[TI] [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:38

Ik vrees dat jullie gelijk hebben en laat ik daar nou niet zo goed in zijn, ow bah bah bah *baalt*
Ik ga eerst nog eens iets anders proberen om de katten van de buren te helpen, iets op een andere boeg gooien heet dat geloof ik... als dat werkt, heeft dat ook effect op ons uiteraard.
Nog even verzinnen hoe :+ Even iets van commercieel talent bij me naar boven laten drijven.

Paintlinger

Re: [HK]Kontenkletsers zijn zo blij als een pas geverfd tuinhek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:39

Hoi

Staat Shania mooi Sita :j

Hè getsie Ellen......beterschap met je pink :(:)

Wat ene nare situatie Leon.....je kan inderdaad wel aan de gang blijven.
Heel vervelend zulke buren.

Ik kwam net thuis en zag opeens Elvis (2 jarige ex-kater) al kreupelend naar huis komen.....echt heel zielig.
Zo op het eerste gezicht niks kapot maar hij heeft er wel last van.
Hij ligt nu lekker op de bank.....als het vanavond niet iets beter lijkt haal ik een pijnstiller voor hem op.
Arm diertje :(:)

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:42

Lastige situatie leon, kan me voorstellen dat je er klaar mee bent! Hopen dat er een oplossing voor te vinden is!

Ik snap best dat je haar heb aangepakt hoor sita! Het kon op dat moment niet anders, dus je hebt toch de juiste beslissing gemaakt!

Sneu paintlinger! hopen dat het meevalt!

Ik ben weer uit, ga nu lekker naar huis toe!

Tot strakjes!

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 13:59

Mensen even een ego berichtje, Annique heeft net iets heeeeeeeeeeeeeel mooooiss gemaakt voor mij en wil het even showen

Afbeelding

Nogmaals bedankt :D

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:00

:') Mooi gemaakt hoor, maar vind dat 'correcte' wel wat overdreven arrogant :')
Correct is zo subjectief :+

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:02

snowdon schreef:
:') Mooi gemaakt hoor, maar vind dat 'correcte' wel wat overdreven arrogant :')
Correct is zo subjectief :+

Haha was te verwachten :P

Maar vind het wel wat hebben mag ook wel eens wat overdreven arrogant zijn zo heel af en toe

En het is de mening van een ander..... dus is ben er nog trotser op :P

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:05

achossie arme Elvis!

wat zitten er toch veel crea bea's hier! ;-)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:09

Getsie, zou het nog droog worden vandaag?

Schimpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:16

Hoop toch wel dat het nog droog wordt... vind hier niks aan! (hoewel je het gras bijna hoort slurpen..) :P

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:16

jeetje leon dat is idd flink K U T zeg.. idd bellen bellen bellen ik vrees dat dat het enige is wat je kunt doen..

Leuk dat plaatje Cecile

Ahh arme Elvis hopleijk voelt hij zich vanavond al wat beter!!

wat een sh*tweer, vanmorgen even bij de paarden geweest mmoet nog boodschappen halen en als ik ergens geen zin in heb...

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:21

:wave:
Zo... zal ff 10 pagina's bijlezen..
Wil jullie ook wat laten zien, wat ik heb gemaakt, voor bij ons in de huiskamer :D

Cecille

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:24

Benieuwd, foto's ..... :D

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:40

Kom naar het zuiden hier schijnt de zon :j

Leon idd ga t denk niet redden komend weekend al heel het weekend in de weer met de koudbloedenwedstrijd kan ik niet het weekend daarna ook heel weekend weg zijn :n en mijn lijf vind het ook wel weer een keer tijd om uit te slapen :D :O

Pff da's wat met de buren idd hen "helpen" is dan wellicht de beste oplossing... Via woningbouw kan altijd nog en meestal komt dat de relatie met buren niet ten goede als men er wel iets aan zou doen en dat is dan ook niet fijn wonen ernaast ;) of ze moeten ze er helemaal uitgooien maar dat gebeurd echt Zelden.

Crea bea's hier :D 8-)

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 14:59

Zoo pffff... Jullie hebben flink wat gekletst zeg.. Heb niet alles onthouden hoor :o

De foto's van Petra, mooie foto's en ook heftige foto's. Wat ze allemaal niet kunnen he! Vind dat ze het mooi gemaakt hebben.

Uhm....

Leon met vieze buren... Bah. Ik zou idd ook bellen, bellen, bellen.. weet ook niet wat je verder kan doen.. Is wel een nare situatie zo.. Hopen dat het opgelost kan worden zonder dat er een 'burenruzie' ontstaat..

Mooie collages gezien..

Iemand met vorm van Pfeiffer :(:) (weet niet meer wie :o )

Uhm...

Sorry ben nog niet helemaal 100%, nog een beetje ziek, dus heb m'n kop er niet echt bij... dus dan maar voor iedereen die het nodig heeft een :(:) of een *\o/*

Tadaaaaaaaaaaaaaaa ... is nog niet helemaal af hoor...maar hij moet eerst goed droog zijn voordat ik verder kan... :D
Afbeelding
Afbeelding
(Let niet op de datum, camera springt aldoor weer naar de maand juli... Grrrr..)

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:00

gaaf zeg nathalie en heel creatief!!

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:12

Thnx..
De veearts komt straks Balou enten... Dus... ik loop naar Balou, om haar alvast een halster om te doen... (Heeft ze al een poos niet omgehad, omdat ik eigenlijk probeer altijd zonder te doen.)
Is dat verrekte ding niet zowat te klein?!?!?!?!?! Stond al op de grootste stand, maat Full.. Kweenie hoor, maar dat beest had al een groot hoofd wat niet bij haar lichaam paste... Ze hebben toch nog wel grotere halsters?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:12

Super dat je hem leuk vind cecile!

Haha leon, snap je reactie hoor, het was ook maar een probeersel. Zal morgen even kijken of ik de tekst anders kan formuleren.

Mooi nathalie, ziet er goed uit!

ik ben even naar stal, mok insmeren bij pony :P

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:40

Middag allemaal :)

Goh leon wat een toestand, ik zou toch de woningbouw gek bellen als normaal praten met de buren geen zin heeft. Zeker als al meer mensen geklaagd hebben, moeten ze er uiteindelijk wat aan doen. Je kan zelfs dreigen met minder huur betalen omdat je woning het nu niet waard is omdat de vlooien je om de oren springen. Anders de huurderscommissie inschakelen, succes!

Ellen stukje pink eraf, hm iets wat er helemaal af is, groeit er niet meer aan hoor. Zit het nog een stukje vast dan misschien wel hihihi ook succes ermee.

Inge ruzie op haar verjaardag met ventje, pff lijkt me ook niks maar hier is dt ook regelmatig hoor. Gewoon weer uitpraten!

Nathalie ziet er leuk uit! En halster ja je hebt ook nog x-full dus je moet goed zoeken. Anders heb je ook halster van full die groter vallen.

Hier schijnt ook de zon hoor, het is zelfs warm. Ik kom net bij Noa vanmdaan en ik zweette me eigen kapot... Op de terugweg kwam ik Chantal met vriend nog tegen in de auto dus even gezwaaid _O-

Verder zit ik met een dilemma... uiteraard alweer over waar ze staat. Op het stuk waar ze stonden was het aardig kaal, dus nu zijn ze (na een aantal keren zeuren van mij) verplaatst naar het voorste gedeelte. Dit is ook aardig leeg, ze worden nu wel bijgevoerd met hooi. Toch heb ik het gevoel dat ze te weinig krijgen. Noa staat zelfs brandnetels op te eten (die dus nog groeien).

Ze ziet er nog goed uit hoor, zal zo even foto's plaatsen van haar en Móhr. Maar nu had ik net dus het meisje aan de lijn die vroeger haar verzorgster was, aardig meisje maar doet dus dingen ongevraagd.

Ze had pas weer een halster gekocht voor Noa (terwijl haar eigen paardje er ook staat), maakt elke keer de manen los waardoor nu een deel van de manen zijn opgevreten aan de voorkant van Noa. Daar heb ik haar gelijk opgewezen dat deze altijd in vlecht moet en dat ik bepaal wanneer ze los gaan. Dat ze een keer wilt poetsen dat mag uiteraard of een keer de vlechten veranderen, maar niet uit eigen beweging iets veranderen lijkt mij.

Nu hoorde ik ook dat ze gisteren samen met een vriendin een buitenrit had gemaakt met Noa en haar eigen paardje. Haar paardje is erg druk en is dus rustig als Noa erbij loopt. Maar dus ook ongevraagd, stel dat er nou wat gebeurd? Het is wel mijn paard, afgezien van het feit dat Noa iets op kan lopen, maar ook degene die erop zit of iemand die ze wat aan doen.

Zucht schiet weer op dus, verder ligt er allemaal troep in de wei, we proberen alles op te ruimen, uiteraard kan niet alles in 1 keer, maar er liggen allemaal planken, los hout en ander rotzooi...

Wat moet ik nou weer hiermee...

Ik ga de foto's uploaden...

kuzznathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:48

Mmmmm... das vervelend Bianc... Zou het ook niet leuk vinden als iemand ongevraagd op m'n paard zou rijden... :n Zou haar er op blijven wijzen, weet het anders ook niet :?
Benieuwd naar de foto's!

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:52

oke de foto's.. ik heb Móhr zijn veulenhalster maar afgedaan, deze paste niet meer :P Denk ik er ook gelijk aan, dan heeft Móhr dus ook alleen gestaan :\ Hij had zo de sloot in kunnen rennen...

Afbeelding
Móhr op onderzoek

Afbeelding
Krulletjesmonster

Afbeelding

Afbeelding
Je ziet nog precies waar het halstertje liep, het zit niet in izjn huid hoor maar alleen op zijn vachtje

Afbeelding
Mooie foto :+:

Afbeelding
Eitje is wel arrogant, wilde geen voetjes geven (is dus al 2 weken niet gedaan) Ik heb zijn voorhoefjes uit kunnen krabben maar achter alleen kunnen optillen. Eerst schopte die, maar toch goed afgesloten.

Afbeelding
Dan te bedenken dat Noa iets hoger stond :=

en dan Noa:
Afbeelding
Mooie Meid :+:

Afbeelding
Ze kijkt zo zielig

Afbeelding
Er zaten koekjes in de kist

Afbeelding
Maantjes weer gedaan en halster afgedaan. Hm zag dus dat ik 1 pluk vergeten was...

Afbeelding
Slecht ziet ze er toch niet uit?

Afbeelding
Laatste met vlechtjes.

Nadat ze los was, liep ze weer als een hondje achter me aan. Dat doet ze eigenlijk altijd als ze zich alleen veilig voelt bij mij. Als ze zich zeker voelt, dan komt ze niet met me mee, dan is het een eigenwijze stinker, maar nu dus het hele weiland door. Ik was nog wat troep aan het opruimen en ik ging het andere paard losmaken. Deze zet ik altijd vast omdat Noa bang voor haar is. Toen het paard eenmaal los was, durfde ze ook niet meer in de buurt te komen tenzij ik haar riep... Toen ik wegging met de auto stond ze me echt zo na te kijken ;( Zelfs Jaimy zat bijna te huilen omdat ze het zielig vond...

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:55

ohhh trouwens gaaf gemaakt Cecile, erg leuk gedaan door Annique! Super hoor!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-09 15:57

Jeetje bianca :oo, ik zou denk ik echt door het lint gaan, kan ze nog zo aardig zijn, maar zoiets doe je gewoon niet ongevraagd :oo. Wel heel mooi om te lezen hoe noa jou toch steeds vertrouwd, volgens mij hebben jullie een hele mooie band samen :j

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 15:57

Zou voor mij reden zijn om te vertrekken...

Blijf met je poten van mijn paard af als ik er niet vanaf weet >;)

Maarja je had al moeite om dit te kunnen vinden en dan nu weer iets anders betaalbaars vinden :\ :(:) Succes!!

Ze ziet er idd op de foto's wel beetje verdrietig uit (maar niet slecht of zo :n), maarja je kon ook een tijdje niet komen dus wie weet miste ze je gewoon :(:) en was ze daarom nu weer zo'n hondje ;)

Nathalie mooie geschilderde koeien }:0 benieuwd hoe het eruitziet als af is 8-) en beterschap nog :(:)

:oo Balou groot hoofd :wow: idd je hebt ook nog extra Full maar niet overal verkrijgbaar :\ maar sommige gewone fulls zijn idd ook al groter dan andere :j
Laatst bijgewerkt door grid op 07-10-09 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 16:00

ja de band tussen Noa en mij is altijd speciaal geweest. Erg raar, al kom ik bij wijze van spreken een maand niet, dan nog vertrouwd ze me volledig.

Grid ja zo dacht ik dus ook, op zich niet zo'n probleem om een andere stal te vinden die betaalbaar is, maar ik zit met die kleine etter... die moet of mee kunnen of naar een opfok... en dan nog vervoer... pfff wordt er sch*t ziek van

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-09 16:08

:oo Ja idd daar dacht ik ook nog nieteens meteen aan maar Móhr dan alleen achtergebleven ???? -:(-

Doen ze bij jullie dan zo moeilijk met veulens? Hier kun je die vaak tot afspenen of vaak zelfs tot 1 jr wel gratis stallen als je voor ma betaald ;)
Als ik een eigen stukkie had mocht Móhr wat mij betreft vandaag al komen logeren hier :P Say voed hem wel verder op :D , maarja is niet van mij en volgens mij wilde ze maar max 7 en met 1 die de winter terugkomt uit opfok staan er dan dus al 7... staat er wel ook weer 1tje te koop, maar die is ook zomaar nog niet weg ;)

Petra is toch paardentaxi ;) weet niet wat het bij hen kost :o , maar ze woont toch niet ver van jullie dus denk dat dat wel meevalt :)

Nogmaals Succes!!