Ik vond het trouwens geweldig om te zien, krijg zo'n kriebel om die van mij ook voor de kar te beleren.
kiss
Geplaatst: 26-10-09 00:21
mnkortleve: leuk dat filmpje, ben toch blij dat we niet voor niets geoefend hebben, en dat jullie ons toch gezien hebben ik heb ook weer wat oude bekenden gezien, is ook altijd wel leuk, ik heb er wel een aantal gemist zag ik hier, ik hoop jullie weer eens een volgende keer te spreken snowdon: de jaren gaan helaas maar door , en inderdaad Jewel is alweer 7 maar ze doet het super, en we zijn net zo gek op haar als op de rest. want santana is inmiddels ook alweer wat ouder, ze is nu inmiddels 17 jaar, doet het nog prima, maar wedstrijden of drukte vind ze niet zo leuk meer, dus rijden we alleen nog maar recreatief met haar, wat ze heel leuk vind.
Ja, Sas.... Mirjam heeft jouw ook gefilmd... inclusief je val Denk dat ze hem daarom nog niet hier geplaatst heeft....
Harstikke leuke show Marianne! Gaaf zo'n tweespan! Helaas wilde hubbie naar huis, dus alle shows heb ik gemist... Maar wel leuk om ze zo nog te kunnen zien.... Dank je wel Mirjam