Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
desillies schreef:Jaaaaeindelijk zijn we er toe gekomen om de Vegelin van claerbergen band te digitaliseren
Is een band van Mei 2002, dus wie weet zijn er hier mensen die benieuwd zijn naar de beelden?
Het is overigens maar heel kort hoor 4 minuut nog iets.
Ben nu ook de Duitse band aan het digitaliseren
Boya schreef:desillies schreef:Jaaaaeindelijk zijn we er toe gekomen om de Vegelin van claerbergen band te digitaliseren
Is een band van Mei 2002, dus wie weet zijn er hier mensen die benieuwd zijn naar de beelden?
Het is overigens maar heel kort hoor 4 minuut nog iets.
Ben nu ook de Duitse band aan het digitaliseren
Zal vast spuit 11 zijn, heb 't hele topic niet gelezen, maar ik heb een originele CD van 2002 Mollema.
Citaat:namara in de lijst aangepast ze was niet drachtig toen ze geimporteerd werd door mollema
maar is later gedekt in nederland
ik heb vanmiddag mollema gebeld
en gevraagt naar beeldmateriaal van namaar
ze heeft alles afgezocht en het gevonden en voor me op dvd gebrand morgen stuurt ze het op
vind ik wel aardig ken ze verder niet
blijft wel raar dat niemand weet waar het veulen van namara is de oude eigenaar weet alleen dat het een hengstje was
die moet dus tussen 2001 en 2004 geboren zijn
zou leuk zijn als ik dat kan achterhalen
zodra ik de dvd heb ontvangen zal ik hem proberen online te krijgen misschien dat andere mensen hun tinker herkennen die toen bij mollema op stal stond eind 2000 begin 2001
snowdon schreef:D_Travis schreef:zou leuk zijn als er nog meer van dit soort filmpjes komen!
(dat is geen stille hint hoormaar gewoon)
Ik kan alleen niet digitaliseren
snowdon schreef:En Jena met haar witte hoofdje rond 1.50, verzorgster zat paar jaar terug op bokt ook, was een verwaarloosde merrie die mishandeld was en blabla
_l_amanda_l_ schreef:pffff, mn hele bericht weer weg; nogmaals in het kort dan:
zal mn videos zoeken, lijkt me leuk om het weer eens terug te zien(heb geen videorecorder meer helaas)
En: heb mijn foto's deels gevonden, maar aangezien ik toen geen beste camera had en nu geen scanner: foto's van foto's..
Maar gaat om het idee, de vlekken zijn te zien
http://www.mijnalbum.nl/Album=QXTDYQDO
Van de laatste, Troy (het paard dat ik bíjna gekocht had..), weet ik dat hij goed terecht is gekomen, bij een dame die er western mee rijd en ook vorig jaar in Leusden aanwezig was..)
Ook Massey, waar ik helaas geen foto van heb, is nu van een bokker (Wendy heet ze, dacht ik..)
Zou het leuk vinden als iemand Just Joe of Nessa zou herkennen, dat waren toendertijd mn favorieten...