR ook voor hem, dat hij een nieuw baasje krijgt die bij hem juist alles vindt wat hij/zij zoekt en daardoor optimaal plezier aan hem beleefd.
Ik heb wel het idee dat je, ondanks dat je toch graag iets anders zou willen, wel gek met hem bent. En persoonlijk denk ik dat je je nu gewoon eerst voor de volle 100% moet gaan inzetten om een fijn nieuw thuis voor hem te zoeken of die oplossing met oude eigenaar en pas DAN echt serieus naar een leuke Tinker gaan zoeken. Dan kun je er ook voor de volle 100% voor gaan.
Geloof me...er worden zoveel (en een heleboel leuke en mooie) Tinkers aangeboden....die ene leuke ga je vast vinden!
Misschien nu bij een aantal bokkers langs gaan en de verschillende Tinkers eens bezoeken! Kijken welk typetje je het meest aanspreekt etc.
En ik denk dat het voor jou het meest fijn is om een Tinker te zoeken die in ieder geval al wat stabieler (ietsie ouder...en daarmee bedoel ik niet perse ECHT oud hoor hahaha) is en een goede leeftijd heeft om bereden te worden.
(een van bijv. 4,5/5 jaar of ouder).
Ben wel benieuwd hoe het nu verder zal gaan
Of je een goed huis vindt voor je ruin en je een leuke Tinker gaat vinden!